بیماری محسن ابراهیم زاده چیست فیلم غش کردن و بستری شدن

منبع: شبونه

9

1402/3/20

21:01


محسن ابراهیم زاده خواننده معروف پاپ کشورمان شب گذشته در ارومیه کنسرتی برگزار کرد که در سانس دوم بر روی زمین افتاد و غش کرد محسن ابراهیم زاده بلافاصله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل بستری شد که موجب نگرانی هواداران این خواننده شده است و خیلی ها می خواهند بدانند که بیماری این خواننده چیست. …

محسن ابراهیم زاده خواننده معروف پاپ کشورمان شب گذشته در ارومیه کنسرتی برگزار کرد که در سانس دوم بر روی زمین افتاد و غش کرد محسن ابراهیم زاده بلافاصله توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل بستری شد که موجب نگرانی هواداران این خواننده شده است و خیلی ها می خواهند بدانند که بیماری این خواننده چیست.

بیماری محسن ابراهیم زاده چیست فیلم غش کردن و بستری شدن

بیماری محسن ابراهیم زاده چیست

محسن ابراهیم زاده گفته می شود که به علت مسمومیت در بیمارستان بستری شده است و مشکل خاصی ندارد بعد از تزریق یک سرم از بیمارستان مرخص شده است.

گفته می شود بلیط افرادی که در سانس دوم نتوانستند اجرای این خواننده را ببینند مبلغ بلیت شان عودت داده خواهد شد.

پزشک معالج محسن ابراهیم زاده اعلام کرده که علت بستری شدن مسمومیت ویروسی می باشد خبری که بهمن بابازاده در توییتر منتشر کرد.

محسن ابراهیم زاده از خواننده های پرطرفدار کشورمان بوده که سالها در عرصه موسیقی فعالیت دارد در روزهای اخیر کنسرت‌های متعددی را در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است که در آخرین کنسرت خود در شهر ارومیه دچار مسمومیت شد.

برترین ها نوشت بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: از صبح امروز ویدیوهایی از کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه منتشر شده که حواشی و جنجال‌های فراوانی را باعث شده است. کنسرتی که در سانس نخست علیرغم مسمومیت شدید این خواننده برگزار شده و از اوایل سانس دوم، به دلیل تهوع و اوضاع جسمی وخیم این خواننده، بارها متوقف و از سر گرفته شد.

بیماری محسن ابراهیم زاده چیست فیلم غش کردن و بستری شدن

بیماری محسن ابراهیم زاده چیست فیلم غش کردن و بستری شدن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو