معرفی کامل 7 زوج جذاب دنیای سلبریتی ها + عکس

معرفی کامل 7 زوج جذاب دنیای سلبریتی ها + عکس


منبع: خبرنما

3

1402/4/7

13:11


معرفی کامل 7 زوج جذاب دنیای سلبریتی ها + عکس آیا به ‌‌دنبال کردن اخبار چهره ها (سلبریتی) علاقه‌مند هستید؟ این روزها سلبریتی‌ها اعم از بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و مدلینگ‌ها در گوشه و‌ …

آیا به ‌‌دنبال کردن اخبار چهره ها (سلبریتی) علاقه‌مند هستید؟ این روزها سلبریتی‌ها اعم از بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و مدلینگ‌ها در گوشه و‌ کنار جهان زیر ذره‌بین خبرنگاران و روزنامه‌ها هستند. اخبار و اطلاعات مربوط به سلبریتی‌ها به علت مشهور بودن این افراد همواره مورد توجه بوده و به خصوص در فضای مجازی با استقبال ویژه ای مواجه می شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات از دنیای پرحاشیه سلبریتی‌ها هستید، در این مقاله می‌توانید آخرین اخبار و شایعات مربوط به آنها را دنبال کنید.

به پایان رسیدن رابطه رونالدو و جورجینا رودریگز از شایعه تا واقعیت

رابطه رونالدو و جورجینا

گزارش نشریه سرخ نیوز در رابطه با چهره ها (سلبریتی)، این بار حکایت از رابطه شکرآب شدن کریستیانو رونالدو و همسرش دارد.

با اینکه این ۲ سوپراستار با انتشار عکس‌ها و فیلم‌های متعدد سعی دارند رابطه خود را عالی جلوه دهند اما پشت درهای بسته حقایق دیگری اتفاق می افتد. برخی رسانه‌ها مدعی هستند که کریستیانو از این مدل آرژانتینی خسته شده و ظاهرا قصد جدایی دارند اما مادر رونالدو که در افتتاحیه یک فروشگاه حضور داشت به این شایعات پایان داد. او گفت: هر زوجی با هم بحث می‌کنند اما آنچه که ادعا شده، دروغی بیش نیست!

توافق نامه عجیب بین جنیفر لوپز و بن افلاک

جنیفر لوپز و بن افلک

اگر جزء کسانی هستید که از دسته اخبار چهره ها، علاقه مند به چهره‌های موسیقی هستید، حتما با شخصیت جنیفر لوپز آشنایی دارید اما آیا از ماجرای ازدواج او با بن افلک چیزی می‌دانید؟

گویا این ۲ نفر در سال ۲۰۰۲ قصد ازدواج داشتند اما حواشی‌های موجود در رسانه، موجب جدایی آنها شد.‌ چندسال قبل جنیفر رابطه‌ای را با الکس رودریگز آغاز کرد و بن افلک نیز با جنیفر گارنر، بازیگر هالیوودی ازدواج کرد.

اما بعد از مدتی نه چندان طولانی، رابطه آنها به اتمام رسید و حالا این ۲ نفر پس از ۲۰ سال جدایی، باز با یکدیگر در ارتباط هستند. نکته جالب اینجاست که جنیفر و افلک یک توافق نامه ضدخیانت را امضا کردند که در واقع شامل قراردادی با غرامت ۵ میلیون دلاری در صورت خیانت هریک از طرفین به دیگری بود.

وقتی خیانت دیوید بکهام به ویکتوریا آشکار شد

چنانچه اخبار چهره‌ ها (سلبریتی) و به خصوص خبرهای چهره های ورزشی را دنبال می کنید، قطعا نام دیوید بکهام را شنیده‌اید. او بازیکن مشهور فوتبال و اهل انگلستان است.

ازدواج این سلبریتی ورزشی با ستاره پاپ به نام ویکتوریا، آنها را به زوجی مشهور در زمینه مد، زیبایی و فوتبال تبدیل کرد اما اخیرا بر اساس گزارش سرخ نیوز، حواشی‌ زیادی مبنی بر خیانت دیوید بکهام به همسرش وجود دارد.

آنچه باعث آشکار شدن این حقیقت شد، چهره مغموم ویکتوریا در مراسم ازدواج مگان و هری بود؛ این مسئله به دلیل رابطه نامتعارف دیوید بکهام با دختری غریبه بود.

شواهد نشان می‌دهد که رابطه این ۲ نفر فراتر از دوستی بوده است. آنها در یک مهمانی بعد از کمی معاشرت، نوشیدنی خورده و عکس‌هایی نیز از آن شب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری بدون حلقه دیده شدند

بریتنی اسپیرز و سام اصغری

در لا به لای حواشی اخیر چهره ها (سلبریتی)، رابطه بریتنی اسپیرز‌ (خواننده و ترانه‌سرای پرآوازه آمریکایی) با دوست پسر ایرانی‌اش سام اصغری (مربی پرورش اندام) به یکی از سوژه‌های داغ خبری در سرخ نیوز تبدیل شده است.

بریتنی ادعا کرده که از رابطه‌های کوتاه‌مدت خسته شده و تصور  می‌کند این مدلینگ ایرانی می‌‌تواند همراه خوبی برای ادامه زندگی وی باشد.

در صورتی‌ که در روزهای اخیر، این زوج بدون حلقه‌های ازدواج خود دیده شده‌اند و شایعات بسیاری در این مورد منتشر شد اما سام با انتشار عکس‌هایی از خود که حلقه به دست داشت این شایعات را رد کرد.

اصغری بیان کرد که رابطه عاشقانه‌اش همچنان پابرجاست و دلیل درآوردن حلقه هم حضور وی در فیلمی جدید بوده است.

چرا ازدواج اول جان سینا منجر به جدایی شد؟

پیگیری گزارشات سرخ نیوز در رابطه با اخبار سینمایی نشان می دهد، جان سینا از مطرح‌ترین کشتی‌گیرها و بازیگران آمریکایی است که پس از تجربه روابط عاشقانه متعدد، سرانجام با دختری ایرانی‌الاصل به نام شهرزاد شریعت‌زاده ازدواج می‌کند.

اولین همسر جان، زنی به نام نیکی بلا بود که رابطه به‌شدت خوبی با هم داشتند اما علی‌رغم عشق زیاد نسبت به هم، مسئله‌ای وجود داشت که به جدایی آنها منجر شد.‌ جان بچه نمی‌خواست و نیکی می‌خواست مادر شود.

اکنون، نیکی مادر یک فرزند بوده و از خوشبختی و ازدواج دوم جان بسیار خوشحال است.

رابطه اورلاندو بلوم و کیتی پری در نهایت به کجا رسید؟

نام اورلاندو ستاره اصلی فیلم‌های هالیوودی در بین چهره ها (سلبریتی) به چشم می خورد؛ قطعا با ایفای نقش او در فیلم‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها آشنا شده‌اید.

اورلاندو، بازیگر معروف و کیتی پری که از چهره های موسیقی بوده، در ولنتاین ۲۰۱۹، با انتشار یک عکس مشترک در بالون، نامزدی‌شان را به‌طور رسمی اعلام کردند.

البته این ۲ نفر، مسیر پرفرازونشیبی را گذراندند. آنها در اوایل ۲۰۱۶ آشنا شده و در فوریه ۲۰۱۷ از هم جدا شدند و پس از ۲ سال دوستی عادی، فیل‌شان یاد هندوستان می‌کند و دوباره عشق‌شان شعله‌ور می‌شود.

بعد از اعلام خبر جدایی آنها از یکدیگر، وکیل‌هایشان در بیانیه‌ای اعلام می کنند: قبل از هرگونه شایعه‌پراکنی بهتر است آنها با احترام از یکدیگر جدا شوند چون برای با هم بودن به زمان نیاز دارند.

اما اکنون که آنها دوباره به هم پیوستند، نیازی نیست نگران جدایی‌شان باشید چراکه به نظر می‌رسد که رابطه آنها از عشق نیز فراتر رفته باشد.

ماجرای حواشی و رسوایی امبر هرد و جانی دپ

جانی دپ و امبر هرد

محال است که در میان چهره‌ ها (سلبریتی)، نام امبر هرد را نشنیده باشید، می‌توان گفت که بیشتر حواشی زندگی امبر مربوط به ازدواج و طلاق پرسروصدای او با جانی دپ بود.

زندگی ۱۵ ماهه آنها بیشتر شبیه داستان‌های تخیلی هالیوودی بود اما رسوایی‌های ایجاد شده پیرامون رابطه آنها همه‌چیز را به هم زد و داستان عاشقانه‌شان به اتمام رسید!

امبر پس از متهم‌کردن جانی به خشونت خانگی درخواست طلاق داد و پزشکی قانونی هم گواهی داد که امبر کتک خورده است. طرفداران جانی دپ که نمی‌توانستند این موضوع را بپذیرند، کمپین حمایت از جانی دپ و متهم‌‌کردن امبر را تشکیل دادند.

سرانجام امبر توانست بعد از طلاق، بخش بزرگی از اموال جانی دپ را بگیرد. برخی رسانه‌ها معتقدند که این زن، پس از آسیب دیدن از مردان وارد هیچ رابطه دیگری نشده است.

جمع‌بندی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، چهره ها (سلبریتی) در قالب‌های مختلفی خود را نشان می‌دهند و دنیای مجازی نیز به خبرهای مربوط به جزئی‌ترین اتفاقات پیرامون این قشر آکنده شده است. به‌طوری که همه افراد به‌خصوص نوجوانان و جوانان پیگیر اخبار و حواشی دنیای نسبتا عجیب آنها هستند که این مسئله گاهی هنجارشکن بوده و برخی مواقع جنبه سرگرمی دارد.

شما هم اگر می‌خواهید به‌روزترین و جذاب‌ترین اخبار مربوط به چهره‌های سرشناس را در هر نقطه از جهان بخوانید، پیشنهاد ما مراجعه به سایت سرخ نیوز است. این وبسایت به شما این امکان را می‌دهد که با مطالعه داغ‌ترین خبرهای حوزه سلبریتی ها و چهره ها، از دنیای این افراد بی‌اطلاع نمانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو