عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی


منبع: وقت مد

5

1402/3/16

10:08


راهنمای مطالعه1 کربوکسی تراپی چگونه انجام می‌شود؟2 کربوکسی تراپی چه کاربردی دارد؟3 نکات مهم مراقبت قبل از کربوکسی تراپی4 نکات مهم مراقبت بعد از کربوکسی تراپی5 جمع بندی یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست صورت که امروزه در سراسر جهان از آن استفاده می‌شود، کربوکسی تراپی صورت است. این روش یک راه درمان ایمن و …

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست صورت که امروزه در سراسر جهان از آن استفاده می‌شود، کربوکسی تراپی صورت است. این روش یک راه درمان ایمن و کم تهاجم است که از نظر بالینی ثابت شده و برای جوانسازی پوست صورت، ترمیم پوست، شل شدگی و افتادگی پوست صورت، سلولیت، چربی‌های مقاوم و ترک‌های پوستی از آن استفاده می‌کنند.

این روش درمانی به قدری در جوانسازی پوست صورت موثر است که نتایج حاصل از آن بعد از اولین جلسه قابل مشاهده است. کربوکسی تراپی با تحریک گردش خون در زیر پوست و افزایش جریان خون موجب جوانسازی پوست صورت می‌شود.

کربوکسی تراپی چگونه انجام می‌شود؟

خرید لباس زیر برند لباس سکرت

روش انجام کربوکسی تراپی صورت بدین ترتیب است که قسمت‌های مختلفی از بدن تحت درمان قرار می‌گیرد. مکانیزم کلی این روش بیشتر اوقات برای بیشتر نواحی بدن یکسان است.

یک مخزن گاز دی اکسید کربن به یک تنظیم کننده جریان با لوله پلاستیکی متصل است. پزشک با دقت میزان جریان گاز از مخزن را تنظیم می کند. گاز از طریق تنظیم کننده جریان و به لوله های استریلی که دارای یک فیلتر در انتهای آن است، ساطع می شود.


فیلتر هر گونه ناخالصی را قبل از رسیدن به بدن می گیرد. سپس گاز از طریق یک سوزن بسیار کوچک در طرف مقابل فیلتر عبور می کند. پزشک گاز زیر پوست را از طریق سوزن تزریق می کند.


این روش تقریباً بدون درد است. برخی از پزشکان قبل از وارد کردن سوزن، کرم بی حس کننده را روی محل تزریق می مالند. با وجود بدون درد بودن درمان، برخی افراد گزارش می دهند که مدت کوتاهی پس از آن احساس عجیبی می کنند.

لباس خواب


کربوکسی تراپی چه کاربردی دارد؟

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های درمانی و جوانسازی پوست صورت است که کاربردهای بسیاری دارد. ازجمله کاربردهای کربوکسی تراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رپ32تر

کربوکسی تراپی زیر چشم

احتقان خون مویرگی یکی از رایج‌ترین دلایل سیاهی و کبودی زیر چشم است. کربوکسی تراپی می‌تواند موجب بهبود شبکه مویرگی پلک پایین شود و پوست این ناحیه را تحریک به ساخت کلاژن کند.

زمانی که گاز دی اکسید کربن به این ناحیه تزریق می‌شود جریان خون افزایش پیدا می‌کند و شبکه مویرگی تقویت می‌شود و رنگ تیره زیر چشم به مرور زمان روشن می‌شود.


پزشک با استفاده از سوزن‌ها مخصوص دو تا سه تزریق زیر هر پلکی انجام می‌دهد و بعد از رفع عوارض کوتاه مدت آن می‌توانید نتیجه درمان را مشاهده کنید.


کربوکسی تراپی جای جوش

جای جوش‌های قدیمی و آکنه‌های چرکین ممکن است به صورت لکه‌های تیره رنگی روی پوست صورت بمانند.

کربوکسی تراپی قادر است تا نه تنها این لکه‌های تیره رنگ و جای جوش را، بلکه دیگر لک‌های روی صورت را در طی چندین جلسه درمان کند و از بین ببرد.

رپ33تر

کربوکسی تراپی برای جوانسازی پوست

به مرور زمان و با افزایش سن پوست صورت حالت افتاده و چروکیده‌ای پیدا می‌کند، این موضوع به یک معضل بزرگ در زنان تبدیل شده است به همین دلیل بیشتر زنان به دنبال راهی برای درمان این عارضه و بهبود آن هستند.


کربوکسی تراپی زمانی که به زیر پوست صورت تزریق می‌شود فرآیند جوانسازی پوست را آغاز می‌کند. بدین ترتیب می‌تواند موجب تحریک پوست به ساخت کلاژن، رفع چین و چروک صورت و جوانسازی پوست صورت شوند.

پزشکان فاکتورهای رشد و مواد مغذی برای جوانسازی پوست صورت را از طریق سوزن‌های بسیار ریز و ظریف وارد پوست صورت می‌کنند.


کربوکسی تراپی شکم و پهلو

افراد بسیاری هستند که با رژیم غذایی اصولی و ورزش کردن نتوانسته‌اند چاقی و افزایش وزن خود را کنترل کنند، کربوکسی تراپی برای این افراد موثر است و می‌تواند در بازه زمانی مشخصی موجب کاهش سایز و لاغری شکم و پهلوها شود.


در کربوکسی تراپی شکم و پهلوها گاز دی اکسید کربن از طریق سوزن‌های بسیار ریزی وارد بدن می‌شود و بدن را تحریک به فعالیت بیشتر می‌کنند.

با این کار میزان دی اکسید کربن بالا می‌رود و تعامل بین دی اکسید کربن و اکسیژن از بین خواهد رفت. بدن خود را فریب می‌دهیم تا برای متعادل سازی حجم بین این دو گاز بیشتر تلاش کند.

این موضوع باعث تحریک بدن به فعالیت بیشتر و هجوم حجم زیادی اکسیژن به این ناحیه می‌شود، در نهایت کلاژن و چربی‌های تولید شده با سرعت بیشتری از بین می‌روند و سختی چربی‌ها شکسته می‌شود.

عکس قبل و بعد از کربوکسی تراپی

رپ34تر

نکات مهم مراقبت قبل از کربوکسی تراپی

لباس خواب

پیش از حضور در مطب استحمام کنید تا ناحیه مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی باشد.

برای انجام این کار بهتر است کلینیک‌های مختلف را بررسی کنید و قبل از هرگونه اقدامی با پزشک مشورت کنید.

در صورت داشتن هر نوع بیماری، سابقه حساسیت و آلرژی این موضوع را با پزشک در جریان بگذارید.

به هیچ عنوان نگران درد و سوزش کربوکسی تراپی نباشید چرا که برای هر ناحیه‌ای از بی حسی استفاده می‌کنند.

نکات مهم مراقبت بعد از کربوکسی تراپی

تا 30 روز از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.

از انجام ورزش‌های سنگین که موجب تعریق بدن می‌شوند خودداری کنید.

ورم و التهاب کربوکسی تراپی بعد از 24 ساعت از بین می‌رود، پس جای هیچگونه نگرانی نیست.

تا 24 ساعت بعد از کروبوکسی تراپی از رفتن به حمام و شنا در استخر خودداری کنید.

جلسات بعد از کربوکسی تراپی را منظم انجام دهید.

از فشار دادن و لمس ناحیه خودداری کنید.

به هچی عنوان در مجاورت هوای سرد قرار نگیرید.

جمع بندی

خرید لباس زیر برند لباس سکرت

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های زیبایی و درمانی است که توسط پزشک انجام می‌شود، در این روش با استفاده از ابزارهای مخصوصی گاز را وارد لایه‌های زیرین پوست می‌کنند.

مزیت‌های بسیار آن در مقایسه با معایب آن باعث شده تا انتخاب و پیشنهاد بسیاری از پزشکان باشد.

کاهش تیرگی زیر چشم، رفع چین و چروک صورت، از بین بردن چربی‌های اضافی همه از مزایایی هستند که موجب انتخاب این روش درمانی می‌شود.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو