بیوگرافی مجید رضوی خواننده محبوب و نگاهی به زندگی شخصی و هنری اش

بیوگرافی مجید رضوی خواننده محبوب و نگاهی به زندگی شخصی و هنری اش


منبع: آرگا

4

1402/3/25

12:55


مجید رضوی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی کشورمان است که با ترانه دسته گل شروع به فعالیت و با نگین قلبمی به اوج شهرت رسید، اما آهنگ های زیبا و موفق دیگری همچون «منم»، «گرگ و میش»، «پر می زنه» را در کارنامه حرفه ای خود دارد. در این مطلب به آشناسازی شما با بیوگرافی مجید رضوی می پردازیم.

مجید رضوی خواننده جوان و بااستعداد ایرانی که ترانه سرا و آهنگساز نیز می باشد. این خواننده کرمانشاهی که در حال حاضر در تهران زندگی می کند، از سال ۹۹ شروع به کار نمود و تا همین حالا نیز فعالیت داشته و دارد و توانسته با آهنگ های موفقش روز به روز بر موفقیت خود بیفزاید. سبک فعالیت وی پاپ است که دستاوردهایش چشمگیر بوده اند. او با آهنگ «نگین قلبمی» به شهرت رسید. در این مطلب شما را با بیوگرافی مجید رضوی آشنا می کنیم.

آشنایی با مجید رضوی با عکس و زندگینامه

بیوگرافی مجید رضوی خواننده جوان پاپ با صدایی احساسی

او در بیست و هشتم ماه اردیبهشت سال ۷۶ در کرمانشاه به دنیا آمده است که از جوانترین خواننده های کشورمان محسوب می شود. مجید در ۱۳۹۸ مدیر شرکت اکسیر نوین به اسم «محمدرضا خانزاده» آشنا گردید و بر همین اساس این شرکت بر روی طرح مجید رضوی سرمایه گذاری کرد و مجید رضوی از ۱۳۹۹ به صورت جدی کار هنری خود به عنوان خواننده و آهنگساز را با مسعود جهانی آغاز کرد که البته خیلی زود مورد توجه گرفت و نتایج خوبی در زمینه محبوبیت و شهرت وی رقم زد. او در ۱۳۹۹ اولین آهنگش به اسم «دسته گل» را انتشار داد که از آن استقبال بالایی شد و موجب محبوب شدن مجید رضوی گردید. آهنگ «نگین قلبمی» این خواننده تا حدی محبوب شد که هنگام منتشر کردن این آهنگ ترند گوگل گردید.

زندگینامه مجید رضوی خواننده جوان و موفق

زندگینامه مجید رضوی خواننده موفق و جوان

بیوگرافی مجید رضوی و نگاهی به مسیر هنری وی

آشنایی با زندگینامه مجید رضوی هنرمند جوان موسیقی پاپ

آشنایی با بیوگرافی مجید رضوی هنرمند محبوب

با اینکه مجید فعالیتش را در سن کم شروع نموده بود، ولی در نهایت در ۱۳۹۹ توانست نخستین آهنگ خویش را در عرصه موسیقی انتشار دهد. نخستین آهنگ مجید رضوی به اسم «دسته گل» خیلی مورد توجه واقع شد و به زودی موجب شناخته شدن وی گردید؛ پس این آهنگ را می توان نقطه عطف هنری مجید رضوی دانست که حتی در حال حاضر هم فراموش نشده و همچنان مورد توجه قرار دارد. بعد از مورد توجه بودن همین آهنگ بود که کمپانی اکسیر نوین قرارداد خود را با این خواننده دائمی نمود که محمدرضا خانزاده (مدیر اکسیر نوین) و مسعود جهانی (تنظیم کننده آهنگ های وی) از سهامداران اصلی گروه می باشند.

آشنایی با بیوگرافی مجید رضوی خواننده و آهنگساز

زندگینامه مجید رضوی خواننده موفق و محبوب

آشنایی با مجید رضوی با عکس و زندگینامه

زندگینامه مجید رضوی خواننده دوست داشتنی

رکوردهای وی

مجید رضوی کار هنری خود را به صورت حرفه ای در ۱۳۹۹ شروع نمود و با همکاری مسعود جهانی توانست مشهور گردد و نخستین کنسرت خویش را در یکم اسفند سال ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و سپس در شهرهای گوناگون برگزار نمود. مجید رضوی از اول بهمن ماه ۱۴۰۱ – دهم فروردین ماه ۱۴۰۲ موفق شده با پنجاه و چهار سانس در بالای جدول خواننده های پاپ از لحاظ تعداد برگزاری کنسرت جای بگیرد.

آشنایی با مجید رضوی و ازدواج وی

بیوگرافی مجید رضوی با شروعی قوی

مرور زندگینامه مجید رضوی خواننده آهنگ نگین قلبمی

بیشترین محبوبیت این هنرمند در ۱۴۰۱ با حاضر شدن در برنامه های پرطرفدار و دارای اعتبار رقم خورد، وی آهنگی به اسم نگین قلبمی را در ویژه برنامه «عصر جدید» جهت عید نوروز اجرا نمود و نیز در مراسم بازگشایی و اختتامیه فستیوال سی و هشتم موسیقی فجر با رضا بهرام خواننده دوست داشتنی کشورمان به رو صحنه رفت. این هنرمند در کنسرت هایش صاحب رکورد اجرای ۱۷ ترانه در هشتاد دقیقه است که بیانگر توانایی و آمادگی او می باشد.

در پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ (سه شنبه) در یکی از کنسرت های وی در کزمان برای بدون حجاب بودن ناآرامی و نزاع به وجود آمد و در نهایت هم به بلوا منتهی گردید.

آشنایی با بیوگرافی مجید رضوی

ترانه سرایی و آهنگسازی

مجید رضوی از انگشت شمار خواننده نوظهوری می باشد که موفق شده ترانه سرایی و آهنگسازی بعضی از هنرمندان مطرح همچون دانوش، فرزاد فرخ، سهراب پاکزاد را برعهده داشته است.

مرور زندگینامه مجید رضوی خواننده آهنگ نگین قلبمی

زندگی شخصی

مجید رضوی خواننده موفق موسیقی پاپ هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

زندگینامه مجید رضوی خواننده خوش صدای کشورمان

زندگینامه مجید رضوی خواننده خوش صدای پاپ

نگاهی به ترانه های وی

آهنگ دسته گل اولین آهنگ و البته نقطه عطف و آغاز قدم گذاشتن در یک مسیر هنری موفقیت آمیز در کارنامه هنری مجید رضوی محسوب می شود، البته او با آهنگ نگین قلبمی به حد زیادی مشعور شد. در ادامه به معرفی آثار وی می پردازیم.

  • ترانه «دسته گل» در سال ۱۳۹۹
  • ترانه «نگین قلبمی» در سال ۱۴۰۰
  • ترانه «اینا» در سال ۱۴۰۰
  • ترانه «بالاخره» در سال ۱۴۰۰
  • ترانه «پنج صبح» در سال ۱۴۰۰
  • ترانه «طلا» در سال ۱۴۰۰
  • ترانه «منم» در سال ۱۴۰۱
  • ترانه «گرگ و میش» در سال ۱۴۰۱
  • ترانه «پر میزنه» در سال ۱۴۰۱
  • ترانه «خجالتی» در سال ۱۴۰۱
  • ترانه «قلبمی پس» در سال ۱۴۰۲

مرور زندگینامه مجید رضوی خواننده آهنگ نگین قلبمی

آشنایی با مجید رضوی با عکس و زندگینامه

مرور زندگینامه مجید رضوی خواننده آهنگ منم

آشنایی با بیوگرافی مجید رضوی

بیوگرافی مجید رضوی خواننده جوان با صدایی احساسی

در این مطلب شما عزیزان همراه را با بیوگرافی مجید رضوی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز جوان و موفق کشورمان آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با زندگینامه برخی دیگر از خوانندگان جوان و موفق کشورمان همچون رضا بهرام  و کسری زاهدی می توانید بر روی لینک ها کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو