نسخه کالکتور و دیلاکس عنوان Marvel’s Spider-Man 2 معرفی شد

منبع: گیمفا

5

1402/3/19

02:42


پس از مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest) از نسخه‌ی کالکتور و دیلاکس این عنوان رونمایی شد.

نسخه کالکتور و دیلاکس عنوان Marvel’s Spider-Man 2 معرفی شد

پس از مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سامر گیم فست ۲۰۲۳ (Summer Game Fest) از نسخه‌ی کالکتور و دیلاکس این عنوان رونمایی شد.

وبلاگ پلی استیشن در این باره نوشت:

تمام اعضای اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) پیش از عرضه‌ی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ هیجان‌زده هستند. پس از استقبال حیرت‌آور هواداران از Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰، گروه سازنده چند سال گذشته را بی‌وقفه صرف ساخت نسخه‌ی سوم مجموعه کرده است. Marvel’s Spider-Man 2 که از پایه مخصوص پلی استیشن ۵ ساخته شده است با کیفیت بصری، تارزنی سریع‌تر (و تاربال‌ها!)، صدای سه‌بعدی و تعویض بلافاصله‌ی شخصیت‌ها، قدرت این کنسول را به نمایش خواهد گذاشت. ما و تمامی همکاران و دوستانمان که عضوی از پلی استیشن و مارول گیمز (Marvel Games) هستند، بی‌صبرانه منتظر آن هستیم که این عنوان جهان‌آزاد تک‌نفره‌ی فوق‌العاده به دست شما برسد.

نسخه‌ی استاندارد بازی با قیمت ۶۹.۹۹ دلار (۷۹.۹۹ یورو) در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس و کالکتور هم در راه خواهند بود. اولین نسخه‌ی یادشده با قیمت ۷۹.۹۹ دلار (۸۹.۹۹ یورو) عرضه و شامل بازی اصلی، محتوای پیش‌خرید، ۱۰ لباس مخصوص (۵ تا برای پیتر و ۵ تا برای مایلز)، قاب‌ها و برچسب‌های اضافی در بخش Photo Mode و ۲ امتیاز جهت باز کردن مهارت‌ها می‌شود. همچنین، نسخه‌ی کالکتور بازی ۲۲۹.۹۹ دلار (۲۴۹.۹۹ یورو) قیمت خواهد داشت و علاوه بر محتویات دیلاکس، یک قاب فلزی و یک مجسمه‌ی ۱۹ اینچی را به خریداران عرضه می‌کند.

طراح ۱۰ لباس ذکرشده نیز هنرمندان قدیمی کمیک‌ها، فیلم‌ها و اعضای استودیوی پلی استیشن هستند. نام این افراد چنین است: کریس انکا (Kris Anka)، جولیا بلاتمن (Julia Blattman)، سویینی بو (Sweeney Boo)، آنتونی فرانسیسکو (Anthony Francisco)، راف گرازتی (Raf Grassetti)، جراد مانتز (Jerad Maantz) جوئل ماندیش (Joel Mandish)، دارن کواچ (Darren Quach) و ویکتوریا یینگ (Victoria Ying).

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو