فصل جدید انیمه Demon Slayer تایید شد ؛ تریلر فصل چهار

منبع: فیگار

4

1402/3/30

14:57


به تازگی فصل جدید انیمه Demon Slayer تایید شد. در ادامه این مطلب می‌توانید تریلر فصل چهارم انیمه Demon Slayer را مشاهده کنید.

فصل جدید انیمه Demon Slayer تایید شد ؛ تریلر فصل چهار

به تازگی فصل جدید انیمه Demon Slayer تایید شد. در ادامه این مطلب می‌توانید تریلر فصل چهارم انیمه Demon Slayer را مشاهده کنید.

قسمت یازدهم و آخرین قسمت انیمه تلویزیونی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc (Kimetsu no Yaiba: Katanakaji no Sato-Hen) روز دوشنبه با اعلام این خبر به پایان رسید که آرک بعدی، Hashira Geiko-Hen (آرک آموزشی هاشیرا)، در حال دریافت یک اقتباس از انیمیشن تلویزیونی است. تاریخ انتشار فصل چهار انیمه Demon Slayer هنوز مشخص نشده است.

فصل جدید انیمه Demon Slayer

انیمه The Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc در 9 آوریل ساعت 23:55 از تلویزیون فوجی با یک ساعت ویژه پخش شد. قبل از نمایش آرک جدید، دو انیمه ویژه برای Demon Slayer قبلی: Kimetsu no Yaiba Entertainment District Arc در 1 و 8 آوریل پخش شد.

Crunchyroll در حال پخش انیمه است و همچنین دوبله هایی برای انیمه به زبان های انگلیسی، اسپانیایی آمریکای لاتین، پرتغالی برزیل، فرانسوی، آلمانی و هندی تولید خواهد کرد. نمایش‌های این انیمیشن در 3 فوریه در 418 سینما در ژاپن آغاز شد. نمایش‌ها شامل قسمت‌های 10 و 11 Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Entertainment District Arc و همچنین اولین قسمت Swordsmith Village Arc است. این نمایش ها در بیش از 95 کشور و منطقه در سینماها پخش شد.

کارگردان هارو سوتوزاکی، طراح شخصیت و کارگردان اصلی انیمیشن آکیرا ماتسوشیما، استودیوی انیمیشن ufotable و بازیگران اصلی همگی برای آرک جدید بازگشته اند. اولین انیمیشن تلویزیونی مانگا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در آوریل 2019 به نمایش درآمد. Aniplex of America مجوز سریال را صادر کرد و نمایش را در Hulu، Crunchyroll و Funimation پخش کرد. بلوک برنامه‌نویسی Toonami از Adult Swim این انیمیشن تلویزیونی را در اکتبر 2019 به نمایش گذاشت.

فصل جدید انیمه Demon Slayer

تاریخ انتشار فصل چهار انیمه Demon Slayer

تریلر فصل چهارم انیمه Demon Slayer

در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو