Alan Wake 2 شامل محیط‌های باز برای گشت و گذار خواهد بود

منبع: گیمفا

3

1402/3/13

10:54


علاوه بر محیط‌های جدید، بسیاری از محیط‌های قدیمی بازی اصلی از جمله Cauldron Lake هم در Alan Wake 2 حضور خواهند داشت. برخی از این محیط‌ها آزاد و برای گشت و گذار بازیکنان هستند.

Alan Wake 2 شامل محیط‌های باز برای گشت و گذار خواهد بود

علاوه بر محیط‌های جدید، بسیاری از محیط‌های قدیمی بازی اصلی از جمله Cauldron Lake هم در Alan Wake 2 حضور خواهند داشت. برخی از این محیط‌ها آزاد و برای گشت و گذار بازیکنان هستند.

Remedy Entertainment برای مدتی بسیار طولانی یکی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی‌های خطی داستان-محور در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است. با این حال در سال‌های اخیر این استودیو بیشتر به سمت عناوینی رفتی که کمتر خطی هستند. برای مثال بازی Control که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد به لطف ساختار مترویدوینیا خود اثر متفاوتی است و تمرکز بیشتری روی گشت و گذار دارد. بازی بعدی این استودیو یعنی Alan Wake 2 هم قرار است فرصت‌های زیادی را برای گشت و گذار در اختیار بازیکنان قرار دهد.

Remedy به تازگی به عنوان اپیزود اول یک سری جدید، ویدیوی پشت صحنه‌ای را منتشر کرد که به بررسی جوانب مختلف Alan Wake 2 می‌پردازد. در حالی که بخش عمده‌ای از این ویدیو روی پروتاگونیست جدید این سری یعنی Saga Anderson تمرکز می‌کند، این توسعه‌دهنده هم‌چنین کمی در مورد طراحی خود بازی صحبت کرده است. به گفته کارگردان بازی، کایل راولی (Kyle Rowley)، Alan Wake 2 شامل محیط‌های آزادتری خواهد شد که به بازیکنان اجازه گشت و گذار را می‌دهند:

بازیکنان به Cauldron Lake باز خواهند گشت که واضحا بخشی کلیدی از داستان بازی خواهد بود. شما تمام جنگل‌هایی که حول آن منطقه هستند را می‌گردید و از آن جایی که با محیط‌های بازتری طرف هستیم، بازیکنان می‌توانند آزادانه به گشت و گذار بپردازند. بازیکنان به نوعی می‌توانند در طول بازی به محیط‌های قدیمی بازگردند و آن‌ها را دوباره بازدید کنند.

در همین حال طراح محیطی ارشد بازی یعنی آن-لین سوتاس (Anne-Lynn Sottas) گفته که چندین محیط از بازی اصلی هم قرار است در این بازی حضور داشته باشند. با این حال در فرم جدید آن‌ها، بازیکنان قادر به گشت و گذار بیشتر خواهند بود:

در بازی اول شما واقعا به گشت و گذار محیط‌ها نمی‌پرداختید. با این حال در این بازی می‌توانید در خیابان‌ها بگردید و کمی بیشتر با شهر آشنا شوید.

تیم Remedy Entertainment هم‌چنین تحقیقات زیادی را انجام داده تا مطمئن شود شهر خیالی Pacific Northwest بازی با حداکثر توجه به جزئیات و واقع‌گرایی طراحی شده است. این یعنی طراحان و هنرمندان فتوگرامتری در مورد گونه‌های جانوری آن منطقه یاد گرفته‌اند و حتی درخت‌های منطقه اسکن شده تا شاهد درختانی کاملا مشابه باشیم.

بازی Alan Wake 2 در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی تنها به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود. هم‌چنین استودیوی Remedy از گیم‌پلی بازی به صورت کامل در رویداد Summer Game Fest رونمایی خواهد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو