سلاخی و قتل دلخراش این مرد جوان در محله ....

4

1402/3/23

18:21


سلاخی و قتل دلخراش این مرد جوان در محله ....

روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت‌، کارکنان انتظامات بیمارستان لقمان حکیم مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی در تماس تلفنی به پلیس گزارش کردند.با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار و گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم بررسی صحنه جرم در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربات قمه قرار گرفته و به قتل رسیده بود. بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد مقتول روز جمعه به دلیل جراحت در یک نزاع دسته‌ جمعی در محله بریانک توسط امدادگران اورژانس به این مرکز درمانی منتقل شده، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته است.

در ادامه مشخص شد، مقتول به همراه چند نفر با افراد دیگری در محله بریانک درگیر شده و در این نزاع هدف ضربات مرگبار قمه قرار گرفته است؛ پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی را برای دستگیری عاملان این جنایت کلید زدند.

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو