همه بانوان ترجیح می دهند شیک ترین استایل را در مهمانی ها و مجالس داشته باشند، از این رو انتخاب لباس مجلسی شیک و زیبا یکی از مهم ترین دغدغه هاست و اغلب به دنبال لباسی هستند که علاوه بر زیبایی و جذابیت، شیک و به روز نیز باشد. بر این اساس قصد داریم در این مقاله به معرفی تعدادی از جدیدترین مدل های لباس مجلسی کوتاه بپردازیم که مطمئنا برای شما نیز جذاب خواهند بود.

۳۰ مدل لباس مجلسی کوتاه دخترانه و زنانه

لباس های مجلسی که اغلب خانم ها برای مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می دهند شامل انواع پیراهن بلند، کت و شلوار زنانه، انواع مدل شومیز مجلسی، پیراهن های کوتاه و میدی می باشند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند و اغلب بر اساس نوع مجلس و سلیقه شخصی انتخاب می شوند. در این میان انتخاب مدل مانتو مجلسی نیز اهمیت زیادی دارد که آن نیز بسیار شخصی می باشد و با توجه به نیاز و سلیقه فرد انتخاب می شود.

مدل لباس مجلسی کوتاه

یکی از پرطرفدارترین لباس های مجلسی که برای دورهمی، جشن تولد، جشن عروسی و… مناسب هستند انواع مدل لباس مجلسی کوتاه می باشند که تنوع بالایی از نظر طرح و مدل دارند و مطمئنا شما با هر اندامی می توانید مدل دلخواه و مناسب خود را انتخاب نمایید. این سبک لباس ها شامل دو گروه  هستند، پیراهن های مینی که به نسبت کوتاه تر هستند و پیراهن های میدی که چند سانتی متری زیر زانو می باشند و هر دو انتخاب های خوبی محسوب می گردند.

مدل پیراهن میدی

مدل لباس مجلسی دخترانه

مدل پیراهن مجلسی پوشیده

لباس مجلسی شیک

مدل پیراهن کوتاه آستین دار

پیراهن کوتاه مجلسی

مدل پیراهن دخترانه جدید

مدل پیراهن جدید

لباس مجلسی مشکی کوتاه

لباس مجلسی شیک دخترانه

تصاویری که در ادامه ملاحظه می نمایید تعدادی از جدیدترین مدل های پیراهن مجلسی کوتاه دخترانه و زنانه می باشند که می توان با آنها استایلی شیک و خاص داشت. این پیراهن ها برای مجالس و مهمانی های مختلف مناسب هستند.

مدل پیراهن مجلسی جدید

لباس مجلسی جدید زنانه

مدل لباس مجلسی جدید

پیراهن کوتاه مخمل پولکی

لباس مجلسی جدید با پارچه ساتن

مدل پیراهن مینی جدید

مدل پیراهن کوتاه دخترانه

مدل لباس مجلسی پوشیده

مدل پیراهن دکلته کوتاه

پیراهن جدید زنانه

مدل پیراهن زنانه شیک

لباس مجلسی جدید

مدل لباس مجلسی ساتن

مدل لباس مجلسی شیک

مدل پیراهن مشکی کوتاه

لباس مجلسی شیک زنانه

پیراهن مجلسی جدید

پیراهن آستین دار کوتاه

توجه داشته باشید که برای شیک تر شدن استایل علاوه بر مدل لباس حتما به مدل کفش، مدل مو و میکاپ و اکسسوری ها و… توجه نمایید و تک تک این موارد را با دقت انتخاب نمایید تا همچون ستاره ایی در مجالس بدرخشید.