جدیدترین مدل مانتو ژاکارد! آموزش ست کردن لباس با مانتو ژاکارد

جدیدترین مدل مانتو ژاکارد! آموزش ست کردن لباس با مانتو ژاکارد


منبع: وقت مد

4

1402/4/7

14:07


با جدیدترین مدل مانتو ژاکارد آشنا شده و شیکترین آن را بشناسید✔ آموزش ست کردن انواع لباس با مانتو ژاکارد در مجله مد و استایل Vaghtemod

جدیدترین مدل مانتو ژاکارد! آموزش ست کردن لباس با مانتو ژاکارد

امروزه انواع مدل مانتو در بازار عرضه می‌شود، که انتخاب مدل مناسب را کاملا سخت می‌کند. انواع مدل مانتو ژاکارد یکی از مانتوهای محبوب زنانه است که امسال بسیار ترند شده است. اگر در مورد ست کردن لباس با مانتو ژاکارد و شیکترین مدل های آن، اطلاعات لازم را داشته باشید، استایل زیباتر و جذابتر خواهید داشت.
در این سری از مطالب مد و استایل از مجله وقت مد (vaghtemod.ir)، شما را با انواع مدل مانتو ژاکارد و نحوه ی ست کردن آن با لباس های دیگر آشنا می‌کنیم.

جدیدترین مدل مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد چیست؟

مانتو ژاکارد، از جنس پارچه ای به نام ژاکارد تولید می‌شود. پارچه ژاکارد؛ دارای طرح های برجسته و متنوع است که بافت خود را نه از طریق چاپ، بلکه به وسیله فرایند تولید به دست می‌آورد. این پارچه مقداری خشک و آهاردار است و در اصل طرح های زیبای آن، باعث شده از انواع جنس پارچه، این مدل برای تولید مانتو انتخاب شود.

جدیدترین انواع مدل مانتو ژاکارد

خوش استایل شوید: بهترین مدل مانتوی تابستانی زنانه!.

انواع مدل مانتو ژاکارد

در سری مطالب مدل و استایل زنانه، مجله وقت مد، شما را با انواع مدل مانتو آشنا کردیم. در ادامه قصد داریم شیکترین و جدیدترین انواع مدل مانتو ژاکارد و نحوه ی ست کردن آن را آموزش دهیم.

انواع مدل مانتو ژاکارد

بیشتر بدانید: شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی.

مانتو کتی ژاکارد

در دو سال اخیر انواع مدل مانتوهای کتی، بسیار محبوب و ترند شده اند. مانتوهای کتی ژاکارد در مدل های بلند و کوتاه عرضه می‌شوند، که بنا به سلیقه خود می‌توانید آن را انتخاب کنید. مانتو کتی ژاکارد را با شلوار واید لگ و کفش پاشنه دار ست کنید. مانتو کتی را با چی ست کنیم؟ روش های ست کردن مانتو کتی را آموزش ببینید.

مانتو کتی ژاکارد

مانتو ژاکارد بلند

مانتو ژاکارد بلند، عموما پایین تر از زانو و حتی تا قوزک پا هستند. این مدل مانتو برای بانوانی که به حجاب خود اهمیت می‌دهند و مراسم های مجلسی مناسب است. در سری مطالب قبلی انواع مدل مانتو اسلامی زنانه را معرفی کردیم. بهتر است شما مانتو ژاکارد بلند را انواع مدل شلوار لگ یا شلوار مام فیت ست کنید.

مدل مانتو ژاکارد بلند

مدل مانتو ژاکارد بلند

مانتو ژاکارد کوتاه

مانتو ژاکارد کوتاه، عموما قدی تا بالای زانو دارند. این مدل مانتو را بهتر است با انواع مدل شلوارهای مام استایل و مام فیت ست کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم، جنس پارچه شلوار پارچه ای باشد تا با مانتو ترکیب زیبایی بسازد. مانتو ژاکارد کوتاه را با روسری مینی اسکارف و کالج ست کنید.

مدل مانتو ژاکارد کوتاه

مدل مانتو ژاکارد کوتاه

خوش تیپ شوید: جدیدترین مدل مانتو شومیزی! با روش های ست کردن انواع مانتو شومیزی، ترند سال جدید آشنا شوید.

مانتو ژاکارد مجلسی

جدیدترین مانتو ژاکارد مجلسی

مانتوهای ژاکارد به دلیل طرح پارچه منحصر به فرد و برجسته ای که دارند، به عنوان مانتو مجلسی بسیار محبوب و در عین حال گران قیمت هستند. این مدل مانتو را برای جشن های عروسی و مراسمات مهم می‌توانید، استفاده کنید. مانتو ژاکارد مجلسی را با شلوار بوت کات و شلوارهای نیم بگ و کفش پاشنه کوتاه ست کنید تا در مهمانی ها بدرخشید.

مدل مانتو ژاکارد مجلسی

خوش استایل شوید: با شلوار نیم بگ چی بپوشیم؟ آموزش زیباترین روش ست کردن لباس با شلوار نیم بگ.

مانتو ژاکارد مشکی

ست مانتو ژاکارد مشکی

مانتو ژاکارد مشکی، یکی از مدل های شیک و ترند شده سال جدید است. مانتو ژاکارد مشکی را با رنگ های گرم ترکیب کنید.

بهتر است مانتو ژاکارد مشکی را با انواع شلوار بگ و شلوار اسکینی ست کنید. این مدل مانتو برای افراد چاق مناسب است، چرا که شما را لاغرتر نشان می‌دهد. در سری مطالب سبک زندگی وقت مد، مدل مانتو مناسب برای افراد چاق را معرفی کردیم.

مدل مانتو ژاکارد مشکی

مدل مانتو ژاکارد 1402

مانتو ژاکارد کیمونو و مدل کتی برای سال 1402 بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است. بهتر است مدل مانتوهای ترند سال جدید را با انواع مدل شلوار اسلوچی و جدیدترین مدل شال زنانه ست کنید.

مدل مانتو ژاکارد 1402

مدل مانتو ژاکارد طرح دار

مانتو ژاکارد برجسته طرح دار را، برای خود انتخاب کنید. این مدل مانتو در طرح های بسیار متنوع عرضه می‌شود. اگر دوست دارید خاص و متفاوت به نظر برسید، طرح های گلدار آن را انتخاب کنید و با رنگ های سرد ترکیب کنید. این مدل مانتو را با انواع شلوار جاگر، لگ و مام فیت ست کنید. اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، مانتو ژاکارد طرح دار مناسب شما است.

مدل مانتو ژاکارد طرح دار

مدل مانتو ژاکارد طرح دار

خوش استایل شوید: شیکترین و جدیدترین مدل پیراهن ساحلی زنانه! با ترندترین مدل مانتو ساحلی سال آشنا شوید.

مانتو ژاکارد پفکی

مدل پارچه ژاکارد پفکی، حالت پف دار و پفکی دارد و مناسب افراد لاغر اندامی است که دوست دارند، چاق تر به نظر برسند. مدل مانتو ژاکارد پفکی با شلوار کارگو و انواع طرح شال و روسری و اکسسوری مد می‌توانید ست کنید.

جدیدترین انواع مدل مانتو ژاکارد پفکی در مجله وقت مد

مانتو ژاکارد کفتان

در سری مطالب، برندهای فشن وقت مد، انواع مدل مانتو کفتان را معرفی کردیم. مانتو کفتان ژاکارد، بسیار شیک، خاص و متفاوت است. این مدل مانتو مناسب فصل بهار و تابستان می‌باشد و شما آن را با انواع کفش تابستانه و شلوار لگ می‌توانید هماهنگ کنید.

جدیدترین مدل مانتو ژاکارد کفتان

خوش تیپ شوید: جدیدترین و شیکترین مدل‌ مانتو خامه دوزی! با جذاب ترین مدل مانتو سوزن دوزی آشنا شوید.

مانتو جلو بسته ژاکارد

مدل مانتو جلو بسته ژاکارد

مانتوهای ژاکارد به صورت جلو باز یا جلو بسته در بازار عرضه می‌شوند. مانتوهای جلو بسته عموما به وسیله دکمه در جلو لباس بسته می‌شوند یا بدون دکمه هستند و از سر قابل پوشیدن می‌باشند. مانتو جلو بسته ژاکارد را می‌توان با انواع مدل شلوار اسلوچی و شلوار برمودا ست کرد.

مانتو جلو بسته ژاکارد

مدل مانتو ژاکارد دو رنگ

مانتو ژاکاردهای که با دو رنگ متفاوت ترکیب می‌شوند، بسیار جذاب هستند. عموما این مدل مانتوها در بخش پاکت آستین یا کناره های مانتو از رنگ های متضاد با رنگ اصلی تولید می‌شوند. مانتو ژاکارد دو رنگ را با انواع مدل کتانی و کفش های عروسکی می‌توانید، ست کنید. این مدل مانتو یکی از تکنیک های مخفی کردن شکم با لباس است.

مدل مانتو ژاکارد دو رنگ

بیشتر بدانید: مانتو رنگ سال، با جدیدترین مدل مانتو سال یا مانتو عید آشنا شوید.

از زیر مانتو ژاکارد چی بپوشیم؟

برای اینکه تیپ خود را تکمیل کنید، از زیر مانتو ژاکارد انواع کراپ و شومیزهای زنانه را می‌توانید بپوشید. سعی کنید، رنگ شومیز و کراپ شما با رنگ مانتو و شلوار هماهنگی داشته باشد و تا حد ممکن ساده باشد. بهتر است کراپ را با شلوارهای جین و شومیز را با شلوارهای پارچه ای ست کنید.

از زیر مانتو ژاکارد چی بپوشیم؟

خوش استایل شوید: لباس مناسب برای سفر شمال! بهترین استایل و تیپ برای سفر شمال چیست!.

گوناگون 1 مانتو ژاکارد چیست 2 انواع مدل مانتو ژاکارد 2.1 مانتو کتی ژاکارد 2.2 مانتو ژاکارد بلند 2.3 مانتو ژاکارد کوتاه 2.4 مانتو ژاکارد مجلسی 2.5 مانتو ژاکارد مشکی 2.6 مدل مانتو ژاکارد 1402 2.7 مدل مانتو ژاکارد طرح دار 2.8 مانتو ژاکارد پفکی 2.9 مانتو ژاکارد کفتان 2.10 مانتو جلو بسته ژاکارد 2.11 مدل مانتو ژاکارد دو رنگ 3 از زیر مانتو ژاکارد چی بپوشیم مطالب مد و استایل انواع جنس پارچه بهترین مدل مانتوی تابستانی زنانه مدل و استایل زنانه مجله وقت مد انواع مدل مانتو شیک‌ترین و جدیدترین مدل مانتو ابروبادی انواع مدل مانتوهای کتی شلوار واید لگ انواع مدل مانتو اسلامی زنانه انواع مدل شلوار لگ انواع مدل شلوارهای مام استایل و مام فیت روسری مینی اسکارف شلوار بوت کات شلوارهای نیم بگ ترند رنگ های گرم انواع شلوار بگ شلوار اسکینی سری مطالب سبک زندگی وقت مد مدل مانتو مناسب برای افراد چاق کیمونو انواع مدل شلوار اسلوچی جدیدترین مدل شال زنانه رنگ های سرد انواع شلوار جاگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید انواع طرح شال و روسری اکسسوری مد برندهای فشن انواع مدل مانتو کفتان انواع کفش تابستانه مانتوهای جلو بسته شلوار برمودا تکنیک های مخفی کردن شکم با لباس انواع کراپ شومیزهای زنانه اکسسوری ترند زنانه زیبایی زنانه فشن fashion لباس زنانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو