کارتون لاک پشت های نینجا را در دیجیتون ببینید

منبع: ترنجی

6

1402/4/6

14:34


کارتون لاک پشت های نینجا داستان چهار لاک پشت نوجوان با قدرت‌های فراطبیعی است که به کمک یک موش، در ورزش نینجوتسو مهارت پیدا می‌کنند. لئورناردو، رافائل، مایکل آنجلو و داناتلو در کودکی تحت تاثیر یک ماده شیمیایی در فاضلاب جهش پیدا کردند و به لاک پشت هایی انسان نما تبدیل شدند.

کارتون لاک پشت های نینجا را در دیجیتون ببینید

کارتون لاک پشت های نینجا داستان چهار لاک پشت نوجوان با قدرت‌های فراطبیعی است که به کمک یک موش، در ورزش نینجوتسو مهارت پیدا می‌کنند. لئورناردو، رافائل، مایکل آنجلو و داناتلو در کودکی تحت تاثیر یک ماده شیمیایی در فاضلاب جهش پیدا کردند و به لاک پشت هایی انسان نما تبدیل شدند.

ماجراهای این چهار برادر با خصوصیت‌های اخلاقی متفاوت، ابزارهای جنگی مختلف در کنار استاد و مربیشان، موشی به نام اسپلینتر، در بین  کودکان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد.

کارتون لاک پشت های نینجا سرشار از لحظات اکشن و هیجان انگیز است و مبارزاتی شگفت انگیز را به مخاطبان خود هدیه می‌دهد.

داستان لاک پشت های نینجا چیست؟

زمانی که یک پسربچه با تنگ حاوی چهار لاک پشتش از خیابان عبور می‌کرد، یک کامیون حاوی مواد شیمیایی از کنار او عبور کرده و مواد به داخل تنگ ریخته شده و لاک پشت ها به کنار خیابان و فاضلاب برده می‌شوند.

موشی که قبلا متعلق به یک استاد رزمی بود، بعد از مرگ صاحبش، به فاضلاب پناه می‌برد و با دیدن این لاک پشت ها کنجکاو می‌شود. او با نام گذاری برای این لاک پشت ها و آموزش آن‌ها، شاگردان جدیدی را تربیت می‌کند.

لاک ‌پشت های نینجا را با نام‌های لئوناردو، رافائل، مایکل آنجلو و داناتلو می‌شناسیم. هر کدام از آن‌ها رنگی منحصر به فرد دارند و ابزاری متفاوت را برای مبارزه انتخاب کرده‌اند.

اسپلینتر، موش تعلیم دهنده آن‌ها، سرگذشتی دردناک داشته و مانند یک پدر مراقب لاک پشت های نینجا است.

معرفی شخصیت های لاک پشت های نینجا

  • • لئوناردو: بزرگ‌ترین برادر لاک پشت های نینجا لئوناردو است. رنگ مخصوص او رنگ آبی بوده و از سلاح شمشیر کاتانا برای مبارزه استفاده می‌کند. لئوناردو یک رهبر مقتدر و دانا برای گروه است و گروه را برای مبارزه با دشمنان هدایت می‌کند.
  • • رافائل: برادر دوم رافائل است که رنگ قرمز و سلاح سای ( شمشیر های نیزه مانند زاپنی) را برای مبارزه انتخاب کرده است. رافائل از نظر جسمانی از برادران دیگر خود قوی تر است.
  • • داناتلو: سومین برادر داناتلو است که با رنگ بنفش و چوب بزرگی که به عنوان سلاح انتخاب کرده است، می شناسیم. او باهوش‌ترین عضو گروه است و بسیاری از ابزار و تجهیزات گروه را او طراحی کرده و می‌سازد.
  • • مایکل آنجلو: کوچک‌ترین برادر گروه لاک پشت های نینجا، مایکل آنجلو است. او با رنگ نارنجی و نانچیکوهایش شناخته می‌شود. مایکل آنجلو پرانرژی، بی نظم، خوش خنده و عاشق غذاست.

لئوناردو، داناتلو، میکل آنجلو و رافائل با هم لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان را تشکیل می‌دهند و با هم کار می‌کنند تا از شهر خود در برابر تهدیدات مختلف از جمله شر در شرور و قبیله او محافظت کنند. آن‌ها در فاضلاب های شهر نیویورک زندگی می کنند و با استاد موش خردمند خود، اسپلینتر که آنها را در هنر نینجوتسو راهنمایی و آموزش می دهند.

شایان ذکر است که اگرچه ویژگی‌های اصلی آن‌ها ثابت می‌ماند، تکرارهای مختلف لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته ممکن است تغییرات جزئی در شخصیت، ظاهر و داستان‌هایشان در رسانه‌های مختلف اقتباس‌شده، مانند کتاب‌های کمیک، سریال‌های انیمیشن و فیلم‌ها داشته باشند.

دلایل موفقیت کارتون لاک پشت های نینجا

کارتون لاک پشت های نینجا توانست در همان نقطه شروع با استقبال بی‌نظیر مخاطبان خود مواجه شود. یکی از دلایل موفقیت این کارتون محبوب، شخصیت پردازی 4 لاک پشت اصلی است. هرکدام از آن ها با خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارند که باعث شده کودکان متفاوتی نیز برای تماشای آن‌ها مشتاق باشند.

چهار شخصیت اصلی، لئوناردو، دوناتلو، میکل آنژ و رافائل، هر کدام دارای شخصیت ها، ویژگی ها و سبک های مبارزه هستند. این به طیف گسترده ای از مخاطبان اجازه می دهد تا حداقل با یکی از لاک پشت ها ارتباط برقرار کنند و حس هویت و وفاداری نسبت به فرنچایز را تقویت کنند.

لاک پشت ها در برنامه های تلویزیونی، فیلم ها، بازی های ویدیویی، اسباب بازی ها و کالاها ظاهر شده اند و حضوری چند پلتفرمی را ایجاد کرده اند که به مخاطبان مختلف می رسد. این قرار گرفتن در میان رسانه‌ها به این مجموعه لاک پشت های نینجا اجازه داده است تا طرفداران را در نسل‌های مختلف جذب کند.

شوخی‌های کمدی و شخصیت‌های منحصربه‌فرد لاک‌پشت‌ها لحظاتی دلچسب را فراهم می‌کنند، در حالی که مهارت‌های رزمی و نبرد با دشمنان سرسخت آن‌ها سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهند. این ترکیب از طنز و اکشن برای مخاطبان گسترده ای جذاب است، از کودکانی که به دنبال سرگرمی هستند تا طرفداران بزرگتر که قدردان عناصر نوستالژیک هستند.

لاک پشت های نینجا اغلب ارزش ها و مضامین مثبتی مانند کار گروهی، وفاداری، دوستی و عدالت خواهی را ترویج می کند. تعهد لاک‌پشت‌ها به محافظت از افراد بی‌گناه یکی از موارد جذاب این مجموعه است.

دیجیتون یه دنیا کارتون

شما می‌توانید برای تماشای جدیدترین انیمیشن‌ها و کارتون‌ها از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای پخش محصولات و محتواهای کودکانه است که با دوبله فارسی اختصاصی ارائه می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو