تامین اجتماعی از ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استفاده می‌کند

منبع: تکراتو

5

1402/4/11

11:35


مدیرعامل تأمین اجتماعی ضمن حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نمایشگاه الکامپ نسبت به ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأکید کرد.

تامین اجتماعی از ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استفاده می‌کند

مدیرعامل تأمین اجتماعی ضمن حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نمایشگاه الکامپ نسبت به ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأکید کرد.

«میرهاشم موسوی»، مدیرعامل تامین اجتماعی ضمن حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در روز پنج‌شنبه 8 تیر 1402 در سالن 27 نمایشگاه بین‌المللی تهران از خدمات و دستاوردهای این اپراتور در حوزه‌های گوناگون فناوری‌های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرده و بر استفاده از ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در راستای سهولت ارائه خدمات مفید و موثر تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، موسوی طی بازدید از غرفه رایتل اظهار داشت: «سازمان تامین‌ اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاه بیمه‌گر اجتماعی کشور با بیش از 53 درصد از جامعه، ارتباط مستقیم و با همه آحاد جامعه ارتباط غیرمستقیم دارد. این سازمان علاوه بر اینکه ماموریت خاص خود را دنبال می‌کند، در راستای تسهیل‌گری در ارائه خدمات از طریق طرح هوشمندسازی به‌عنوان یکی از اولویت‌های راهبردی فعالیت می‌کند.»

بیشتر بخوانید: شرایط وام بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

استفاده از ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان

مدیرعامل تامین اجتماعی ضمن اشاره به قسمتی از خدمات سازمان در حوزه سلامت، عنوان کرد: «تعداد خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی از 30 خدمت به 42 خدمت غیرحضوری افزایش یافته است. همچنین طرح نسخه الکترونیک در این دوره توسعه یافت و پایداری آن نیز به بیش از 95 درصد رسید و به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نقطه پایداری کامل قرار گرفته است. چندین پروژه بزرگ و جدی نیز به عنوام گام‌های اصلی هوشمندسازی تامین‌ اجتماعی تعریف شده و در حال پیگیری است و درصدد هستیم تا حد امکان، مداخلات انسانی را در ارائه خدمات و حتی محاسبات فنی بیمه‌ای کاهش دهیم.»

ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان

موسوی ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، اظهار داشت: «رایتل در ارائه این خدمات و امور مربوط به حوزه سلامت نقش موثر و کلیدی ایفا خواهد کرد.»

وی همچنین افزود: «شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گسترده‌ای برخوردار است که می‌توان از آن در بخش‌های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهره‌مند شد.»

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: «روند توسعه رایتل در راستای اقتصاد دیجیتال می‌تواند بستری برای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان فراهم کند که این نوع فعالیت رایتل بسیار مفید و مهم تلقی می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ظرفیت رایتل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو