رایان گاسلینگ خصوصیات ذاتی بازیگر مرد نقش اول را ندارد

منبع: فیگار

7

1402/3/14

13:56


رایان گاسلینگ گفت : کارگردان فیلم  The Notebook، به او گفته است که خصوصیات ذاتی بازیگر مرد نقش اول را ندارد.

رایان گاسلینگ خصوصیات ذاتی بازیگر مرد نقش اول را ندارد

رایان گاسلینگ گفت :

کارگردان فیلم  The Notebook، به او گفته است که خصوصیات ذاتی بازیگر مرد نقش اول را ندارد.

رایان گاسلینگ یکی از بهترین بازیگران مرد نقش اول در هالیوود است، اما او در مصاحبه می‌گوید همیشه چنین جایگاهی نداشته است.

رایان گاسلینگ فیلم باربی را ادای دین به دوران کودکی خود می‌داند

رایان گاسلینگ خصوصیات بازیگر مرد نقش اول را ندارد

رایان گاسلینگ امسال در فیلم باربی (Barbie) و پس از آن در فیلم ساده لوح (The Fall Guy) بر روی صحنه می‌رود. او یکی از بهترین و برجسته‌ترین بازیگران مرد نقش اول حال حاضر هالیوود است، اما او در یکی از مصاحبه هایش با «جی‌کیو» بیان می‌کند که همیشه چنین جایگاهی نداشته است. رایان گاسلینگ در سال ۲۰۰۱ با فیلم مومن (The Believer) به کارگردانی هنری بین، شناخته شد و پس از آن با فیلم رمانتیک دفترچه خاطرات (The Notebook) به کارگردانی نیک کاساوتیس به شهرت جهانی رسید

 

رایان گاسلینگ فیلم دفترچه خاطرات

رایان گاسلینگمی‌گوید کارگردان فیلم دفترچه خاصرات، به صراحت به او گفت:

خصوصیات ذاتی بازیگر نقش اول مرد را نداری و به همین دلیل از او خواست که بازیگر نقش اول فیلمش شود. 

فیلم دفترچه خاطرات فارغ از تصور کارگردان راجع به گاسلینگ از او یک ستاره ساخت، و باعث شد پس از آن در فیلم‌های زیادی  گاسلینگ نقش اول بازی کند. گاسلینگ می‌گوید: شاید برنامه تلویزیونی باشگاه میکی ماوس (The All-New Mickey Mouse Club) که دو پدیده تکرارنشدنی پاپ یعنی کریستینا آگلیلرا و بریتنی اسپیرز را معرفی کرد باعث شده که گاسلینک خود را اعجوبه تصور نمی‌کند.

گاسلینگ می‌گوید:

همه آن‌ها اعجوبه بودند. بدون تردید من یک کودک اعجوبه در آن جمع نبودم. نمی‌دانستم چرا آن‌جا و در میان آن‌ها حضور دارم، و فکر می‌کنم همه با من هم‌نظر بودند و به همین دلیل این‌کار جواب نداد. من را به شکل یک همستر در می‌آوردند یا در پس زمینه ترانه شخص دیگری قرار می‌دادند. اما در مجموع تجربه بسیار خوبی بود و کمک کرد متوجه شودم که در چه کارهایی مهارت ندارم. مساله‌ای که فهمیدنش بسیار حایز اهمیت بود.

رایان گاسلینگ نقش کن در  فیلم باربی

گاسلینگ درباره نقش کن در فیلم باربی می‌گوید:

کن خصوصیتی دارد که فکر می‌کنم به شخصیت من مرتبط است. کن مردی است که شلوار همستر می‌پوشد و در مال می‌رقصد و بوی عطر دراکار نوآر (Drakkar Noir) و اسپری مو آکوا نت می‌دهد. من واقعا به آن کودک مدیون هستم. احساس می‌کنم زودتر از زمانی که باید از او فاصله گرفتم و بازی‌های جدی خود را شروع کردم. اما حقیقت غیرقابل انکاری که وجود دارد این است که او، دلیل همه موفقیت‌های امروز من است.

رایان گاسلینگ فیلم باربی

رایان گاسلینگ فیلم باربی

فیلم باربی به کارگردانی گرتا گرویک و با بازی مارگو رابی در نقش باربی، ۲۱ ژوئیه اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو