بهترین رستوران های تهران را بشناسید ☀️

بهترین رستوران های تهران را بشناسید ☀️


3

1402/4/11

14:07


بهترین رستوران های تهران در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های تهران را خواهیم داشت. برای آشنایی…

بهترین رستوران های تهران را بشناسید ☀️

بهترین رستوران های تهران

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های تهران را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

همه ما توقع داریم زمانی که همراه عزیزان و دوستانمان در رستوران وعده‌ای را صرف می‌کنیم، با کیفیت مطلوبی روبه‌رو شویم. در واقع علاقه داریم غذایی خوش‌طعم و خدماتی شایسته را در فضایی دلنشین تجربه کنیم و از سپری کردن وقت خود در آنجا خشنودی خاطر داشته باشیم.

اما در شهری مثل تهران که هر گوشه‌اش رستوران‌های متعدد و متنوعی وجود دارد، برگزیدن یکی از آنها ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل بهتر است بهترین رستوران‌های تهران، این کلانشهر شلوغ را بشناسید تا اوقات خوشی را سپری کنید.

رستوران شاندیز جردن

رستوران‌های شاندیز را حتما می‌شناسید؛ خصوصا کباب‌های شاندیز مشهد که میان علاقه‌مندان به غذاهای سنتی بسیار معروف و شناخته شده‌ است؛ اما رستوران شاندیز جردن در میان شعب این رستوران مورد استقبال عمومی بیشتری قرار دارد. محیط این رستوران طبق روال معمول اکثر کبابی‌‌ها روشن و پرنور بوده و چیدمانی کلاسیک و مجلل دارد که برای برگزاری ضیافتی پرشور معرکه خواهد بود. با وسلیه نقلیه شخصی به سهولت و آسانی می‌توانید به این رستوران بروید. کارکنان رستوران شاندیز جردن تمام نکات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و برخورد مناسب آن‌ها سبب رضایت افراد شده است.

سبک کلاسیک و متنوع رستوران قطعاً لذت میل غذا را چندین برابر خواهد کرد. پارکینگ اختصاصی و خیابانی به جهت رفاه کامل مشتریان این رستوران تدارک دیده شده است. خبر خوب این است که امکان رزرو میز و سفارش غذای بیرون‌بر در رستوران شاندیز جردن وجود دارد. در منوی این رستوران ماهیچه، انواع کباب‌ها، گردن و کتف را با طعمی متفاوت تجربه خواهید کرد. در پیشنهاد آخر پیشنهاد می‌کنیم از شیشلیک این رستوران غافل نشوید.

  • ساعت کاری رستوران: ۱۲الی ۱۵ وعده‌ی ناهار و ۱۹ الی ۲۳ وعده‌ی شام
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۴۳۷۵۵
  • نشانی: خیابان جردن، بلوار صفا، پلاک ۲۷

بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

رستوران گردان برج میلاد

اگر قصد میل کردن وعده‌ای در میان آسمان و زمین را دارید، رستوران گردان برج میلاد در انتظار شما است. این رستوران که کف و سقف آن با نقوشی برجسته مزین شده، واقع در طبقه‌ ششم بلند‌ترین برج ایران و ششمین برج بلند جهان است که ۲۷۶ متر از سطح زمین فاصله دارد و بزرگ‌ترین رستوران گردان در جهان به حساب می‌آید. ویژگی بسیار جذاب این رستوران گردش ۳۶۰ درجه‌ای آن است که طی مدت زمان یک ساعت شما را از مناظر خیره‌کننده شهر تهران از زوایای مختلف بهره‌مند می‌سازد. این رستوران چیدمانی لوکس دارد که ظرفیت هر میز آن از ۲ تا ۱۲ نفر متغیر بوده و مکانی مناسب برای قرارهای مهم به حساب می‌آید.

برای سپری کردن اوقاتی بی‌نظیر در رستوران گردان برج میلاد باید از ۴۸ ساعت قبل اقدام به رزرو میز کنید. رستوران گردان برج میلاد ظرفیت ۳۰۰ نفر را دارد و برای ورود به آن علاوه‌بر هزینه غذا، باید مبلغ ورودی پرداخت کنید. این رستوران بزرگ در سه وعده (صبحانه، ناهار، شام) خدمت‌رسانی می‌کند و دارای منوی بسیار متنوع و باکیفتی از انواع غذاهای ایرانی و ملل، دسرها و سالادها و نوشیدنی‌ها است.

  • ساعت کاری رستوران: صبحانه ۷:۳۰ الی ۱۰، ناهار ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۳۰، شام ۲۰ الی ۲۳
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۵۸
  • نشانی: بزرگراه همت غرب، برج میلاد

رستوران مسلم

رستوران مشهور مسلم در بازار بزرگ تهران قرار گرفته و کیفیت مقبول و قیمت معقول غذاهای آن در کنار دلچسب و خوش طعم بودن، دلیلی است که شما این رستوران را تمامی ایام هفته پر مشتری خواهید دید. نگران نباشید؛ چراکه سرعت سرویس‌دهی این رستوران عالی است و باید این نکته را هم گفت که حجم هر پرس غذای این رستوران به قدری است که برای دو نفر کفایت می‌کند.

همچنین رستوران مسلم در سه وعده‌ی ناهار، میان وعده و شام خدمت رسان مشتری‌ها خواهد بود. اگر قصد دارید به این رستوران معروف بروید، حتما ته‌چین‌های آن را که از پرطرفدارترین غذاهای رستوران است، سفارش دهید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

  • شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۰۲۲۷۵
  • نشانی: بازار تهران، سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴

بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

رستوران های ارکیده

این مجموعه که از با قدیمی‌ترین رستورانهای کشور با قدمت ۶۴ سال است که در استان‌های تهران، البرز و مازندران هفت شعبه دارد. رستوران ارکیده متشکل از یک تیم حرفه‌ای و کاردان سرآشپزها و خدمه است که با فراهم آوردن یک منوی عالی و متنوع، همواره آماده یک میزبانی عالی از مراسم‎های‏ شما در هر قالبی اعم از عقد و تولد و محفل‌های کاری و دوستانه هستند. شعبه‌های این مجموعه افتخار این را دارند که در فضاهای مختلفی مثل رستوران گردان، ساحل، محیط‌های طبیعی و بر فراز برجی بلند میزبان هر نوع سلیقه‌ای باشند. به علاوه دارای سالن‌های VIP، محوطه بازی کودکان، مراقبت از سالمندان و موسیقی زنده است تا رفاه کامل مراجعین را فراهم آورد.

 رستوران ارکیده در شهر تهران دارای سه شعبه‌ در آرژانتین، اقدسیه و سعادت آباد بوده که آخرین شعبه آن در سعادت آباد است. شعبه آرژانتین فضایی گرم و کلاسیک دارد و در عین حال که برای دورهمی‌های خانوادگی مناسب است، جهت مراسم‌های کاری هم عالی خواهد بود. شما می‌توانید از منو کافی‌شاپ آن نیز بهره‌مند شوید. شعبه‌ اقدسیه که فضایی لوکس و شیک دارد، بر فراز یکی از برج‌های تهران منظره‌ای چشم‌نواز شهر را به نمایش می‌گذارد. شعبه سعادت آباد نیز متشکل از دو طبقه است که در یک طبقه آن رستوران قرار دارد و در دیگری کافه‌ای آماده سرو منویی جذاب برای علاقه‌مندان است.

  • ساعت کاری هر سه شعبه: ۱۲ ظهر الی ۲۴ بامداد
  • نشانی شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۵۳۰۰
  • نشانی شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۲۱۴۶
  • نشانی شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج (شهید تهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی
  • شماره تماس: ۰۲۱۷۹۳۹۷

رستوران اصیل

اسم این رستوران کاملا متناسب و درخور شکل و شمایل ظاهری آن است و دکوراسیون و تمامی وسایلی که در چیدمان آن استفاده شده‌اند در نهایت سادگی نشان دهنده‌‌ قدمت و اصالت هستند. میز و صندلی‌ها از جنس چوب و به رنگ قهوه‌ای تیره و کلاسیک که در کنار سنگ‌های تیره کف رستوران فضا را گرم و دنج جلوه می‌دهند، لذت غذا را دوچندان می‌کنند. همچنین کاشی‌های هفت رنگ به‌کار برده شده در دیوارها که از کاشی‌های کاخ گلستان الهام گرفته شده‌اند و قسمت‌های مختلف با ظروف پذیرایی و اشیاء قدیمی تزیین شده است.

منو رستوران لیستی از غذاهای محبوب اقوام مختلف ایرانی را در بر می‌گیرد. البته قابلی پلو نیز که غذای افغانستانی محسوب می‌شود، در منو وجود دارد. این رستوران منو برای کافه دارد که می‌توانید پس از صرف یک وعده غذای سنتی دل‌انگیز با یک نوشیدنی گوارا، لذت خود را تکمیل کنید. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به دنبال اصالت هستید باید بهایش را هم بپردازید؛ چرا که منو این رستوران قیمت‌های به نسبت بالایی دارد.

  • ساعت کاری رستوران: ۱۰ الی ۲۳
  • شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۰۱۶۹
  • نشانی: قیطریه، پایین‌تر از پارک قیطریه، جنب بانک پارسیان

بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

سخن پایانی

هر فردی ذائقه و سلیقه مخصوص به خودش را دارد که بر پایه آن اولویت‌هایش را شکل می‌دهد. بنابراین انتخاب بهترین رستوران در هر شهری می‌تواندمتناسب با سلیقه شما نیز باشد. در شهر تهران تعداد رستوران‌ها بسیار زیاد است و به سختی می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. بهترین رستوران تهران برای هر فردی ویژگی خاصی را دارد. از صف بستن‌های جلوی درب رستوران مسلم گرفته تا رستوران گردان برج میلاد، هر دکوراسیون و کیفیت غذایی را مشاهده خواهید کرد.

اگر محیط رستوران‌های لوکس و مجلل را می‌پسندید رستوران‌های ارکیده، اصیل، شاندیز جردن و رستوران گردان برج میلاد انتخاب‌های مناسبی خواهند بود و اگر قیمت مناسب در کنار طعمی دلچسب مد نظر شماست رستوران مسلم را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مقالات بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو