دریا، جدیدترین اثر علیرضا کیارشی خواننده خوب کشور

5

1402/4/12

12:42


دریا، جدیدترین اثر علیرضا کیارشی خواننده خوب کشور

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

علیرضا کیارشی (علیرضا کیارشی نژاد) خواننده و آهنگساز خوزستانی که مدتی از عمر خود را در مشهد گذرانده و در حال حاضر ساکن استان البرز است. او دارای مدرک مهندسی معماری میباشد و فعالیت های زیادی نیز در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی در کشور انجام داده است.

سال ها به موسیقی عشق ورزید و در کنارش تحصیل اش را هم فراموش نکرد. او این استایلش در خواندن را رایگان و اتفاقی به دست نیاورده است... تلاش کرد و تلاش کرد.

علیرضا در ژانر پاپ فعالیت می کند ولی نوع و لحن اجرایش نوعی امضای هنری او روی آهنگ هایش است که موفق شد به نامی شناخته شده در این عرصه بدل شود.

علاقه ی علیرضا به موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد.

او عاشق موسیقی است و صحبت کردن با او هم جذاب است. پسری مهربان، با شخصیت وبا استعداد.

2

علیرضا کیارشی فعالیت اصلی هنری خود را با آهنگ خجالت در سال 1386 آغاز کرد و با انتشار آهنگ ((چشم تو)) اولین اثر موسیقی خود را  با مجوزاز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنیای حرفه‌ای پاپ معرفی نمود. ((جدایی)) دومین اثر این هنرمند دوست داشتنی می باشد که جایگاه او را به عنوان یک خواننده حرفه ای تثبیت و همیشگی کرده است.

علیرضا کیارشی با آهنگ ((جادو)) نشان داد که توانایی بسیار زیادی در خواندن آهنگ های شاد دارد و خود را در این زمینه نیز به همگان ثابت کرد.

 صدای خاص، گرم و زیبای او، وی را بـه یک خواننده پرطرفدار تبدیل کرده اسـت.

3

 علیرضا در دوران نوجوانی ورزشکار حرفه ای بوده، او از اول به فوتبال علاقه داشته و در دروازه بانی حرفه ای است و در زندگی هنری خود ورزش را کنار نگذاشته است.

در طی سالهای اخیر آهنگ هایی چون (چه خوبه که هستی),(اولین و آخرین ),(جادو),(خاص ترین)،(پاییز)،(چشم تو)،(جدایی) و... رسما او را در کنار خوانندگان تراز اول کشور قرار داده است.

علیرضا در همه آثارش از علامت بی نهایت (∞) استفاده میکند که به نوعی مهر روی کارهایش است.

علیرضا کیارشی خواننده انسان دوست و نیکوکار

تلاش برای خوشحال کردن سالمندان و کودکان بی سرپرست و ساز زدن و خواندن برای آن ها و رسیدگی به امور صنفی هنرمندان موسیقی تنها گوشه‌ای از عملکرد مثبت این هنرمند خوش فکر وبا احساس بوده است.

همچنان با بکار گیری موزیسین های جوان و افتتاح گروه موسیقی لبخند باعث رشد و پیشرفت آن ها شد و لبخند به روی لبان مردم آورد.

با وجود این مجموعه فعالیت ها علیرضا کیارشی نامی تاثیر گذار در دنیای موسیقی پاپ کشور محسوب می شود و آهنگ های این هنرمند جوان و توانمند باعث شده طرفداران او برای تولید تراک های بعدی چشم انتظار باشند.

دریا، نام جدیدترین اثر او است که به زودی منتشر خواهد شد. ترانه این آهنگ را محمد قربانیان سروده و ملودی این آهنگ را خود علیرضا ساخته و تنظیم و میکس و مستر این کار را هم امیر کریمی انجام داده است. این موزیک در ژانر پاپ بوده و فضایی غمگین دارد و موضوع آن در مورد دختری است که در دریا غرق شده است.

برای آشنایی بیشتر با آثار علیرضا کیارشی از طریق رسانه زیر این هنرمند را دنبال کنید.

اینستاگرام:

https://bia2safa.net/goto/web/url/3416008

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو