مرگ تلخ جوان ۱۹ ساله تهرانی در بهارستان

منبع: سیمرغ

5

1402/4/10

10:45


مرگ تلخ جوان ۱۹ ساله تهرانی در بهارستان

دستگیری یک فروشنده مشروبات الکلی خبر داد که باعث مرگ جوانی ۱۹ ساله شده بود

سرهنگ مجید عسکری‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت:‌ چندی پیش و برابر اخبار منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد جوان ۱۹ ساله‌ای در تاریخ ۳۰ خردادماه بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در سلطان آباد در بیمارستان بستری شده و پس از چند روز جان خود را از دست داده است. درهمین راستا نیز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد فوت شده مشروبات الکلی را از یک فروشنده مشروبات الکلی در سلطان آباد خریداری کرده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و اقدامات برای دستگیری متهم ادامه یافت.

وی با اشاره به روند تحقیقات ماموران گفت:‌ در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که این فرد با همدستی فردی که مالک یک واحد صنفی عطاری بوده، اقدام به فروش مشروبات الکلی کرده است. در همین راستا نیز ابتدا همدست متهم به عنوان مالک واحد صنفی عطاری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان بازجویی از وی مشخص شد متهم اصلی با توجه به اطلاع از فوت جوان ۱۹ ساله به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی به یکی از شهرهای استان اصفهان متواری شده است.

عسکری نیا با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای شناسایی و دستگیری متهم، گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه‌روزی ماموران پلیس امنیت عمومی از بازگشت متهم به سلطان آباد باخبر شده و با شناسایی محل اختفاء این فرد، با اجرای عملیاتی در ظهر روز چهارم تیر ماه این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌ متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرده و گفت که مشروبات الکلی را از فرد دیگری در شهرستان رباط کریم تهیه کرده که تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد. متهم دستگیر شده نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: همشهری آنلاین


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو