تعویق دوباره تولید فیلم بعدی برادران سفدی با نقش‌آفرینی آدام سندلر

منبع: زومجی

3

1402/3/14

15:21


تعویق دوباره تولید فیلم بعدی برادران سفدی با نقش‌آفرینی آدام سندلر

به‌دنبال انتشار اخباری مبنی‌بر جدایی موقتی برادران سفدی از یکدیگر برای کار روی پروژه‌های جداگانه، رسانه World of Reel گزارش داد که تولید فیلم بعدی آن‌ها با نقش‌آفرینی آدام سندلر به تعویق افتاده است. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی اشاره شد، در ابتدا تولید این فیلم برای آغاز در اواخر زمستان سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود، اما به ماه آوریل و سپس به ژوئن و ژوئیه موکول شد. در گزارش تازه آمده است که اکنون تولید فیلم از ماه اوت ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.

هنوز هیچ دلیلی برای تعویق تولید فیلم بعدی برادران سفدی اعلام نشده است. در اوایل هفته جاری گزارش شد که بنی سفدی دیگر سکان هدایت این فیلم را در دست ندارد و جاش سفدی مسئولیت کامل آن را برعهده می‌گیرد. البته گفته می‌شود که این جدایی «موقتی» است؛ بنابراین معلوم نیست که تأثیری روی تأخیر تولید فیلم آتی آن‌ها داشته است یا خیر. داستان این فیلم در جهان یادواره‌های کلکسیونی دنیای ورزش جریان دارد و از نتفلیکس پخش می‌شود.

برادران سفدی به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم فعالیت می‌کنند و آدام سندلر ستاره اصلی آن خواهد بود. این فیلم همکاری دیگری را برای برادران سفدی و آدام سندلر رقم می‌زند که قبلا در فیلم Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) همکاری داشتند. برادران سفدی برای کارگردانی این فیلم جایزه Independent Spirit را دریافت کردند. بن افلک درکنار مگان تی استالیون، استیو هاروی و گائل گارسیا برنال مشغول مذاکره برای بازی در فیلم بعدی برادران سفدی هستند.


نظرات


تصویری


ویدئو