جفت شدن دوربین هوشمند ال‌جی با تلویزیون‌های این شرکت

منبع: فوت و فن

4

1402/4/11

13:29


ال‌جی الکترونیکس (LG) عرضه جهانی دوربین هوشمند جدیدش (مدل VC23GA) را اعلام کرده است.

جفت شدن دوربین هوشمند ال‌جی با تلویزیون‌های این شرکت

ال‌جی الکترونیکس (LG) عرضه جهانی دوربین هوشمند جدیدش (مدل VC23GA) را اعلام کرده است. این دوربین فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی دارای میکروفون‌های دوگانه داخلی و عملکرد چند نمای است و به طور یکپارچه با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجهز به پلتفرم webOS ادغام می‌شوند تا تعامل کاربر با خدمات و برنامه‌های مختلف را بهبود ببخشند. این جفت‌سازی، تماس و کنفرانس ویدئویی راحت، تجربه عالی تناسب اندام در خانه و موارد دیگر را امکان‌پذیر می‌کند و نیازهای متنوع مشتریان را پاسخگو است به طوری که کاربران از خدمات مختلف ارائه شده توسط تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی بسیار لذت خواهند برد.

دوربین هوشمند ال‌جی با بسیاری از سرویس‌های در دسترس در پلتفرم webOS تلویزیون ال‌جی سازگار است و همین نیز باعث می‌شود تا طیف وسیعی از تجربیات تعاملی جذاب و متنوع را فراهم بیاورد. به‌عنوان مثال، اکنون کاربران می‌توانند به‌راحتی با همکاران، مشتریان، خانواده و دوستان خود از طریق RemoteMeeting ارتباط برقرار کنند. RemoteMeeting نیز یک سرویس ویدئو کنفرانس تحت وب است که روی کامپیوتر، لپ‌تاپ و تلفن‌های هوشمند نیز کار می‌کند.

کیفیت فول اچ‌دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰) دوربین هوشمند ال‌جی نیز ویدئویی روان و واضح را ایجاد می‌کند که وقتی در تلویزیون‌های بزرگ ال‌جی به نمایش گذاشته می‌شود، بسیار شفاف و واقعی به نظر می‌رسد. راه‌اندازی برنامه RemoteMeeting در تلویزیون هوشمند ال‌جی بسیار سریع و ساده است و به‌راحتی نیاز به اتصال لپ‌تاپ یا رایانه شخصی را از بین می‌برد. علاوه بر این، میکروفون‌های داخلی دوربین هوشمند به این معنی است که نیازی به تجهیزات جانبی اضافی نیست.

کسانی که از اپلیکیشن‌های تناسب اندام و سلامت لذت می‌برند نیز از مزایای جف شدن تلویزیون ال‌جی با دوربین هوشمند این شرکت بسیار خشنود خواهند بود. Exercite یک اپلیکیشن تناسب اندام است که از الگوریتم‌های پیشرفته تشخیص حرکت و تمرین با استفاده از هوش مصنوعی بهره می‌برد و به طور دقیق نیز بدن کاربر را از طریق هر حرکت تشخیص می‎‌دهد تا بتواند بازخورد بلادرنگ نسبت به تکنیک تمرین را ارائه کند تا کاربران بتوانند عملکرد خودشان را بهبود ببخشند.

FlexIt نیز پلتفرمی است که جلسات انفرادی زنده را با کمک دوربین با متخصصان برتر تناسب اندام و سلامت فراهم می‌آورد و همین نیز باعث شده تا از مزایای بسیار خوب جفت‌سازی دوربین هوشمند با تلویزیون ال‌جی بهره ببرد. این ترکیب قدرتمند تجربه کاربری سفارشی ارائه شده توسط FlexIt را افزایش می‌دهد که باعث می‌شود تا راهکارهای تناسب اندام و نکات و ترفندهای انگیزشتی بهتر در اختیار کاربر قرار بگیرد تا بتوانند بهتر به اهداف تناسب اندام و تندرستی خود دست پیدا کنند.

پوشش یکپارچه دوربین هوشمند ال‌جی به طور مؤثر لنزهای دوربین را به هنگام خاموش بودن می‌پوشاند تا از کاربران در برابر نقص‌های امنیتی احتمالی محافظت کند. دوربین هوشمند ال‌جی هم شیک و هم کاربردی است و طراحی باریکی دارد که کاملاً با زیبایی مدرن تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی سازگار هستند. دوربین ال‌جی که با اتصالات مغناطیسی خود محکم نصب می‌شود، به طور محتاطانه با تلویزیون ترکیب می‌شوند و ظاهری یکپارچه را ارائه می‌کنند. به لطف میکروفون دوگانه داخلی نیز این دوربین تازه کیفیت صدای شفاف را تضمین می‌کند.

ال‌جی متعهد به ارتقای زندگی روزمره کاربران با نوآوری‌هایی است که ارزش استثنایی و تجربه‌های کاربری متفاوتی را ارائه می‌دهند. ادغام بی‌عیب‌ونقص دوربین هوشمند و تلویزیون ال‌جی، راحتی، تعامل و فرصت‌های سرگرمی را برای دارندگان تلویزیون ال‌جی افزایش می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو