دانلود مالوربایت Malwarebytes Premium 4.5.32.271 – ضد بدافزار ممتاز

دانلود مالوربایت Malwarebytes Premium 4.5.32.271 – ضد بدافزار ممتاز


منبع: پی سی دی

3

1402/4/12

14:10


Malwarebytes مالوربایت یک ضد تروجان همه کاره برای سیستم هاست که حتی می توان گفت پیشرفته ترین نرم افزار ضد تروجان در مقایسه با سایر رقبای خود محسوب می شود ، این نرم افزار دارای یک فایروال بسیار قدرتمند و پایدار است که می تواند در برابر هرگونه حملات ویروسی و جاسوسی از کامپیوتر شما محافظت […]

دانلود مالوربایت Malwarebytes Premium 4.5.32.271 – ضد بدافزار ممتاز

Malwarebytes مالوربایت یک ضد تروجان همه کاره برای سیستم هاست که حتی می توان گفت پیشرفته ترین نرم افزار ضد تروجان در مقایسه با سایر رقبای خود محسوب می شود ، این نرم افزار دارای یک فایروال بسیار قدرتمند و پایدار است که می تواند در برابر هرگونه حملات ویروسی و جاسوسی از کامپیوتر شما محافظت کند ، گام بعدی در آن شناسایی و حذف تروجان ها است.

بدین شکل که نرم افزار به ظور مدارم کامپیوتر شما را مورد بررسی قرار می دهد و به محض پیدا کزدن یک فایل تروجان یا… به سرعت آن را برای همیشه از هارد دیسک کامپیوتر شما پاک خواهد کرد بنابراین با نصب این ضد تروجان بر روی کامپیوتر خود می توانید از ورود هرگونه فایل های مخرب و جاسوسی به کامپیوتر خود جلوگیری کنید و امنیت کامپیوتر خود را بالا ببرید. Malwarebytes Anti-Malware بهترین مکمل آنتی ویروس شما می باشد و در کنار آن یک پکیج امنیتی بی نظیری خواهید داشت!

دانلود مالوربایت Malwarebytes

مالوربایت یک برنامه‌ی ضد بدافزار با عملکرد بالاست که حتی بدافزارها و جاسوس‌افزارهای پیشرفته‌ترین را به طور کامل حذف می‌کند. نسخه ۴.xx مالوربایت، حفاظت جامعی را در برابر تهدیدهای امروزی فراهم می‌کند تا بتوانید در نهایت آنتی‌ویروس سنتی خود را با آن جایگزین کنید.

کامپیوتر خود را در عرض چند دقیقه تمیز کنید ما به خاطر قابلیت اسکن رایگان خود معروف هستیم. علاوه بر شناسایی تهدیداتی مانند بدافزار و ویروس‌ها، برنامه همچنین برنامه‌هایی که ممکن است باعث کاهش سرعت سیستم شما شوند را نیز شناسایی می‌کند.

شما را از کلاهبرداران آنلاین محافظت می‌کند محافظت وب، کلاهبرداری آنلاین، سایت‌های آلوده و لینک‌های مخرب را مسدود می‌کند و همچنین تلاش‌های فیشینگ را که از طریق سایت‌های جعلی برای استخراج اطلاعات شخصی مانند اطلاعات بانکی استفاده می‌کنند را نیز مسدود می‌کند.

تلاش‌های رنسوم‌ور را بر روی فایل‌های شما متوقف می‌کند با استفاده از فناوری اختصاصی، محافظت رنسوم‌ور یک دفاع قدرتمند بر علیه بدافزار است که سیستم شما را قفل کرده و فایل‌ها و عکس‌های شما را به گروگان می‌برد.

امنیت خود را ساده کنید رابط کاربری کاملاً بازطراحی شده ما، تنظیمات حفاظت شما را آسان می‌کند. شما قادر خواهید بود اسکن‌ها را زمانبندی کنید، لایه‌های حفاظت را تنظیم کنید و از سه حالت اسکن انتخاب کنید.

معرفی… موتور کاتانا Malwarebytes موتور شناسایی جدید ما در کمترین زمان و با کمترین تأثیر بر عملکرد، تهدیدات بیشتری را شناسایی می‌کند. همچنین اطلاعات بیشتری درباره تهدیدات شناسایی شده، مانند نوع و رفتار، را ارائه می‌دهد که به شما امکان تصمیم‌گیری‌های امنیتی بهتری می‌دهد. به عنوان مثال، به جای نمایش نام عمومی تهدید مانند “بدافزار۱۲۳”، شما یک نام مانند “جاسوس‌افزار.دزد رمز عبور” با یک پیوند به اطلاعات درباره آن تهدید خاص خواهید دید.

مزایای پریمیوم مالوربایت شما را از تهدیدهای پیشرفته (روز صفر)، از جمله رنسوم‌ور، محافظت می‌کند تا بتوانید به آسانی در وب سرگردان شوید. تمام آثار بدافزار را برای امنیت کامل حذف می‌کند. برنامه‌های ناخواسته ممکن است که کامپیوتر شما را کند کنند، را حذف می‌کند. اسکن سریع است، بنابراین نیازی نیست منتظر بمانید تا امنیت شما کار کند. استفاده آسان، فقط تنظیم کنید و فراموشش کنید. می‌تواند آنتی‌ویروس را جایگزین کند یا همزمان با برنامه‌های آنتی‌ویروس دیگر اجرا شود.

تکنولوژی پیشرفته مالوربایت، سیستم‌های شرکتی را از تهدیدهایی که بدافزار به آنها می‌افزاید، حفاظت می‌کند. از از دست دادن اطلاعات تا فساد شبکه، بدافزارهایی که شناسایی نشده‌اند، می‌توانند درآمد را کاهش دهند و آسیب جبران‌ناپذیری به شبکه‌تان وارد کنند. Malwarebytes، با استفاده از منابع حداقلی، حفاظت حداکثری را فراهم می‌کند تا سیستم شما بر روی کسب‌وکارتان تمرکز داشته باشد.

امکانات نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware :

– اسکن بسیار سریع و دقیق به منظور یافتن تروجان و فایل های مخرب دیگر
– قابلیت انجام اسکن کامل تمام درایوها
– قابلیت آپدیت روزانه پایگاه داده
– قرنطینه کردن فایل های مشکوک به تروجان
– تنظیمات پیشرفته به منظور ارتقاء عملکرد Malwarebytes ‘و ضد بدافزارها
– پشتیبانی از چند زبانگی
– امکان کار کردن در کنار دیگر آنتی ویروس ها بدون هیچ گونه تداخل
– پشتیبانی از خط فرمان برای اسکن سریع
– و….

دانلود

دانلود نسخه جدید مالوربایت Malwarebytes Premium

# حجم سرور پی سی دی
1 362MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. ابتدا Patch را اجرا کرده و سپس Malwarebytes را نصب کنید!
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو