مشروبات الکلی مسموم در مازندارن تلفات داد

منبع: سیمرغ

4

1402/4/6

13:09


مشروبات الکلی مسموم در مازندارن تلفات داد

 مصرف مشروبات الکلی جان ۳ نفر را در مازندران‌ گرفت/ بازداشت ۴ متهم ‌توزیع مشروبات ‌در رامسر

 سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران، از مرگ ۲ شهروند رامسری و یک شهروند آملی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد

وی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز اورژانس ۱۱۵ یکی از مراکز درمانی شهرستان رامسر مبنی بر انتقال فردی ۴۷ ساله به آن مرکز درمانی که دچار مسمومیت شده بود بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ رامسر به محل اعزام شدند .

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به فوت بیمار موصوف پس از بستری در این بیمارستان، تصریح کرد: پزشکان معالج علت مرگ را مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند .

 ساداتی اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده، برابر اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان های آمل و رامسر مرگ مشکوک دو مرد ۳۹ ساله و ۴۸ ساله که از سه روز گذشته به بیمارستان‌های این شهرستان‌ها بستری شده بودند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: برابر اعلام کادر درمانی این بیمارستان ها، این افراد نیز به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی جان باختند.

وی با بیان اینکه علت تامه این حوادث در دست بررسی است، به شهروندان توصیه کرد: افراد با رعایت هشدارهای انتظامی و مراقبت از فرزندان خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو