نسل جدید Ram Rampage؛ ترکیب زیبایی و عملکرد در یک کامیونت پیکاپ

نسل جدید Ram Rampage؛ ترکیب زیبایی و عملکرد در یک کامیونت پیکاپ


منبع: فوت و فن

3

1402/3/20

07:22


تیزر 2024 Ram Rampage نام کامیونت پیکاپ را تأیید می‌کند و  احتمالاً از نظر مکانیکی با فیات تورو مشابه است.

نسل جدید Ram Rampage؛ ترکیب زیبایی و عملکرد در یک کامیونت پیکاپ

تیزر 2024 Ram Rampage نام کامیونت پیکاپ را تأیید می‌کند و  احتمالاً از نظر مکانیکی با فیات تورو مشابه است.

بعد از مدل دوج رامپیج در اوایل دهه ۱۹۸۰ و کانسپتی با همین نام از سال ۲۰۰۶، نام “رامپیج” به طور رسمی بازگشت داده است. در این نسخه جدید، نام دوج به نفع لوگوی رام کنار گذاشته خواهد شد و یک کامیونت پیکاپ جدید به منظور بازارهای آمریکای جنوبی طراحی شده است. قبل از انتشار کامل مورد انتظار که در ادامه امسال برگزار می‌شود، این خودروی کاربردی در تیزرهایی که به طرز جالبی جزئیات را آشکار می‌کنند، معرفی شده است.

یکی از تصاویر، لوگویی را نشان می‌دهد که تأیید می‌کند نام رامپیج به عنوان یک نسخه جدید در دست برگشت است.

در حال شکل گیری به یک کامیونت جذاب از نوع یونی بادی، Ram Rampage سال 2024 احتمالاً در ارتباط مکانیکی با Fiat Toro خواهد بود. خط طراحی از جلو تا عقب، در سطح دستگیره درب به نظر یکسان است. پلتفرم Small Wide 4×4 توسط Stellantis به طور گسترده استفاده شده است و در کنار Jeep Renegade و Compass و همچنین Alfa Romeo Tonale نیز به کار رفته است. علیرغم ارتباط فرضی با Fiat، طراحی به طور کامل متعلق به Ram است و با ترکیب مناسبی از شکل مستطیلی و جلوی قدرتمند، جذابیت خاصی دارد.

قبلاً با نام Ram 1200 یا حتی Dakota شناخته می‌شد، کامیونت جدید Rampage حدود یک ماه پیش در ایالات متحده مشاهده شد. این به این معنی نیست که این کامیونت به امریکای شمالی می‌آید، اگرچه این می‌تواند توضیح دهد که چرا چراغ‌های عقب به نظر می‌رسد که پرچم ایالات متحده را دارا هستند. ممکن است ما بیش از حد به این مسائل اهمیت دهیم، اما فورد ماوریک و هیوندای سانتا کروز به رقابتی نیاز دارند. در حال حاضر، تنها می‌دانیم که این کامیونت برای آمریکای جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

بعضی از تصاویر تیزر نشان می‌دهند که می‌توانیم به داخل کابین نگاه کنیم که در آن Rampage یک صفحه نمایشگر دیجیتال کامل و یک صفحه نمایش مانند تبلت را در بخش داشبورد مشاهده می‌کنیم. همچنین می‌توانیم ناحیه چرخشی دسته شیفتر و نوشته “Ram” روی سمت سرنشین را روی داشبورد تشخیص دهیم. همانطور که در بیرون، Ram به طور قابل توجهی کابین کامیونت را از نسخه فیات آن تفکیک کرده است.

احتمالاً قدرت موردنیاز از طریق یک موتور گازوئیل چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ با نام “Hurricane 4” فراهم خواهد شد. این موتور در خودروی Wrangler استفاده شده است و قادر به تولید ۲۷۰ اسب بخار و ۲۹۵ پوند-فوت (۴۰۰ نیوتن-متر) گشتاور است. در حالی که اعداد قدرت برای Rampage هنوز منتشر نشده‌اند، Ram می‌گوید این کامیونت سریع‌ترین کامیونت در بخش خود در برزیل خواهد بود. احتمالاً انتقال قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته خواهد بود و نصب سیستم ۴x۴ در یکی از تیزرها تأیید شده است.

شایعه‌ها حاکی است که Ram قصد دارد که پس از عرضه Rampage در انتخابات Big Horn، Laramie، R/T و Rebel، این کامیونت جدید را عرضه کند. لازم به ذکر است که این کامیونت کوچک‌ترین کامیونت شرکت Ram نخواهد بود، زیرا این نقش به Ram 700 اختصاص یافته است که یک Fiat Strada بازطراحی شده در بازارهای محدود عرضه شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو