10 بازیگر جذاب هالیوود که احتمالا خیلی اسم‌شان را نشنیده‌اید!

10 بازیگر جذاب هالیوود که احتمالا خیلی اسم‌شان را نشنیده‌اید!


منبع: خبرنما

8

1402/3/31

18:31


وقتی صحبت از بازیگران مرد هالیوود به میان می‌آید، رقابت سخت‌تر می‌شود. بیشتر فیلم‌ها شخصیت مرد را محور اصلی قرار می‌دهند، بنابراین باید بهترین انتخاب برای انتخاب نقش اول مرد انجام شود. بازیگران مرد زیادی وجود دارند که در فیلمی با پول زیاد انتخاب شدند که از قضا بازی خوبی هم داشته‌اند، اما بعدا طوری ناپدید شدند که گویی هرگز حضور نداشته‌اند…

وقتی صحبت از بازیگران مرد هالیوود به میان می‌آید، رقابت سخت‌تر می‌شود. بیشتر فیلم‌ها شخصیت مرد را محور اصلی قرار می‌دهند، بنابراین باید بهترین انتخاب برای انتخاب نقش اول مرد انجام شود. بازیگران مرد زیادی وجود دارند که در فیلمی با پول زیاد انتخاب شدند که از قضا بازی خوبی هم داشته‌اند، اما بعدا طوری ناپدید شدند که گویی هرگز حضور نداشته‌اند.

10 بازیگر خوشتیپ اما نه چندان مشهور هالیوود

این بازیگران خوش تیپ هستند اما به شهرت دیگر بازیگران هالیوود نرسیده‌اند! شهرت بازیگران هالیوودی چیزی بیشتر از ظاهر خوشتیپ و زیبا است، چیزی مثل شانس یا سخت کوشی بیشتر، زیرا برخی از بازیگران حتی با چهره‌های معمولی هم شهرت فوق العاده نسبت به این بازیگران خوشتیپ در سینمای هالیوود کسب کرده‌اند.

در مقاله 10 بازیگر هالیوودی را خواهید دید که هرچند خیلی خوشتیپ و خوش قیافه هستند اما شهرت بالایی ندارند.

دیوید چوکاچی

بازیگران جذاب هالیوود

دیوید چوکاچی 49 ساله بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون است. او از کالج بیتس در لویستون با مدرک علوم سیاسی فارغ التحصیل شد. پدرش ترک عراقی و مادرش فنلاندی است. دو رگه بودن باعث شده او به مردی خوش هیکل و خوش تیپ تبدیل شود.

چوکاچی در سال 1997 توسط مجله People به عنوان یکی از 50 خوش قیافه‌ترین افراد جهان انتخاب شد. او با بازی در نقش‌های در سه سریال تلویزیونی Baywatch، Witchblade و Beyond The Break معروف شد. دیوید چوکاچی در سال 1383 ازدواج کرد و حالا یک فرزند دارد.

دنیل کادمور

دنیل کادمور بازیگر و بدلکار کانادایی است. او نقش کلوسوس انسان جهش یافته را در فرانچایز مردان ایکس و ولتوری فلیکس در فیلم Twilight Saga بازی کرد. نقشی که او در قسمت دوم مردان ایکس در سال 2003 بازی کرد، به عنوان اولین نقش اصلی او شناخته می‌شود که همچنین در فیلم X-Men Days of Future Past در کنار همکارش در گرگ و میش، بوبو استوارت، آن را تکرار کرد.

کادمور همچنین برای نقش بازگشت سوپرمن آزمایش داده اما آن را به براندون راث، شماره نه این لیست، باخت! همچنین این بازیگر خوش قیافه قرار بود در نقش کلوسوس در فیلم Deadpool محصول 2015 بازی کند، اما زمانی که به او اطلاع دادند که قرار است صدایش توسط بازیگر دیگری دوبله شود، این نقش را در کرد.

اسکات ادکینز

اسکات ادکینز یک هنرپیشه انگلیسی و یک رزمی کار است. او بعد از بازی در نقش یوری بویکا، مبارز روسی زندان در فیلم Undisputed II: Last Man Standing و قسمت‌های دیگر آن در سال 2006 معروف شد. ادکینز همچنین در فیلم‌های Holby City، Doctor Strange، The Bourne Ultimatum و Zero Dark Thirty، East enders، Hollyoaks، Doctors نقش بازی کرده است.

با این که او در فیلم های هنرهای رژیمی فوق العاده بازی کرده است اما آن قدر که باید، مشهور نیست.

یوهان اورب

یوهان ارب یک بازیگر آمریکایی متولد استونی است که در سال های اول زندگی حرفه‌ای اش به عنوان مدل هم کار کرده است. در سال 2001 نقش کوتاهی در فیلم Zoolander داشت و بعداً در فیلم زندگی اتفاق میفتد ظاهر شد. او همچنین در یکی از قسمت های سی.اس.آی میامی هم بازی کرده است.

اورب همچنین در مجموعه تلویزیونی کوتاه The Mountain ظاهر شد. یوهان اورب همچنین نقش لئون اس کندی را در Resident Evil: Retribution که در سال 2012 منتشر شد بازی کرد. این مرد خوش قیافه و زیبا با این که در فیلم‌های زیادی بازی کرده است اما به اندازه کافی مشهور نیست.

مت بامر

شاید اکثر مردم با مات بامر، آشنا باشند اما دلیل قرار گرفتن او در این لیست شهرت او در فیلم‌ها نیست بلکه حضور او در این لیست به خاطر زیبایی منحصر به فرد ظاهری‌اش است که نام او را ردیف پنحم این فهرست قرار داده است. او یک بازیگر آمریکایی است که در سال 2001 با فیلم Guiding Light اولین بازی تلویزیونی‌اش وارد دنیای سینما شد. همچنین با بازی‌اش در سریال تلویزیونی Chuck NBC مورد توجه قرار گرفت. مت بامر در سریال یقه سفید شبکه USA که از سال 2009 تا 2014 پخش شد، نقش اصلی دزد را بازی کرد.

بامر در سال 2014 در فیلم تلویزیونی HBO The Normal Heart هم نقش مکمل را در مقابل مارک روفالو بازی کرد که برای آن جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه امی PrimeTime شد. او در فصل چهارم سریال ترسناک American Horror Story از FX به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و برای فصل پنجم به بازیگر اصلی آن ارتقا یافت.

از دیگر نقش‌های فرعی او ‌می‌توان به فیلم‌هایی مانند: طرح پرواز، در زمان، مایک جادویی و قسمت بعدی آن، داستان زمستانی و فیلم نئو نوآر The Nice Guys هم اشاره کرد.

تیری نوویک

این بازیگر 46 ساله فرانسوی از سال 1996 تاکنون در بیش از 50 فیلم و برنامه تلویزیونی بازی کرده است اما هنوز خیلی ها با نام او آشنا نیستند. فیلم کد ناشناخته او در جشنواره فیلم کن سال 2000 برگزیده شد.

او با جنیفر خواننده پاپ که در صحنه فیلمبرداری لی فرانسیس با او آشنا شد، رابطه داشته است. هر دو در سال 2014 صاحب یک پسر شدند در حالی که جنیفر قبل از او هم یک فرزند داشت. تیری نوویک یک بازیگر خوش قیافه و با استعداد اما کمتر شناخته شده است.

چارلی دیوید

چارلی دیوید که با نام چارلز دیوید لوبینیکی نیز شناخته می‌شود، بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده 36 ساله کانادایی است. او بیشتر به خاطر نقش اصلی مرد در سریال ترسناک دگرباشان Dante’s Cove شناخته می‌شود. همچنین به عنوان مجری تلویزیونی در برنامه‌های مختلفی مانند F.Y.E!، Spy TV، Bump کار کرده است.

او و درک جیمز و لیندا کارتر، مالک مشترک Border2Border Entertainment هستند. مجله Out از دیوید به عنوان یکی از 100 نفر به دلیل مشارکت قابل توجه در فرهنگ همجنس گرایان در سال 2005 تقدیر کرد.

کم جیجاندت

کم جیجاندت بازیگری با چهره‌ای آشنا اما نه چندان معروف است شاید بتوان او را از سریال های گرگ و میش، Pandorum، Never Back Down، Burlesque، Easy A، The Roommate و Priest به یاد آورد. هرچند همه این نقش ها، عالی بودند، اما نقش اصلی نبودند.

او همچنین در سریال کوتاه درام بی پروا بازی کرد. جیجاندت با نامزدش Dominique Geisendorff دو دختر و یک پسر دارد. همچنین او یک کمربند مشکی در کراو ماگا دارد.

براندون روث

براندون روث یک مدل مد سابق است که در آیووا بزرگ شده و برای دنبال کردن حرفه بازیگری به لس آنجلس نقل مکان کرد. او برای پرداخت شهریه‌اش وارد دنیای مد شد. آن زمان آرزو داشت نویسنده شود. او تا دهه 2000 در مجموعه‌های تلویزیونی نقش بازی می‌کرد. او اما در سال 2006 به شهرت رسید، آن هم وقتی در نقش یک ابرقهرمان در فیلم بازگشت سوپرمن بازی کرد.

خیلی ها به او می‌گویند که شباهت زیادی به کریستوفر ریو، سوپرمن قبلی دارد، و این دلیلی بود که او قرارداد بازی در فیلم بازگشت سوپرمن را بازی کرد. اگر فیلم دیگری از این مجموعه منتشر شود، او باز هم انتخاب خواهد شد.

او در سال 2007 با دوست دختر قدیمی‌اش، کورتنی فورد ازدواج کرد و در سال 2012 صاحب یک پسر شد.

جانی مسنر

این مرد 47 ساله به خاطر شغل پدرش که در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می‌کرد، مدت 13 سال در اروپا زندگی کرده است. در این مدت، او در حین بازی در تیم‌های پایگاه‌های نظامی به ورزش علاقه مند شد. به همین دلیل چنین بدن ورزیده و زیبایی دارد. او دو خواهر و یک برادر دیگر هم دارد.

جانی به عنوان یک بازیگر به خاطر بازی در فیلم هایی مانند اشک خورشید و گروگان معروف شد. او همچنین در سریال های تلویزیونی قانون و نظم، واحد قربانیان ویژه و پرونده سرد ایفای نقش کرده است. او در سر صحنه فیلم Cold Case با شریک زندگی‌اش کاترین موریس آشنا شد و با او ازدواج کرد که در سال 2013 صاحب 2 پسر دوقلو شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو