فیلم The Killer ؛ خونین‌ ترین فیلم دیوید فینچر

منبع: فیگار

9

1402/3/29

04:49


گزارش‌های منتشرشده خبر از این می‌دهند که فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر خشن‌ ترین اثر دیوید فینچر The Killer تا امروز به حساب می‌آید.

فیلم The Killer ؛ خونین‌ ترین فیلم دیوید فینچر

گزارش‌های منتشرشده خبر از این می‌دهند که فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر خشن‌ ترین اثر دیوید فینچر The Killer تا امروز به حساب می‌آید.فیلم The Killer خشن‌ ترین اثر دیوید فینچر با بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوئنتن، به دلیل وجود خشونت شدید، استفاده از الفاظ نامناسب، رده سنی بزرگسال دریافت کرد. این کارگردان، تاکنون 3 بار نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کارگردان سل در مراسم اسکار شده است.

فیلم The Killer

خونین‌ ترین فیلم دیوید فینچر 

فیلم جدید فینچر ، در سبک نوآر می‌باشد که از روی یک کمیک فرانسوی اقباس شده است. این فیلم، داستان یک قاتل را روایت می‌کند که پس از سال‌ها بهترین بودن در کارش وجدانش بیدار می‌شود و دیگر نمی‌خواهد آدم‌ها را به قتل برساند.

فیلم The Killer

دیوید فینچر را به خاطر فیلم‌هایی متفاوت، جذاب و عمیق در سبک‌های گوناگون می‌شناسیم، کارگردانی که به شکلی هوشمندانه داستان فیلم‌هایش را به تصویر می‌کشد و شما را در جای جای آثارش غافلگیر و میخکوب می‌کند. همینطور او به خوبی می‌داند که چطور با بازیگران بزرگ همکاری کند و از آنها بهترین استفاده را ببرد

The Killerخونین‌ ترین فیلم دیوید فینچر

فیلم دیوید فینچر the killer هیجان انگیز برای نتفلیکس و به نویسندگی اندرو کوین واکر و با اقتباس از مجموعه رمان گرافیکی‌ای به همین نام ساخته شده است. داستان فیلم نیز روایتگر آدمکشی می‌باشد که در جهانی عاری از وجدان دچار بحران روانشناختی می‌شود.

فیلم The Killer

دیوید فینچر چند سالی است که به طور مستمر با نت فلیکس همکاری می‌کند. از جمله محصولات مشترک فینچر و نت فلیکس می‌توان به فیلم Mank محصول سال 2020 (بررسی فیلم مانک)، سریال House of Cards، سریال انیمیشنی و اپیزودیک Love Death & Robots و سریال Mindhunter اشاره کرد.

دیوید فینچر که از سال 2007 به دنبال تبدیل کردن رمان گرافیکی الکسیس نولنت به یک فیلم بلند بود اکنون بعد از سال‌ها توانسته با کمک معجزه‌ی نت فلیکس به آرزویش برسد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو