جنجال مشروبات الکلی در برنامه 360 عادل فردوسی پور +عکس

منبع: شبونه

5

1402/3/16

20:43


برنامه ۳۶۰ با اجرای عادل فردوسی پور که به صورت اینترنتی عرضه می شود این بار میزبان تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی و سروش رفیعی بود که این قسمت حواشی را به همراه داشته است. یکی از این حواشی این قسمت برنامه 360 عادل فردوسی پور جام های …

برنامه ۳۶۰ با اجرای عادل فردوسی پور که به صورت اینترنتی عرضه می شود این بار میزبان تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی و سروش رفیعی بود که این قسمت حواشی را به همراه داشته است.

یکی از این حواشی این قسمت برنامه 360 عادل فردوسی پور جام های شربتی بود که در برنامه استفاده شده که بیشتر برای مشروبات الکلی استفاده می شود.

جنجال مشروبات الکلی در برنامه عادل فردوسی پور +عکس

برخی از کاربران فضای مجازی و منتقدان عادل فردوسی پور معتقد هستند که فردوسی پور به عمد از این جام ها استفاده کرده استتا  مشروبات الکلی را عادی سازی کند و یا نمایی از برنامه به شکل برنامه های اروپایی که در برنامه مشروبات الکلی مصرف می کنند باشد.

جنجال مشروبات الکلی در برنامه عادل فردوسی پور +عکس

عادل فردوسی پور بعد از تعطیلی برنامه نود به سراغ شبکه نمایش خانگی آمده و با استفاده از شگرد و برنامه سازی خود برنامه ای به نام فوتبال ۳۶۰ را تولید کرده است که هر سری یک مهمان فوتبالی دارد.

همچنین ببینید:

عادل فردوسی پور خانم بیکاز جام جهانی را مسخره کرد +فیلم

عکس خواهر عادل فردوسی پور لو رفت! شباهت عجیب انها را ببینید

در این تصاویر که با واکنش های منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، عادل فردوسی پور در تازه ترین برنامه گفتگومحور که میزبان بازیکنان پرسپولیس بود از لیوان های مخصوص سرو نوشیدنی های الکلی استفاده کرده است.

جنجال مشروبات الکلی در برنامه عادل فردوسی پور +عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو