تریلر و پوستر سریال انیمیشنی My Adventures With Superman

منبع: گیمفا

3

1402/3/16

10:21


به تازگی تریلری برای سریال انیمیشنی My Adventures With Superman منتشر شده که نیم نگاهی از درون این اثر را به نمایش در می‌آورد.

به تازگی تریلری برای سریال انیمیشنی My Adventures With Superman منتشر شده که نیم نگاهی از درون این اثر را به نمایش در می‌آورد.

سریال انیمیشنی ماجراجویی‌های من با سوپرمن (My Adventures With Superman) جدیدترین برداشت از داستان سوپرمن از دی‌سی به شمار می‌رود. این اثر یک داستان درباره به بلوغ رسیدن است و داستان کلارک، لوئیس لین و جیمی اولسن را دنبال می‌کند که در روزنامه دیلی پلنت مشغول به کار هستند.

آن‌ها در تلاش هستند تا خودشان را کشف کنند و بتوانند به چیزهای بیشتر و بهتری به عنوان یک تیم در روزنامه دیلی پلنت دست پیدا کنند. حالا شبکه ادالت سوئیم تریلری تازه را بری سریال انیمیشنی «ماجراجویی‌های من با سوپرمن» منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

تریلر منتشر شده برای سریال انیمیشنی «ماجراجویی‌های من با سوپرمن» با اینکه کلارک کنت را در سن بیست سالگی به تصویر می‌کشد اما به نظر می‌رسد او هنوز کنترل کامل قدرت‌های خودش را در دست ندارد و همین نیز باعث می‌شود تا این داستان بسیار جالب و جذاب‌تر باشد.

این سریال انیمیشنی تازه ساخته شده از شخصیت سوپرمن جزوی از آثار Elseworlds دی‌سی به شمار می‌رود که جدا از دنیای سینمایی دی‌سی تحت هدایت جیمز گان است. جک کوآد در نقش کلارک کنت، آلیس لی در نقش لوئیس لین و ایشمل سهید در نقش جیمی از جمله صداپیشه‌های حاضر در این اثر هستند.

پخش سریال انیمیشنی «ماجراجویی‌های من با سوپرمن» از تاریخ ۶ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) از شبکه ادالت سوئیم شروع خواهد داشت و در همان روز ابتدایی، دو قسمت از آن پخش خواهد شد. باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفنگی پخش می‌شوند.

سریال انیمیشنی My Adventures With Superman

سریال انیمیشنی My Adventures With Superman

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو