چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

3

1402/4/9

17:16


چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟ چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟ لباس آبی کاربنی یک انتخاب زیبا، شیک برای هر مناسبتی است، به خصوص عروسی های تابستانی، مراسم رسمی در حالی که همه کاره و شیک است ست کردن کفش های رنگ مناسب با لباس آبی کاربنی می […]

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟ لباس آبی کاربنی یک انتخاب زیبا، شیک برای هر مناسبتی است، به خصوص عروسی های تابستانی، مراسم رسمی در حالی که همه کاره و شیک است ست کردن کفش های رنگ مناسب با لباس آبی کاربنی می تواند ظاهر شما را زیباتر کند.

فرقی نمی‌کند کفش‌های پاشنه‌دار، یا اسپرت را ترجیح می‌دهید یک ترکیب رنگ زیبا و متضاد مکمل لباس، پاشنه‌ها و رنگ پوست شما برای دستیابی به یک استایل زیبا و مد روز است.

اگر می‌خواهید یک مجموعه شیک برای هر فصلی ایجاد کنید، محبوب‌ترین رنگ‌های کفش برای پوشیدن با لباس‌های آبی کاربنی طلایی، نقره‌ای، سیاه، سفید، شفاف و صورتی هستند. برای داشتن یک لباس خوشگل و با شخصیت، می‌توانید کفش‌های قرمز، نارنجی یا زرد را با رنگ آبی‌تان درآورید تا در یک مهمانی مدی جسورانه داشته باشید.

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

کفش مشکی

کفش‌های مشکی یکی از لوازم اصلی کمد لباس‌های کلاسیک هستند که به خوبی با لباس آبی کاربنی ست می‌شوند تا ظاهری شیک، باکلاس و کلاسیک داشته باشند.

فرقی نمی‌کند در یک مراسم رسمی شرکت کنید یا یک شب دخترانه، کفش‌های پاشنه‌دار مشکی بدون اینکه بر جسارت لباس آبی شما غلبه کند، لباس زیبای شما را تکمیل و تقویت می‌کند.

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

کفش های تسمه‌ای یا کفش‌های ساده یک انتخاب جذاب هستند که استایلی ظریف و پیچیده را ارائه می‌دهند. بند ها باید پای شما را راحت نگه دارند در حالی که سایه مشکی تند ظاهر را محکم می کند.

اگر می خواهید بدون از دست دادن راحتی ظاهری مینیمال و براق به نظر برسید، یک پاشنه گربه ای کوتاه یا پاشنه فرانسوی را برای بلند کردن ساق پا امتحان کنید.

کفش های بنددار یک گزینه کمی رسمی برای لباس های جین زیبا یا لباس های مجلسی هستند. اگر چیزی غیررسمی‌تر را ترجیح می‌دهید، کفش‌های کتانی، کفش‌های راحتی یا صندل‌های همگی گزینه‌های عالی برای یک ظاهر روزمره و غیررسمی هستند!

مطالب بیشتر : لباس آبی را با چه رنگی ست کنیم؟

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

کفش های نود

کفش های نود یک رنگ محبوب برای پوشیدن با لباس های آبی برای ظاهری بی عیب و نقص و کلاسیک هستند. پاشنه‌های نود خنثی و شیک، به راحتی با هر لباسی استایل می‌شوند. اگر به دنبال بلند کردن پاها هستید، کفش‌های پاشنه بلندی که با رنگ پوست شما همخوانی دارند، بهترین راه برای شروع هستند.

اگر در تابستان یک لباس غیررسمی یا ماکسی می‌پوشید، گلادیاتورهای ساده نود ، صندل‌ها تخت می‌توانند خیره‌کننده باشند. آنها بدون اینکه بیش از حد چشم نواز باشند، پیچیده به نظر می رسند، و حتی راحت ترین لباس ها را هم جذاب می کنند.

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

کفش های شیشه ای یا تلقی

پاشنه های شیشه ای بهترین راه برای پوشیدن کفش های شیک و ساده با لباس آبی کاربنی شما هستند. کفش های شیشه ای می توانند زنانه، جذاب و منحصر به فرد باشند و ظاهری زیبا ایجاد کنند که توجه را به پاهای شما جلب کند. می‌توانید طرح‌های شفاف با تزئینات شیک، یک ظاهر طراحی خلاقانه متالیک خیره‌کننده را انتخاب کنید.

پاشنه‌های شیشه ای به دوران نمادین کفش‌های ژله‌ای در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 برمی‌گردد، و فقدان رنگ واضح باعث می‌شود آنها به خوبی با هر رنگ آبی کاربنی هماهنگ شوند. بدون رنگ، بند ها و پاشنه کفش ظاهری تقریباً کم رنگ به کفش می بخشد و با ایجاد یک توهم نوری، پا را بلند می کند.

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

بیشتر بخوانید: 15 طرح پرطرفدار لباس مجلسی یقه هالتر 1402

کفش های قرمز

کفش‌های قرمز کنتراست فوق‌العاده‌ای را در مقابل یک لباس آبی کاربنی ارائه می‌دهند و به لباس شما حال و هوای مدرن و دریایی می‌دهند. اگرچه تفاوت بین این سایه ها ممکن است آنها را به ترکیبی عجیب تبدیل کند اما رنگ های اصلی به سرعت چشم را به خود جلب می کند.

اگرچه قرمزهای پررنگ همیشه انتخاب های قابل اعتمادی هستند اما رنگ های مرجانی و هلویی وقتی گرم است خیره کننده هستند. این سایه‌های گرم‌تر ممکن است در رنگ‌های پوست سردتر جذاب به نظر نرسند اما می‌توانند مکمل پوست برنزه یا تیره‌تر باشند بدون اینکه تمرکز لباس آبی کاربنی شما را از بین ببرند.

چه کفش هایی را با لباس آبی کاربنی بپوشیم؟

کفش های سفید

هنگامی که به دنبال یک لباس جسورانه و زیبا هستید کفش های سفید و لباس آبی ترکیبی با طراوت هستند که تضاد شیکی را ارائه می دهند. تمیز کردن پاشنه های سفید با لباس آبی کاربنی رنگ ها را تقویت می کند و در عین حال درام بصری را به شما می بخشد.

کفش‌های پاشنه سفید تقریباً با هر لباسی به خوبی کار می‌کنند اما به‌ ویژه با مدل‌ها جذاب هستند. سایه روشن سفید به شما امکان آزمایش اکسسوری‌های نقره‌ای و طلایی را می‌دهد، اما ست کردن بند یا بدلیجات به پاشنه‌هایتان باید به اندازه کافی آن‌ها را شلوغ کند.

از آنجایی که کفش‌های سفید به طور طبیعی غیررسمی‌تر از کفش‌های مشکی یا نود هستند، کفش‌های پاشنه دار برای بلند کردن لباس‌های تابستانی ایده‌آل هستند.

مطالب بیشتر: مدل های جدید لباس مجلسی کوتاه زنانه 1402

کفش های سفید

کفش های سفید

کفش های سفید

کفش بژ

کفش‌های بژ کمی با لباس‌های نود متفاوت هستند، زیرا تمایل دارند هر رنگ پوستی را تکمیل کنند و نیازی به هماهنگی با پای شما ندارند.

کفش بژ

کفش بژ

کفش بژ

کفش نقره ای

یک لباس آبی کاربنی می تواند با کفش های نقره ای جذاب و خیره کننده به نظر برسد و این رنگ را به یک هماهنگی طبیعی تبدیل کند. روشن و متالیک، پوشیدن یک جفت پاشنه نقره ای با لباس بلند، روشن یا آبی تیره، درخشندگی کمی به لباس شما می بخشد تا ظاهری شیک و شیک داشته باشید.

از آنجایی که کفش های نقره ای به خودی خود جسور هستند ایده خوبی است که از استایل های شلوغ با بدلیجات و زرق و برق خودداری کنید زیرا ممکن است لباس شما را تحت تأثیر قرار دهند.

کفش نقره ای

کفش نقره ای

 

کفش نقره ای

کفش های صورتی

کفش صورتی یک انتخاب شیک و زیبا برای لباس آبی است در حالی که ممکن است احساس کنید پرنسس آرورا تصمیم می گیرد که لباسش صورتی یا آبی باشد این رنگ های زیبا و زنانه می توانند برای ایجاد ظاهری زیبا در کنار هم باشند!

سایه های پاستلی مانند صورتی ظریف هستند و به لباس شما اجازه می دهند در مرکز توجه قرار بگیرند اگر ترجیح می دهید یک راه جسورانه داشته باشید، رنگ های صورتی تند در مقابل لباس آبی کاربنی شما ظاهر می شود تا ظاهری تقریباً شبیه نئون داشته باشید.

کفش های صورتی

کفش نارنجی

کفش‌های نارنجی را با لباس آبی کاربنی بپوشانید تا حالتی پر جنب و جوش و مد روز داشته باشید از رنگ های نارنجی سوخته گرفته تا رنگ های نارنگی پر جنب و جوش، شما لباسی جذاب خواهید پوشید که برجسته و شخصیت شما را به رخ می کشد.

کفش‌های نارنجی و صندل‌های بنددار گزینه‌های قابل‌اعتمادی برای تابستان هستند اما بهتر است در زمستان کفش‌ها و جوراب‌های ساق بلند را عوض کنید. برای اینکه مجموعه خود را غیررسمی نگه دارید.

اگر می‌خواهید کفش‌هایتان حالت مد جسورانه‌ای داشته باشد، از اکسسوری نسبتاً خنثی مانند حلقه‌های طلایی و عینک‌های آفتابی درجه یک استفاده کنید.

کفش نارنجی

کفش های قهوه ای

کفش های قهوه ای زمانی که در تلاش برای رسیدن به یک استایل خنثی هستید شکست ناپذیر هستند آنها تقریبا برای هر محیطی مناسب هستند و حتی می توانید تعداد انگشت شماری سایه در کمد لباس خود داشته باشید تا با حال و هوای خود تغییر دهید.

رنگ‌های قهوه‌ای تیره‌تر معمولاً به‌عنوان ظریف و پیچیده دیده می‌شوند که آنها را به انتخابی عالی برای یک لباس آبی تیره تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال رنگ آبی روشن تر هستید سایه های روشن تری مانند برنزه یا مایل به قرمز را امتحان کنید. این هنوز خنثی هستند، اما کمتر یک نقطه کانونی خواهند بود. برای داشتن ظاهری مد روز و غیررسمی، کفش های پاشنه دار یا پاشنه بلند را با لباس خود بسازید. اگر می خواهید مهمانی داشته باشید، کفش های ساده زیبا می توانند جذاب باشند.

کفش های قهوه ای

کفش زرد

تاب دادن لباس آبی کاربنی خود با کفش های زرد به سرعت نور خورشید را به ظاهر شما تزریق می کند. اگرچه آنها غیرقابل انکار هستند، حتی زنان بالغ نیز می توانند کفش های زرد روشن را برای ایجاد یک مجموعه همه کاره و مدرن بسازند.

کفش زرد

کفش آبی کاربنی

کفش‌های آبی یک انتخاب زیبا و طبیعی برای لباس‌های آبی کاربنی هستند که به شما امکان می‌دهند لباسی منسجم ایجاد کنید. در حالی که برخی ممکن است کنتراست را ترجیح دهند، آبی-در-آبی هنگام پوشیدن کفش های پاشنه دار، مینیمال و ظریف می تواند به خوبی کار کند.

هنگام شرکت در هر مراسم نیمه رسمی تا رسمی، کت و شلوارها را با یک لباس مجلسی بلند آبی کاربنی ست کنید تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشید . از سرمه ای گرفته تا آبی روشن.

کفش آبی کاربنی

سخن پایان:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی کالکشن جدید لباس مجلسی زنانه برای عروسی 1402 این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو