معرفی بازیگران سریال نیوکمپ به همراه بیوگرافی کوتاه و عکس

معرفی بازیگران سریال نیوکمپ به همراه بیوگرافی کوتاه و عکس


منبع: آرگا

4

1402/3/29

12:42


نیوکمپ سریال ایرانی محصول سال ۱۴۰۲ است که بازیگران شناخته شده ای در آن ایفای نقش می کنند، در این مطلب شما را با این هنرمندان آشنا می نماییم.

نیوکمپ نام یک سریال ایرانی است که در سال ۱۴۰۲ در پانزده قسمت ساخته شد، تهیه کننده آن زینب تقوایی و کارگردان آن منوچهر هادی و فیلمنامه نویس آن نیز بابک کایدان است. این اثر از هفدهم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ یکشنبه ها راس ساعت هشت به طور اختصاصی از شبکه نمایش خانگی «فیلیمو»خش می گردد. در این مطلب شما را با بازیگران سریال نیوکمپ آشنا می کنیم.

بازیگران سریال نیوکمپ با عکس

بازیگران سریال نیوکمپ همراه عکس

سریال نیوکمپ در مورد یک خانواده جهت گریز از بحرانی مالی، بر روی بازی آرژانتین و ایران شرط بسته، آنها اگر تیم ایران برابر شده و یا پیروز گردد، به پولی بسیار دست می یابند. ولی گل دقیقه سال ۹۲ لیونل مسی تمامی چیزا را از بین می برد. در این سریال بازیگران مطرحی همچون حسن معجونی، اکبر عبدی، حمید گودرزی، لیلا اوتادی، بهاره افشاری، گیتی قاسمی، ملیکا شریفی نیا، حامد آهنگی، لادن ژافه وند، یوسف کرمی، فرزاد فرزین، الهه منصوریان، بهشاد شریفیان، صفر کشکولی، سعید نعمتی، شیرین منجمی، سهیلا منصوریان، افشین حیدری سروستانی، پیمان قربانی صفا، امیرحسین موسوی، امین عسکراوی ایفای نقش می کنند.

بازیگران مجموعه تلویزیونی نیوکمپ

حسن معجونی

حسن معجونی زاده بیست و هشتم دیماه سال ۱۳۴۷ در زنجان می باشد، وی در عرصه کارگردانی و هنرپیشگی فعالیت می کند که تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته ادبیات نمایشی و بنیان گذار گروه تئاتر لیو بود تا در نهایت در سال ۷۴ در سن بیست و هفت سالگی با حضور در نمایش تلویزیونی به نام «پرده عجایب» اولین تجربه بازیگری اش را به دست آورد. حسن معجونی در سریال مسافران به خوبی دیده شد.وی متاهل است.

بازیگران سریال نیوکمپ با عکس

گیتی قاسمی

خانم قاسمی از هنرپبشگان تلویزیون و سینمای ایران می باشد که در شانزدهم مرداد سال ۵۵ به دنیا آمده است. او تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته کارگردانی است که نخستین بار با رفتن به روی صحنه نمایش نخستین تجربه بازیگری اش را کسب نمود. در سال ۸۶ بود که به واسطه حیاط خلوت مقابل دوربین حاضر شد. وی متاهل است.

معرفی بازیگران نیوکمپ همراه عکس و بیوگرافی

ایمان صفا

ایمان صفا از بازیگران سریال نیوکمپ فعال در عرصه های تلویزیون و سینما می باشد که تحصیلکرده کارشناسی رشته هنر و معماری بوده و نخستین تجربه فعالیتش را با حضور در تئاتر به دست آورده است. در سال ۸۶ بود که در فیلم سینمایی قرنطینه بازی نمود. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی عملیات ۱۲۵ بود که شناخته شده و مشهور گردید.

بازیگران مجموعه تلویزیونی نیوکمپ

بهاره افشاری

این هنرمند از فعالان عرصه کارگردانی و بازیگری در چهاردهم تیرماه سال ۶۳ در شاهرود – سمنان به دنیا آمده است. او در دوران دبیرستان بازیگری خواند و در دوران دانشگاه فارغ التحصیل رشته نقاشی شد. او نخست با فعالیت مونتاژ آغاز به فعالیت نمود که نخستین بار در سال ۸۱ در سریالی تلویزیونی با یک نقش کوتاه مقابل دوربین رفت. وی بعدا در سریال «او یک فرشته بود» در نقش ابلیس مشهور گردید.

معرفی هنرپیشگان سریال نیوکمپ

حامد آهنگی

حامد آهنگی یکی دیگر از بازیگران سریال نیوکمپ است که علاوه بر هنرپیشگی به عنوان مجری نیز فعالیت می نماید. او در هفدهم تیر سال ۵۸ در بندر انزلی به دنیا آمده است. فارغ التحصیل کارشناسی و دارای دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است. نخستین فعالیت او در عرصه فوتبال و و نیز تئاتر بوده است که در سال ۸۰ فعالیت در جنگ شبانه را شروع نمود. آقای آهنگی به خاطر حضور در برنامه خندوانه مشهور شد و در سال ۸۶ با صفورا آغاسی ازدواج و به جرگه متاهلین پیوست.

بازیگران مجموعه تلویزیونی نیوکمپ

لادن ژاوه وند

این هنرمند خانم در دهم بمهن ماه سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمده که در دوران تحصیل به خاطر فوت پدرش ناچار ازدواج کرد و تحصیلاتش را ادامه نداد. در سال ۹۶ در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» بازی کرد و نخستین تجربه بازیگری اش را کسب و البته شناخته گردید.

اکبر عبدی

آقای عبدی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینمای ایران در چهارم شهریور ماه سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمده است. فعالیت هنری اش را با حضور در تئاتر آغاز نمود و در سال ۶۰ در تله تئاتر سنجاب ها مقابل دوربین حاضر شد. وی در سریال مثل آباد تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد و بعدا در سریال مدرسه ام دیر شد بازی کرد و مشهور گردید. همسر وی نینا دختردایی بازیگر محمدرضا شریفی نیا است.

معرفی هنرپیشگان سریال نیوکمپ

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در سوم تیرماه سال ۶۰ در تهران به دنیا آمده است که از هنرپیشگان، خواننده و آهنگسازان ایرانی می باشد. تحصیلکرده کارشناسی رشته مدیریت صنعتی است که ابتدا فعالیت هنری خویش را با فعالیت در عرصه موسیقی آغاز نمود و در سال ۸۳ با آهنگی به اسم شراره به خوبی دیده شد. نخستین تجربه بازیگری اش را در سال ۸۵ در فیلم سینمایی «پسران آجری» به دست آورد، اما به واسطه سریال تلویزیونی مانکن دیده گردید.در ۱۳۹۰ با شیوا کاکاخلی ازدواج نمود.

بازیگران مجموعه تلویزیونی نیوکمپ

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در چهاردهم مرداد ماه سال ۶۲ در تهران به دنیا آمده است، وی تحصیلکرده کارشناسی رشته معماری داخلی است که علاوه بر هنرپیشگی، شاعر نیز می باشد. نخستین فعالیت هنری اش را با فعالیت در تئاتر آغاز نمود و در سال ۸۱ با بازی در فیلم سینمایی «چشمان سیاه» به روی پرده سینما رفت. سپس در سریال تلویزیونی ـآخرین گناه» دیده شد.

بازیگران سریال نیوکمپ با عکس

حمید گودرزی

حمید گودرزی از بازیگران سریال نیوکمپ است که در دوم آذر ماه سال ۵۶ در بروجرد می باشد که علاوه بر هنرپیشگی به عنوان مجری نیز فعالیت می نماید. تحصیلکرده رشته بازیگری است که نخستین تجربه اش را با حضور در تئاتر به دست آورد و در سال ۷۸ با بازی در فیلم سینمایی «سهراب» مقابل دوربیت قرار گرفت و بعد در سریال مسفاری از هند ایفای نقش نمود و به میزان زیادی مشهور گردید. آقای گودرزی بعد از ازدواج ناموفق اول خود، برای بار دوم در سال ۹۸ ازدواج نمود.

مرور بازیگران سریال نیوکمپ

ساناز سعیدی

خانم سعیدی در بیست و چهارم فروردین ماه سال ۶۸ در تهران به دنیا آمده است که در عرصه تلویزیون و سینما فعالیت می کند. تحصیلکرده کارشناسی رشته مهندسی معماری است که نخستین تجربه هنری اش را با رفتن به روی صحنه نمایش به دست آورد. در سال ۹۶ بود که در سریال «نفس» حضور یافت و با بازی در سریال تلویزیون بچه مهندس مشهور گردید.

آشنایی با بازیگران سریال نیوکمپ

یوسف کرمی

یوسف کرمی زاده چهارم اردیبهشت سال ۵۸ در کرمانشاه است که علاوه بر هنرپیشگی، طنزپرداز نیز می باشد. او تحصیلکرده رشته بازیگری بوده که کار هنری اش را در سال ۷۳از کانون فرهنگی هنری بعثت هرسین به عنوان گروه سرود و نیز گروه تئاتر دانش آموزی شروع نمود. از سال ۶۹ مشغول به تقلید صدا و احرای صدای اشخاص معروف همچون عادل فردوسی پور شد.

مرور نقش آفرینان سریال نیوکمپ

در این مطلب آرگا بازیگران سریال نیوکمپ را معرفی نمود، امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو