اگه عشقت این نشونه هارو داره بدون که آدم عصبی هست | روابط سمی

5

1402/3/23

18:38


اگه عشقت این نشونه هارو داره بدون که آدم عصبی هست | روابط سمی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مردان ممکن است گاهی گیج کننده باشند. آنها احساسات خود را مانند زنان آشکار نمی کنند. آنها دوست دارند بیشتر اوقات آن را باحال بازی کنند. با این حال، اگر پسر شما را دوست داشته باشد، نشانه هایی وجود دارد که یک مرد در اطراف شما عصبی است. دلایل زیادی وجود دارد که قرار ملاقات شما احساس اضطراب می کند. ساده ترین مورد این است: آنها شما را بسیار دوست دارند و نمی خواهند آن را به هم بریزند.

وقتی مردی در اطراف یک زن عصبی است اما با دیگران اعتماد به نفس دارد و با دیگران رفتار می کند، پس باید دلیلی پشت آن باشد. در بیشتر موارد، این به این دلیل است که او جذب او شده است. آنجلینا، یک باریستا از نیوجرسی، به اشتراک می‌گذارد: «مردی هست که به کافه می‌آمد. او ظاهر خوبی داشت و با دوستانش بسیار مطمئن بود. اما وقتی به دستور رسید، آشکارا عصبی بود.

«سخنان او مدام متزلزل شد. فکر کردم، یک مرد با اعتماد به نفس در اطراف من عصبی است، چرا؟ به محض اینکه نزد دوستانش برگشت، به نظر می‌رسید که خود قاطعانه همیشگی‌اش باشد. آن شب در اینستاگرام به من پیام داد و پرسید که آیا دوست دارم با او قرار بگذارم یا نه. متوجه شدم وقتی مردی در مورد یک زن عصبی است، احتمالاً به این دلیل است که او را دوست دارد و این یکی از نشانه‌هایی است که مردی شما را تعقیب می‌کند.»

در زیر برخی از دلایلی که یک مرد ممکن است در اطراف زنان عصبی شود آورده شده است.

1. او شما را ترسناک می بیند

دورانی که زنان در برابر مردان تعظیم می کردند گذشته است. زنان کنترل زندگی خود را به دست می گیرند و اجازه نمی دهند کسی تمرکز خود را از آنچه می خواهد منحرف کند. بنابراین، چه چیزی یک پسر را در اطراف یک دختر عصبی می کند؟ ارعاب. برخی از مردان به شدت توسط زنان قوی، موفق و با اعتماد به نفس می ترسند.

یک مطالعه نشان می دهد که مردان واقعاً در مورد زنان باهوش چه فکر می کنند. مشخص شد که مردان، در حالی که با زنی که باهوش‌تر از آنها ارتباط برقرار می‌کنند، می‌توانند «تغییر لحظه‌ای در ارزیابی خود (مانند احساس تنبلی)» احساس کنند، که باعث می‌شود کمتر به او علاقه پیدا کنند.

وقتی در Quora در مورد اینکه چرا مردان توسط زنان می ترسند، سوال شد، یکی از کاربران به اشتراک گذاشت: «طبق تجربه من، مردان از زنان موفق و مستقل می ترسند. آنها به سمت شما کشیده می شوند زیرا شما می دانید که چه کسی هستید، BS را تحمل نمی کنید و می توانید به تنهایی بایستید. سپس آنها از شما متنفرند زیرا می دانید که هستید، موفق، مستقل هستید، می توانید روی پای خود بایستید و BS را تحمل نمی کنید.

2. دارای اضطراب اجتماعی یا خجالتی است

شاید او دارای اضطراب اجتماعی است و آنقدر با مردم در می آمیزد. اضطراب اجتماعی در حال شیوع است و مطالعه اخیر انجام شده در 7 کشور نشان می دهد که از هر 3 نفر (36٪) 1 نفر به اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) مبتلا هستند. اگر او خیلی رک نیست و برون گرا نیست، یکی از نشانه هایی است که یک مرد خجالتی در اطراف شما عصبی است. او عصبی است زیرا این همان چیزی است که او هر روز از سر می گذراند و ربطی به شما ندارد.

3. او فکر می کند که شما اهل قضاوت هستید

همه ما ترجیح می دهیم فقط جنبه خوب خود را ببینیم و از جنبه بد خودداری کنیم. اما به این فکر کنید حتی اگر باعث ناراحتی شما شود. چه چیزی یک پسر را در اطراف زنان عصبی می کند؟ این امکان وجود دارد که در مورد او قضاوت کنید و این کمی او را دور می اندازد.

4. او چیزی را از شما پنهان می کند

یکی از ساده‌ترین نشانه‌هایی که می‌توان فهمید اگر مردی چیزی را از شما پنهان می‌کند، زمانی است که در اطراف شما عصبی و بی‌قرار است. آندریا، یک طراح گرافیک از شیکاگو، می‌گوید: «دوست پسرم مردی با اعتماد به نفس است اما اخیراً در اطراف من نیست. وقتی با او بودم مدام در حاشیه بود. وقتی رمز عبورش را عوض کرد به من مشکوک شد. فکر کردم یکی از نشانه های خیانت اوست.

5. عدم تماس چشمی

عدم تماس چشمی می تواند نشانه موارد مختلفی باشد. او ممکن است چیزی را از شما پنهان کند. او ممکن است با شما عصبانی باشد. او ممکن است احساس ضعف کند. مهمتر از آن، اجتناب از تماس چشمی نشانه جذابیت است. او در تلاش برای پوشاندن احساساتش نسبت به شما از ملاقات با نگاه شما امتناع می کند. داری عصبیش میکنی شما در حال معاشقه با چشمان خود هستید و او نیز با عدم برخورد عمدی با نگاه شما همین کار را می کند. وقتی از تماس چشمی اجتناب می‌کند، این یکی از نشانه‌هایی است که یک مرد خجالتی در اطراف شما عصبی است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو