فیلم ساقدوش عروسی مازیار لرستانی را ببینید محمدرضا علیمردانی کولاک کرد

منبع: شبونه

4

1402/4/4

11:25


جشن تولد مازیار لرستانی در پردیس سینمایی چهارسو برگزار شد که در این مراسم محمدرضا علیمردانی به مازیار لرستانی قول داد زمانی که ازدواج کند خودش میخواهد به عنوان ساقدوش مازیار لرستانی در عروسی اش حضور داشته باشد این ویدیو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است چرا که پوشش مازیار لرستانی تغییرات جالبی …

جشن تولد مازیار لرستانی در پردیس سینمایی چهارسو برگزار شد که در این مراسم محمدرضا علیمردانی به مازیار لرستانی قول داد زمانی که ازدواج کند خودش میخواهد به عنوان ساقدوش مازیار لرستانی در عروسی اش حضور داشته باشد این ویدیو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است چرا که پوشش مازیار لرستانی تغییرات جالبی داشته است.

فیلم ساقدوش عروسی مازیار لرستانی را ببینید محمدرضا علیمردانی کولاک کرد

تیپ و قیافه مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیت به شدت تغییر کرده است و این بازیگر و کارگردانی حتی ریش دراورده استو کارهای هورمونی که انجام داده حسابی جواب داده است.

فیلم ساقدوش عروسی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی که نام قبلی اش شهره بوده حالا به صورت رسمی به جنس مذکر تغییر پیدا کرده است و حتی مجوز فعالیت هنری با جنس مذکر را اخذ نموده و به زودی باید شاهد بازی او در سینما به عنوان جنس مذکر و نقش های مردانه باشیم.

فیلم ساقدوش عروسی مازیار لرستانی را ببینید محمدرضا علیمردانی کولاک کرد

محمدرضا علیمردانی ساقدوش شهره لرستانی شد

او پیشتر گفته بود شهره لرستانی بازیگر سریال «سه در چهار» گفت: بعد از تلاش‌های فراوان برای تامین سرمایه و عدم موفقیت در این اقدام در صدد هستم تا اولین فیلمم را با هزینه شخصی بسازم، باور کنید اگر این فیلم را نسازم دستم از گور بیرون می‌ماند، می‌خواهم قبل از مرگ به هر طریقی این فیلم را بسازم.

مازیار در سال ۱۳۶۴ شمسی بعد از دریافت دیپلم، وارد دانشگاه هنر تهران شد. لرستانی این چنین تعریف می کند:”من دانشجوی رشته کارگردانی و بازیگری دانشکده هنرهای نمایشی شدم. در همان ترم‌ های اول که اکثر درس‌ هایمان عمومی بود، من غرق تئاتر شدم و ۱۷ نمایش را به کارگردانی خودم روی صحنه بردم! کم‌ کم شروع به بازی کردم و توجه‌ ها بیشتر به بازی‌ ام جلب شد و پیشنهاد پشت پیشنهاد از راه رسید.”

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو