معجزه شیر خشک برای زیبایی و جذابیت صورت | بیا اینجا تا یادبگیری با شیر خشک چه جوری پوستتو شفاف و آینه ای کنی

4

1402/4/12

22:11


معجزه شیر خشک برای زیبایی و جذابیت صورت | بیا اینجا تا یادبگیری با شیر خشک چه جوری پوستتو شفاف و آینه ای کنی

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آرزوی همه ما داشتن پوستی صاف ، نرم و بدون لک می باشد اما با این وجود طبیعتاً ممکن است شانس آن را نداشته باشیم اما با تلاش فراوان می توانیم به آن دست پیدا کنیم.

در حقیقت باید بدانیم که رژیم غذایی و سبک زندگی سالم با پوست صاف مرتبط است ، همچنین استفاده صحیح از یکسری ماسک های صورت می تواند به برآورده شدن این آرزو کمک بزرگی کند که در این قسمت از سلامت پوست و موی نمناک به بهترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

فواید شیرخشک برای پوست

چاق شدن صورت

شیرخشک مواد مغذی مانند کلسیم و پروتئین ، چربی و کلسترول بوده و مصرف بالا و مداوم آن زیاد مناسب نیست اما اگر زیاد مصرف نشود ویتامین ها و مواد تشکیل دهنده شیر خشک نه تنها ضرری برای سلامت فرد ندارد بلکه برای پوست مفید است و می توانید آن را به راحتی در برنامه غذایی خود جای دهید تا صوتتان پر و زیبا شود.

شما می توانید خیلی آسان و بی دردسر با شیر خشک صورت خود را تو پر و چاق کنید . انواع ویتامین های موجود در شیر خشک و مواد مغذی موثر در آن تاثیر بالایی در حجیم کردن و چاقی صورت دارد.

علاوه بر مصرف روزانه آن، شما می توانید با پودرشیر، ماسک تهیه کرده و به پوست صورت خود بزنید تا شاهد نتایج قابل توجه آن باشید. شما می توانید شیر خشک را با مواد دیگر مانند روغن ها و گیاهان دارویی ترکیب کرده و ماسک بسازید و از فواید آن برای صورت استفاده نمایید.

پاکسازی و تقویت پوست

شیرخشک بهترین ماده خوراکی برای پاکسازی و تقویت پوست است. شیراز قدیم به عنوان پاک کننده ، تقویت کننده و زیباسازی پوست مورد استفاده قرارمی گرفت . از حمام در وان شیر برای زیبا سازی پوست بدن و صورت استفاده می شود.

ژل شستشوی صورت

پودر شیر ویتامین ها و مواد معدنی و خواص بیشتری از شیر مایع دارد. بنابراین ماسک آن برای لطافت پوست های حساس و خشک موثر است و به میزان کافی رطوبت به پوست منتقل می کند.

ماسک شیر خشک

دستورالعمل هایی برای تهیه ماسک شیر خشک :

اگر به دنبال پوستی بی عیب و نقص هستید ، ممکن است به سراغ موادی بروید که می توانند مفید باشند بااین حال، بسیاری از مردم از فواید شیرخشک برای صورت بی اطلاع هستند.

شیر خشک در اصل شیری است که به شکل پودر فرآوری شده است بنابراین حاوی تمام مواد مغذی موجود در شیر می باشد .علاوه براین یک پاک کننده عالی برای پوست محسوب می شود.

شیر خشک حاوی اسید لاکتیک است که خاصیت ضد عفونی کنندگی داشته و به ازبین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند . همچنین به چق شدن صورت کمک خواهد کرد. حال برای داشتن پوستی صاف و نرم دستورالعمل های ساده زیر را برای تهیه ماسک شیر خشک اجرا کنید :

1. ماسک شیر خشک و عسل (مناسب برای انواع پوست):

شیر خشک و عسل هردو خاصیت مرطوب کنندگی داشته و به رطوبت رسانی پوست کمک می کنند.

مواد لازم :

2 قاشق غذاخوری شیر خشک

2 قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا شیر خشک و عسل را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری یکدست و غلیظ به دست آید و سپس این ماسک را بر روی پوست صورت (جز مناطق حساس) و گردنتن اعمال کنید . پس از آن به کمک انگشتان دست پوست خود را به صورت دورانی ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه با آب خنک شستشو دهید.

2. ماسک شیر خشک و آرد برنج (مناسب برای لایه برداری پوست):

آرد برنج در این ماسک خاصیت لایه برداری سلول های مرده پوست را دارد.

مواد لازم :

2 قاشق غذاخوری شیر خشک

1 قاشق غذاخوری آرد برنج

مقداری گلاب

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا تمامی مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری یکدست به دست آید و سپس این ماسک را برروی تمام پوست صورت (جز مناطق حساس) و گردن اعمال کنید . به مدت 20 دقیقه صبر کنید و پس از گذشت این زمان پوست خود را به صورت دورانی ماساژ دهید و در نهایت با آب خنک بشویید.

3. ماسک شیر خشک ، عسل و آبلیمو :

عسل باعث آبرسانی به پوست شده در حالی که آبلیمو خاصیت سفید کنندگی طبیعی پوست را دارد . با اضافه کردن شیر خشک به این ترکیب می توان درخشندگی را به پوست هدیه کرد.

مواد لازم :

1 قاشق غذاخوری شیر خشک

1 قاشق چای خوری عسل

1 قاشق چای خوری آبلیمو

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا تمامی مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و سپس به سرتاسر پوست صورت و گردن اعمال نمایید وبه آرامی پوست خود را ماساژ دهید و بعد از 20 دقیقه با اب خنک شستشو دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو