بیوگرافی بهمن هاشمی و نگاهی به تمامی فعالیت هایش

بیوگرافی بهمن هاشمی و نگاهی به تمامی فعالیت هایش


منبع: آرگا

6

1402/3/30

18:42


بهمن هاشمی مجری محبوب و مشهور کشورمان است که علاوه بر اجرا در برنامه های تلویزیونی گوناگون، تجربه دوبلوری، گویندگی را دارد. او حتی تجربه یک بازی سینمایی را هم دارا می باشد. در این مطلب به بیوگرافی بهمن هاشمی می پردازیم.

 بهمن هاشمی با اسم اصلی «اکبر میرزا هاشمی» از مجریان تلویزیون و دوبلور صدا و سیما می باشد. وی علاوه بر این به عنوان گوینده در کارهای دوبلاژ و نیز اجرا در برنامه های تلویزیونی گوناگون همچون مسابقات تلویزیونی و جنگ های شبانه و …فعالیت داشته است. نخستین فعالیت ایشان در تلویزیون اجرای بخش ورزشی یک برنامه به اسم «تهران ساعت ۲۰» با اجرای مرحوم منوچهر نوذری و نیز هرمز شجاعی مهر بود. در ۱۳۷۱ توسط عکاسی ورزشی به اسم «جمشید داهول» به نشریه دنیای ورزش معرفی گردید که بعد از تست دادن بعنوان گزارشگر برگزیده گردید. بعد از چندین ماه حضور در شبکه ۲ در سالن استودیوی پخش شبکه دو با خسرو شاهی و گوینده های دیگر واحد دوبلاژ آشنا گردید و قدم در عرصه دوبلوری نیز گذاشت. از ۱۳۷۱ همچنین فعالیت تیزرخوانی تبلیغاتی جهت شبکه های گوناگون را برعهده داشت. در سال ۱۳۸۶ بود که با بازی در فیلمی به اسم «دلقک» اولین و آخرین بازی خود را انجام داد. در این مطلب شما را با بیوگرافی بهمن هاشمی آشنا می کنیم.

زندگینامه بهمن هاشمی مجری، دوبلور و گوینده

بیوگرافی بهمن هاشمی مجری موفق و فعالیت هایش

بهمن هاشمی در دوم مرداد ماه سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمده است، وی در زمینه های مجری گری، دوبلوری، گویندگی و حتی بازیگری سابقه فعالیت داشته است. همچنین وی دارای کمپانی تبلیغاتی می باشد. دارای مدرک دیپلم و فارغ التحصیل کانون تحصیل قرآن و تجوید بوده است. آقای هاشمی با مربی سابق تیم استقلال «امیر قلعه نویی» صمیمی می باشد.

بیوگرافی بهمن هاشمی همراه عکس

زندگینامه بهمن هاشمی مجری، دوبلور و گوینده

گذری بر زندگینامه بهمن هاشمی

قدم گذاشتن در تلویزیون

در ماه دی سال ۷۱ به وسیله عکاسی ورزشی به اسم جمشید داهول به نشریه دنیای ورزش معرفی گردید و بعد از انجام تست صدا و تصویر جهت اجرا و نیز گزارشگری پذیرفته و آغاز به فعالیت نمود. به این ترتیب نخستین فعالیتش را با حضور در یک برنامه به اسم «تهران ساعت ۲۰» در بخش ورزشی آن به مدت ۵۴ روز استارت زد.

آشنایی با زندگینامه بهمن هاشمی

زندگینامه بهمن هاشمی مجری، بازیگر و دوبلور و گوینده

پیوستن به عرصه دوبله

بعد از گذشت چندین ماه در سالن استودیوهای ضبط و پخش شبکه ۲ با خسرو شاهی و سایر گوینده های این واحد آشنا گردید که به این ترتیب توانست قدم در عرصه دوبله بگذارد.

آشنایی با زندگی حرفه ای و شخصی بهمن هاشمی

زندگینامه بهمن هاشمی مجری، دوبلور و گوینده

خواندن تیزر فیلم های سینمای

بهمن هاشمی در ۱۳۷۱ در گروه ورزش کار می کرد که پس از شنیده شدن صدای وی از بر روی تیزر فیلم «تولد شوم» پخش شده از شبکه یک از سوی تامین برنامه شیکه دو از او برای خواندن تیزرهای فیلم های سینمایی این شبکه دعوت گردید. از آن پس آقای هاشمی تا به حالا در تامین برنامه شبکه ۲ سیما فعال است.

آشنایی با زندگینامه بهمن هاشمی

تجربه بازی در سینما

این هنرمند علاوه بر فعالیت هایی که گفته شد، تجربه حضور در مقابل دوربین سینما و بازی در فیلمی به اسم «دلقک» با نقش «گزارشگر» را دارد که البته در عرصه بازیگری او فقط همین تجربه را دارا است.

گذری بر زندگینامه بهمن هاشمی

مروری بر بیوگرافی بهمن هاشمی

حرفه دوم وی

بهمن هاشمی بعنوان از جمله قدیمی ترین و پرسابقه ترین مجری های شبکه دو سیما، اسم کمپانی تبلیغاتی خویش را نیز همانند و نزدیک این شبکه برگزیده است، البته خود وی باور دارد که اسم کمپانی وی که «نگاه دو» می باشد تاثیر گرفته و بی ربط به شبکه ۲ است. وی مدیر دفتری تبلیغاتی بوده که یک کارش اجرا می باشد و تیم تحت نظر او فعالیت های گوناگونی نظیر ابرگزاری کنسرت، اجرای مراسم، جشن سازمانی و ارگانی، مجری طرح فستیوال های فرهنگی و هنری و …. را انجام می دهند.

مروری بر بیوگرافی بهمن هاشمی

بهمن هاشمی و دخترش در کنار علی ضیا مجری محبوب

بیوگرافی بهمن هاشمی همراه عکس

زندگی شخصی و ازدواج

آقای بهمن هاشمی سالیان سال است که ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دخترخانمی به اسم «صبا» می باشد.

»مواظب باش» مشهورترین و در واقع لوس اصطلاح به کار رفته از سوی وی بود که از یه زمانی دیگر به صورت کلی طرز صحبت کردن وی برند گردید.

بیوگرافی بهمن هاشمی مجری، بازیگر و دوبلور و گوینده

بهمن هاشمی در کنار ثریا قاسمی

آشنایی با زندگی حرفه ای و شخصی بهمن هاشمی

در این مطلب شما همراهان عزیز را با بیوگرافی بهمن هاشمی مجری، گوینده، دوبلور و نیز بازیگر کوتاه مدت و تنها دارای یک تجربه بازیگری آشنا کردیم. امیدواریم از مطالعه آن نهایت استفاده را برده باشید. در صورتی که تمایل به آشنایی با عادل فردوسی پور و نیز مجتبی پوربخش دیگر مجریان کشورمان دارید می توانید به لینک ها با کلیک کردن مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو