بهترین گوشی های میان رده شیائومی را بشناسید

بهترین گوشی های میان رده شیائومی را بشناسید


منبع: پلازا

3

1402/3/12

01:36


بهترین گوشی های میان رده شیائومی را بشناسید

برای شناخت بهترین گوشی های میان رده شیائومی مسیر دشواری را پیش رو نخواهید داشت زیرا تقسیم بندی محصولات این برند براساس یکسری قوانین انجام گرفته است که دستیابی کاربر به محصولات را ساده تر خواهد نمود. به همین دلیل پیشنهاد میشود با معرفی میانرده های محبوب شیائومی باما همراه باشید.

در هنگام خرید باید تمرکز بر بخش های مختلفی به ویژه قیمت و مشخصات باشد. خرید ناگهانی گوشی ممکن است شمارا با ضرر و زیان های مختلفی مواجه کند زیرا امروزه خرید گوشی براساس نیاز کاربر صورت میگیرد که اگر نیاز خود را بررسی نکنید بی شک انتخاب خوبی نخواهید داشت. برای راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده شیائومی میتوانید به گزینه های خوبی در این لیست میانرده های محبوب شیائومی دسترسی داشته باشید که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

بهترین گوشی های میان رده شیائومی

در خصوص انتخاب برترین گوشی های میان رده شیائومی همانطور که میدانید فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما بتوانید با گزینه های خوبی مواجه شوید. گزینه های مختلفی از این لیست در میان بهترین گوشی های تا 7 میلیون شیائومی حضور داشته اند که اگر تصمیم داریم با جدیدترین گوشی های شیائومی 2023 نیز آشنا شوید میتوانید باما جهت معرفی بهترین میانرده های شیائومی همراه باشید که به گزینه های خوبی اشاره شده است.

1. گوشی Xiaomi Redmi Note 11؛ بهترین گوشی های میان رده شیائومی 2021

1. گوشی Xiaomi Redmi Note 11 بهترین گوشی های میان رده شیائومی 2021

  • صفحه نمایش: 6.43 اینچ مدل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح 1080 * 2400
  • چیپست: Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (6 nm)
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 610
  • دوربین: 50 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر با شارژر فست سیمی 33 وات

شیائومی ردمی نوت ۱۱ یک محصول خوش دست و شیک از شرکت نام آشنا و محبوب شیائومی بوده که توانسته نظرات کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نماید. تراشه قدرتمند اسنپدراگون سبب خواهد شد که تا به سرعت بالایی دسترسی داشته باشید که در کنار سی پی یو هشت هسته ای مشکلی مبنی بر کندی نخواهید داشت. پردازنده گرافیکی مدل Adreno 610 سبب خواهد شد تا مشکلی مبنی بر نصب و راه اندازی بازی و برنامه های به روز نداشته باشید. این مورد در کنار صفحه نمایش عالی و زیبای گوشی سبب خواهد شد تا شاهد کیفیت خوبی در این زمینه باشید. رم های ۴ و ۶ گیگابایتی گوشی می‌تواند سرعت و راندمان خوبی را برایتان به همراه داشته باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گوشی می‌تواند ظرفیت خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. شارژر سریع ۳۳ واتی میتواند در مدت زمان کوتاهی شارژ گوشی را به صد برساند.

ردمی نوت 11 در میان بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین حضور خوبی داشته است که اگر دوربین محصول برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است این محصول میتواند گزینه خوبی برای شما در این زمینه باشد. باما جهت معرفی گزینه های دیگر همراه باشید.

2. گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Pro؛ بهترین گوشی های میان رده شیائومی 2022

2. گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Pro بهترین گوشی های میان رده شیائومی 2022

  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ مدل AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح 1080 * 2400
  • چیپست: Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G (8 nm)
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 618
  • دوربین: 108 + 8 + 5 + 2 مگاپیکسل
  • باتری: 5020 میلی آمپر با شارژر فست سیمی 33 وات

شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی دیگر از گزینه های خوب این لیست بوده که با عدم پشتیبانی از اینترنت ۵G نظر منتقدین بسیاری را جذب نموده و این مورد یک نکته منفی برای گوشی محسوب شده است. از دیگر مزایای شیائومی ردمی نوت 10 پرو میتوان به وجود صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ مدل امولد اشاره داشت که این ویژگی در کنار سخت افزار عالی محصول می‌تواند دلیل خوبی برای خرید باشد. تراشه مرکزی عالی و سی پی یو هشت هسته ای در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ میتواند بسیاری از نیازهای شما به یک گوشی هوشمند و گیمینگ را تحت پوشش قرار دهد. بد نیست بدانید که باتری این گوشی روی ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر متمرکز شده است که با شارژر فست و عالی ۳۳ واتی آن می‌توانید گوشی خود را در مدت زمان کوتاه شارژ کنید. طراحی دیدنی و دوربین های مناسب از دیگر مزایای این محصول بوده است که نباید آنرا نادیده گرفت. در ادامه لیست باما همراه باشید که قرار است به گوشی خوب دیگری اشاره داشته باشیم.

بدنیست بدانید گوشی شیائومی ردمی نوت 10 با اینکه در رتبه دوم قرار دارد ولی یکی از بهترین گوشی های شیائومی بین 8 تا 9 میلیون بوده است که در رنج قیمتی مشخص شده میتوانید شاهد گزینه های خوبی باشید ولی یکی از بهترین آنها همین محصول بوده است.

3. گوشی Xiaomi Poco F3؛ بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی میان رده

3. گوشی Xiaomi Poco F3 بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی میان رده

  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ مدل AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح 1080 * 2400
  • چیپست: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G (7 nm)
  • پردازنده گرافیکی: Adreno 650
  • دوربین: 48 + 8 + 5 مگاپیکسل
  • باتری: 4520 میلی آمپر با شارژر فست سیمی 33 وات

شیائومی پوکو آف با صفحه نمایش عالی و بزرگ خود می‌تواند بسیاری از نیاز های گیمرها را تحت پوشش قرار دهد که این مورد را میتوانید از سایز های آبی و وضوح بالای آن درک نمود. کپل صفحه نمایش به صورت امولد بوده است. سخت افزار عالی و بی نقص محصول سبب خواهد شد تا بتوانید در این شرایط با گزینه خوبی مواجه باشید. سی پی یو هشت هسته ای در کنار پردازنده گرافیکی عالی می‌تواند بسیاری از نیاز های شما به یک گوشی گیمینگ را تحت پوشش قرار دهد. رم های قوی و حافظه داخلی مناسب در کنار دوربین سلفی عالی از دیگر نکاتی است که در خصوص این گوشی می‌توان به آن اشاره داشت.

4. گوشی Xiaomi Poco X4 Pro 5G؛ بهترین گوشی های میان رده ی شیائومی از نظر دوربین

4. گوشی Xiaomi Poco X4 Pro 5G بهترین گوشی های میان رده ی شیائومی از نظر دوربین

  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ مدل Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح 1080 * 2400
  • چیپست: Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G (6 nm)
  • دوربین: 108 + 64 + 8 + 2 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر با شارژر فست سیمی 67 وات

بی شک سطح و لول شیائومی پوکو X4 پرو یک نسل از گوشی های دیگر بالاتر بوده است که این مورد را از سخت افزار عالی گوشی می‌توان متوجه شد. دوربین اصلی و با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌تواند به شما در زمینه ثبت تصاویر حرفه ای کمک شایانی نماید که فارغ ازاین موضوع دوربین های کمکی گوشی میتواند کیفیت آنرا افزایش دهد. تراشه مرکزی Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G یکی دیگر از نکات مثبتی است که در راجب این گوشی می‌توان به آن اشاره داشت. طراحی دیدنی و وجود ویژگی های نرم افزاری نکات دیگری است که باید به آن اشاره داشت.

5. گوشی Xiaomi Poco M4 Pro؛ بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی

5. گوشی Xiaomi Poco M4 Pro بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی

  • صفحه نمایش: 6.43 اینچ مدل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح 1080 * 2400
  • چیپست: Mediatek Helio G96 (12 nm)
  • پردازنده گرافیکی: Mali-G57 MC2
  • دوربین: 64 + 8 + 2 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر با شارژر فست سیمی 33 وات

شیائومی پوکو M4 پرو گوشی خوب با صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی بوده که مدل آن به صورت امولد بوده که می‌تواند نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را برای شما به همراه داشته باشد. بی شک ویژگی های دیگر این گوشی می‌تواند شما را با مزایای بسیار دیگر مواجه کند که از اصلی ترین آن می‌توان به تراشه مدل Mediatek Helio G96 اشاره داشت. سی پی یو عالی با هشت هسته میتواند سرعت بالایی را برای شما به همراه داشته باشد. پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 سازگاری خوبی با برنامه و بازی های امروزی داشته است که این مورد میتواند برای گیمرهای امروزی یکی ویژگی عالی بشمار بیاید. صفحه نمایش بزرگ و وجود ویژگی های نرم افزار عالی دلیل خوبی برای خرید این محصول بوده است.

با توجه به اینکه پوکو ام 4 از قطعات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار نیست ولی بدنیست بدانید این محصول در میان پرفروش ترین گوشی شیائومی گزینه خوبی بوده است که خوشبختانه از دید ایرانیان عزیز به خوبی دیده شده است.

سخن پایانی

معرفی بهترین گوشی های میان رده شیائومی به پایان رسید که در این میان به گزینه های خوبی اشاره شد. حال شما میتوانید به شکل بهتری با میانرده های محبوب شیائومی اشنا شوید. لازم به ذکر است اگر بدنبال راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده شیائومی هستید میتوانید به اطلاعات خوبی در این مقاله دسترسی داشته باشید که تمامی آنها به صورت رایگان برای شما درنظر گرفته شده است. شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود که در این لیست وجود ندارد را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو