نقشه راه DEAD ISLAND 2 خبر از انتشار دو DLC برای این بازی می‌دهد

منبع: گیمفا

7

1402/3/24

23:03


استودیوهای دمباستر (Dambuster) و دیپ سیلور (Deep Silver) نقشه راه Dead Island 2 را برای آینده با به‌روزرسانی آتی این بازی – که به‌نظر مثبت و وسوسه‌انگیز می‌رسد – مشخص کرده‌اند. در آپدیت اخیر، تایید شد که دو بسته الحاقی قابل توجه برای Dead Island 2 منتشر خواهند شد و مجموعه‌ای جدید از شخصیت‌ها و […]

نقشه راه DEAD ISLAND 2 خبر از انتشار دو DLC برای این بازی می‌دهد

استودیوهای دمباستر (Dambuster) و دیپ سیلور (Deep Silver) نقشه راه Dead Island 2 را برای آینده با به‌روزرسانی آتی این بازی – که به‌نظر مثبت و وسوسه‌انگیز می‌رسد – مشخص کرده‌اند.

در آپدیت اخیر، تایید شد که دو بسته الحاقی قابل توجه برای Dead Island 2 منتشر خواهند شد و مجموعه‌ای جدید از شخصیت‌ها و محتواها در هر دو بسته حضور خواهند داشت، همچنین بسته‌های مذکور اکنون قابل پیش‌خرید هستند.

یک کمپین در توییچ در حال برگزاری است که برای جشن گرفتن این خبر آغاز شده است، طرفداران این فرنچایز می‌توانند بازی Dead Island 2 را در توییچ تماشا کرده و محتوای انحصاری درون بازی را برای خود باز کنند. این کمپین تا ۹ ژوئیه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) ادامه دارد، و طبق گزارشات، کمی بیش از بیست دقیقه تماشای آن، شما را برای مدت زمانی مشخص صاحب یک سلاح انحصاری می‌کند.

Dead Island 2: از قوی تا قوی تر

از بازی Dead Island 2 به عنوان یک بازگشت تاریخی برای مجموعه‌ای زامبی‌کشی که تقریباً برای یک دهه فراموش شده بود، رونمایی گشت. این محصول توسعه‌ای پردردسر را تجربه کرد که باعث شد چندین بار میان استودیوها دست به دست شود، اما در نهایت، زمانی که در دسترس قرار گرفت، در سراسر جهان فراتر از انتظارات ظاهر شد.

استودیوهای دیپ سیلور و دمباستر ادعا می‌کنند که سرگرمی تازه شروع شده است؛ آن‌ها دو الحاقیه بزرگ را برای انتشار در سال آینده یا بعد از آن تدارک دیده‌اند:

Haus (سه ماه چهارم ۲۰۲۳)
«چگونه یک میلیاردر برای زامبوکالیپس آماده می‌شود؟ فرقه‌ای قاتل و پیشرفته با موجی از هرزگی و فسق!»

جشنواره SOLA (سه ماهه دوم ۲۰۲۴)
«به جشنواره SOLA خوش آمدید، جایی که افراد مهمانی LA می‌توانند راه خود را برای رسیدن به خلسه پیدا و سیاره را نجات دهند.»

اگر سیزن پس مربوط به این توسعه را خریده‎‌اید، زودتر از موعد به محتوای آن دسترسی خواهید داشت، در غیر این صورت، باید آن را خریداری کنید.

پس از اخبار اخیر مبنی بر اینکه امبریسر گروپ – شرکت مادر دیپ سیلور – تحت فشار بازسازی و اخراج کارکنان قرار گرفته است، این یک خبر خوش برای شرکت محسوب می‌شود.

منبع: Insider Gaming

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو