پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 [+لینک مستقیم]

منبع: فیگار

7

1402/3/30

22:25


پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا ؛ تیم های ملی ایران و کلمبیا امروز در چهار چوب بازی های گروهی دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 [+لینک مستقیم]

پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا ؛ تیم های ملی ایران و کلمبیا امروز در چهار چوب بازی های گروهی دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

اگر هنگام پخش زنده دیدار آلمان کلمبیا، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید،فیگار این امکان را برای شما فراهم کرده است.در ادامه مطلب با خبر پخش زنده بازی آلمان کلمبیا همراه ما بمانید.

پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا

پخش زنده آلمان و کلمبیا ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امشب از ساعت ۲۲:۱۵ در دیداری دوستانه در فلتیس آرنا گلزن کرشن آلمان رودررو مبی‌شوند. تیم‌های ملی آلمان و بلژیک امشب در دیداری دوستانه و در استادیوم خانگی باشگاه شالکه آلمان از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف هم خواهند رفت؛ آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است و طبیعتا نیازی به حضور در دور مقدماتی ندارد و کلمبیا نیز برای حضور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ و البته مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌شود تا بدین ترتیب این دو تیم در یک دیدار دوستانه جذاب به مصاف هم بروند.

پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا

پخش زنده بازی آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 / پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 / پخش مستقیم بازی آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 / پخش آنلاین بازی آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 / ساعت پخش بازی آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 / ساعت شروع بازی آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 / پخش زنده آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 / پخش زنده آلمان کلمبیا 30 خرداد 1402

در حالی تیم‌های آلمان و کلمبیا از ساعت 22:15 به وقت ایران در ورزشگاه ولتینز آرنا کشور آلمان به مصاف هم می‌روند که آلمانی‌ها هنوز به دنبال راهی برای بازگشت به دوران پرشکوه‌شان هستند. در طرف مقابل، تیم کلمبیا نیز که نسل طلایی‌اش پا به سن گذاشته است، تلاش می‌کند خود را برای جام ملت‌های آمریکای جنوبی آماده کند. این تیم در 5 دیدار آخر خود 3 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده است.

برای تماشای پخش زنده بازی آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال آلمان و کلمبیا 30 خرداد 1402 اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو