بزرگترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متری ساخته شد! [+فیلم]

منبع: تکراتو

5

1402/4/4

23:00


بزرگترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متری ساخته و به نمایش گذاشته شد.

بزرگترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متری ساخته شد! [+فیلم]

بزرگترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متری ساخته و به نمایش گذاشته شد.

بزرگترین آیفون دنیا توسط یک یوتیوبر مشهور و خلاق به‌نام “متیو بیم” ساخته شد. بسیاری گمان می‌کنند که با داشتن آیفون 14 پرو مکس، مالک سنگین‌ترین و بزرگترین آیفون جهان هستند، درصورتی که این‌طور نیست؛ زیرا این یوتیوبر توانسته آیفونی با ارتفاع 2 متری بسازد که برنامه‌ها دکمه‌ها و دیگر بخش‌های آن به‌درستی کار می‌کنند. در ادامه نصاویر غول‌پیکرترین آیفون جهان را ببینید.

بیشتر بخوانید: نخستین ویدیو از آیفون 15 اولترا منتشر شد [+فیلم]

بزرگترین آیفون دنیا توسط یوتیوبر مشهور رونمایی شد

برای بسیاری از ما استفاده از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ بسیار جذاب است. برنامه‌هایی مثل شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ویرایش عکس و ویدئو روی نمایشگرهای بزرگ عملکرد بهتری دارند و تماشای محتوا در ابعاد بزرگ‌تر لذت‌بخش‌تر است.

به‌هر‌حال، اگر تصور می‌کنید ابعاد نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس اپل خیلی بزرگ است، باید اشاره کنیم یوتیوبری خلاق اخیراً نمونه‌ای بسیار بزرگ از آیفون را تولید کرده است که آیفون ۱۴ پرو مکس درکنار آن اصلاً به‌چشم نمی‌آید.

بزرگترین آیفون دنیا توسط یوتیوبر مشهور رونمایی شد

متیو بیم آیفون بزرگی به‌ ارتفاع حدود دو متر ساخته است که همه‌ی امکاناتش مثل نمونه‌های معمولی کار می‌کند؛ البته این دستگاه آیفونی واقعی نیست. بیم درواقع پنل لمسی تلویزیون را به مک مینی متصل کرده است و ازطریق شبیه‌ساز، همه‌ برنامه‌ها و عملکردهای آیفون را در ابعاد بسیار بزرگ‌تر نمایش می‌دهد.

همه‌چیز در آیفون غول‌پیکر متیو بیم به‌خوبی کار می‌کند و حتی دکمه‌های آن نیز عملکردهای خود را به‌درستی انجام می‌دهند. یوتیوبر معروف، MKBHD، سری به این آیفون بزرگ زده است که ویدئو آن را درادامه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بزرگترین آیفون دنیا با ارتفاع 2 متری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو