وام فوری 200 میلیون تومانی بانک سینا با شرایط آسان | وام فوری با بازپرداخت بلند مدت و تحویل آنی

4

1402/4/5

23:37


وام فوری 200 میلیون تومانی بانک سینا با شرایط آسان | وام فوری با بازپرداخت بلند مدت و تحویل آنی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

شرکت

بانک سینا

نام وام

ارغوان

سود

18 %

سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۳ درصد است

سقف وام

200 میلیون تومان

برای شرکت ها و اشخاص حقوقی سقف وام ۵۰۰ میلیون تومان است

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

2 ماه

مدت زمان خواب سپرده بین ۲ تا ۶ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

175

این نسبت برحسب دوره بازپرداخت، مدت ماندگاری و سود تسهیلات بین ۴۰ تا ۱۷۵ درصد است

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

7,230,479 تومان

برای سود ۲۳ درصد این مبلغ ۷.۷۴۱.۹۴۴ میلیون تومان است

کل سود وام

60,297,248 تومان

برای سود ۲۳ درصد این مبلغ ۷۸.۷۰۹.۹۹۵ میلیون تومان است

مجموع رقم وام و سود

360,297,248 تومان

برای سود ۲۳ درصد این مبلغ ۲۷۸.۸۰۹.۹۹۶ میلیون تومان است

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

افزایش سرمایه همیشه یکی از دغدغه‌های آدم‌هایی است که شاید خیلی اهل ریسک و کارهای اقتصادی نیستند. طرح ارغوان بانک سینا بیشتر از هر کس، به درد همین افراد می‌خورد. کسانی که پس‌اندازی دارند اما مقدار این پس‌انداز به قدری نیست که بتوانند ماشین، کالا یا وسایل موردنیازشان را بخرند، یا پولشان را تبدیل به سرمایه‌ای برای کسب‌وکار کنند. بعضی‌ها هم همیشه مقداری پول در حساب بانکیشان دارند اما برنامه‌ای برای آن نقدینگی در نظر نگرفته‌اند. طرح ارغوان بانک سینا علاوه بر تمام متقاضیان وام، به درد تمام این دسته از افراد می‌خورد.

طرح ارغوان بانک سینا با شعار « 2ماهه سرمایه خود را 5/2برابر کنید» این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده تا پس‌اندازشان را در حساب بانک سینا بگذارند و بعد از گذشت 2 تا 6 ماه براساس میانگین حساب از این بانک وام بگیرند. میزان مدت زمانی که پول در حساب شما باقی می‌ماند هم ارتباط مستقیمی به مقدار وام و میزان سودی که بانک آن وام را به‌تان می‌دهد، دارد. یعنی هر قدر زمان بیشتری پول داخل حساب‌تان بماند، می‌توانید وام بیشتر با سود مناسب‌تری از بانک سینا بگیرید. اما برای استفاده از مزایای طرح ارغوان چقدر نیاز داریم؟ حداقل پولی که برای استفاده از تسهیلات میانگین حساب بانک سینا در طرح ارغوان نیاز دارید، 5 میلیون تومان است. که بعد از گذشت 2 ماه می‌توانید تا 2/5برابر ان وام بگیرید. اما سقف وامی که طرح ارغوان به متقاضیانش می‌دهد، چقدر است؟ سقف تسهیلات برای افراد عادی 200 میلیون تومان و برای صاحبان کسب‌وکار و دارای پروانه کسب 500میلیون تومان است.

اگر قصد گرفتن وام طرح ارغوان بانک سینا را دارید و ترجیح می‌دهید در اقساط بلندمدت‌تری وام‌تان را برگردانید، این قانون طلایی را یادتان بماند:‌ «به ازای هر ماه سپرده‌گذاری، 6ماه به زمان بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.» یعنی اگر بعد از 2ماه از زمان افتتاح حساب سپرده وام بگیرید، اقساط وام 12 ماهه خواهد بود و اگر سقف 6 ماه سپرده‌گذاری‌تان را طی کنید، وام شما با اقساط 36 ماه خواهد بود. برای اطلاع از ضریب تسهیلات - مثلا اگر سپرده 100 میلیونی گذاشته‌اید و ضریب تسهیلات آن 150درصد است، یعنی 1/5 برابر موجودی حساب‌تان وام به شما تعلق می‌گیرد- و مدت بازپرداخت تسهیلات و سود وام طرح ارغوان کافی است جداول زیر را ببینید.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ 40% 18%

۳ ۱۸ 40%

۴ ۲۴ 40%

۵ ۳۰ 40%

۶ ۳۶ 40%

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ 60% 20%

۳ ۱۸ 60%

۴ ۲۴ 60%

۵ ۳۰ 60%

۶ ۳۶ 60%

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ 100% 22%

۳ ۱۸ 100%

۴ ۲۴ 100%

۵ ۳۰ 100%

۶ ۳۶ 100%

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت ضریب تسهیلات سود تسهیلات

۲ ۱۲ 150% 23%

۳ ۱۸ 155%

۴ ۲۴ 160%

۵ ۳۰ 170%

۶ ۳۶ 175%

وام فوری

آن دسته از مشتریان بانک پاسارگاد که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. ضمنا افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. سود این تسهیلات با توجه به ضریب برابری آن بوده و حداکثر 18 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی است.

با توجه به مبلغ وام،حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود تسهیلات، 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 260 میلیون و 297 هزار و 248 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که هر فرد تنها یک بار امکان استفاده از کاپ کارت بانک پاسارگاد را دارد و نمی‌توانند از منافع این طرح چندین بار استفاده کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو