5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای راحت‌تر شدن زندگی مردم

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای راحت‌تر شدن زندگی مردم


منبع: فیگار

3

1402/3/26

20:34


هوش مصنوعی ، اخیراً سروصدای زیادی برپا کرده و گوگل نیز از این تکنولوژی استفاده می‌کند و در ادامه به 5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی برای راحت‌تر شدن زندگی مردم

هوش مصنوعی ، اخیراً سروصدای زیادی برپا کرده و گوگل نیز از این تکنولوژی استفاده می‌کند و در ادامه به 5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

در سال 2023 شرکت Google I/O، چندین محصول و ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد که در حال حاضر در حال توسعه هستند و می‌توانند در سناریوهای روزمره مفیدی باشند. گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود که در سال 2023 که در کالیفرنیا برگزار شد، چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت که در محصولاتش وجود دارد و قصد دارد تا روش های عجیب گوگل برای استفاده هوش مصنوعی را به نمایش بگذارد.

با گذشت زمان، این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را در تمام محصولات خود از جمله جستجو‌گر، اپلیکیشن‌های Workspace مانند Docs و Slides و ابزارهای اندروید مانند Photos و Maps ادغام کند تا تجربیات کاربران را بهبود بخشد. در فوریه 2023، گوگل هوش مصنوعی محاوره‌ای خود به نام Bard را معرفی کرد که قرار است با ChatGPT OpenAI و Bing جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت رقابت کند و بتواند عجیب ترین روش های گوگل با استفاده از هوش مصنوعی را به نمایش بگذارد.

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

استفاده استاندارد گوگل از هوش مصنوعی برای زندگی راحت

شما می‌توانید فهرست 5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

اگرچه بسیاری از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در مرحله آزمایشی هستند، اما این شرکت قصد دارد توسعه و انتشار آن را در ماه‌های آینده بیشتر کند. برنامه‌های گوگل، شامل تجربه مولد جستجوی کاملاً جدید و بهبودهایی است که به Bard می‌آیند. در اینجا برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که راه خود را به کاربران در سراسر جهان می‌دهد آورده شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها در مورد هوش مصنوعی

بهترین سریال ها درباره شرکت‌های فناوری

جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

روش های عجیب گوگل برای استفاده هوش مصنوعی

در سال I/O 2023، گوگل اعلام کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را به جستجو می‌آورد. برای سال‌ها، جستجوی Google به میلیاردها نفر کمک کرده است تا از طریق وب‌سایت‌ها، تصاویر و موارد دیگر به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

اکنون، Google قصد دارد با عصر جدید جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، کارها را حتی بیشتر از این پیش ببرد و به کاربران کمک کند و موضوع را سریع‌تر درک کنند و دیدگاه‌ها و بینش‌های جدید را کشف کنند و کارها را راحت‌تر انجام دهد.

این شرکت، آن را SGE یا Search Generative Experience نامیده است. با جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی، موتور جستجو، سوالات کاربران را درک می‌کند و خلاصه‌ای کوتاه و روشنگر را به همراه سوالات احتمالی مرتبط و گزینه‌ای برای پیگیری سوالات ارائه می‌دهد.

در حالی که این اقدام، تجربه کلی جستجو را بهبود می‌بخشد، اما با ارائه توضیحات محصول، بررسی‌های به روز، قیمت‌ها و تصاویر به کاربران در هنگام خرید کمک می‌کند. همه این ویژگی‌ها در حال حاضر به‌عنوان آزمایشی در آزمایشگاه‌های جستجو برای Chrome Desktop و برنامه Google (اندروید و iOS) در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سایت ها برای شبیه سازی صدا از طریق هوش مصنوعی

مجوز ایمپلنت مغزی نورالینک ایلان ماسک صادر شد

ادغام و گسترش بارد

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

عجیب ترین روش های گوگل با استفاده از هوش مصنوعی

Bard، ربات گفتگوی هوش مصنوعی گوگل، اکنون در بیش از 180 کشور و منطقه در دسترس است. علاوه بر این، این شرکت آن را به زبان‌های جدید از جمله ژاپنی و کره‌ای منتشر کرده است. اگرچه ربات چت عمدتاً با متن پاسخ می‌دهد، گوگل آن را در پاسخ‌های خود بصری‌تر می‌کند و آنها را هیجان‌انگیز و آموزنده‌تر می‌کند.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند با کمک Google Lens، تصاویر را در پیام‌های خود قرار دهند. سایر پیشرفت‌هایی که برای Bard ارائه می‌شود عبارتند از نقل‌قول‌های بهتر، تم تیره، و امکان صادر کردن پاسخ‌ها به محصولات Google Workspace مانند Gmail ،Docs، Sheets و موارد دیگر.

این شرکت همچنین قصد دارد تولید تصویر را از طریق Bard، با پشتیبانی از Adobe Firefly، ارائه دهد. هنگامی که همه این ویژگی‌ها در جای خود قرار گرفتند، Bard به یک راه حل یک مرحله‌ای برای تمام نیازهای کاربران تبدیل خواهد شد.

هوش مصنوعی مولد با Android و Google Workspace ملاقات می‌کند

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

استفاده استاندارد گوگل از هوش مصنوعی برای زندگی راحت

گوگل همچنین قصد دارد ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران اندرویدی منتشر کند. به عنوان مثال، Magic Compose، یک ویژگی جدید برای برنامه پیام‌ها، پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را بر اساس زمینه مکالمه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آنچه کاربران می‌نویسند را به سبک‌های مختلف تبدیل می‌کند.

سایر ویژگی‌هایی که در اواخر امسال به اندروید 14 ارائه می‌شوند عبارتند از والپیپر سینمایی برای تغییر عکس‌های معمولی به تصاویر سه‌بعدی، تصویر زمینه هوش مصنوعی مولد که از مدل انتشار متن به تصویر گوگل استفاده می‌کند، و طرح‌های رنگی هوشمند Material You.

با کمک یادگیری ماشینی، Google همچنین Help Me Write را ایجاد کرده است که به کاربران کمک می‌کند ایمیل‌های حرفه‌ای و بدون خطا را در Gmail بنویسند و اسناد را در Docs تولید اصلاح کنند. با گذشت زمان، اسلایدها و شیت‌ها می‌توانند تصاویر و فرمول‌هایی را با کمک هوش مصنوعی نیز تولید کنند.

ویرایشگر جادویی برای Google Photos

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

در گذشته، گوگل چندین ویژگی هوشمند را برای ویرایش عکس‌ها منتشر کرد؛ از جمله Magic Eraser و Photo Unblur. در آینده، این شرکت Magic Editor را منتشر خواهد کرد تا به راحتی عناصری مانند کادربندی سوژه در عکس را بهبود بخشد.

این ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند تصویر را با تولید محتوای جدیدی که بخشی از تصویر اصلی نیست و انجام ویرایش‌های پیچیده در مناطق انتخاب شده گسترش دهد. گوگل قصد دارد این ویژگی را ابتدا برای کاربران منتخب پیکسل در اواخر سال جاری منتشر کند.

نمای همه جانبه برای مسیرهای Google Maps

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های راه‌ها در جهان، نقشه‌های گوگل است که با هوش مصنوعی متحول خواهد شد. نمای همه جانبه برای مسیرها، قابلیتی که در ماه‌های بعد به Maps اضافه می‌شود، به کاربران کمک می‌کند تا کل سفر خود را با کمک دید پرنده از مسیر تجسم کنند.

این به کاربران ایده بهتری از ترافیک، مسیرهای دوچرخه سواری، پیاده روها، نقاط پارکینگ، تقاطع‌ها و منظره مقاصد آینده می‌دهد. علاوه بر این، این ویژگی همچنین کاربران را در مورد شاخص کیفیت هوا و آب و هوا دقیقاً در برنامه Google Maps مطلع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 5 روش استفاده گوگل از هوش مصنوعی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو