دانلود بازی Redfall برای XBOX Series X/S

دانلود بازی Redfall برای XBOX Series X/S


منبع: پی سی دی

5

1402/4/14

04:20


بازی Redfall XBOX یک گیم اکشن جدید و جذاب است که توسط شرکت Arkane Studios ساخته شده است. این بازی در دنیایی تاریک و مرموز اتفاق می افتد که شهری را در برابر نیروهای مرموز و مخرب محافظت می کنید. در این بازی شما نقش یک قهرمان را بازی می کنید که باید با موجودات […]

دانلود بازی Redfall برای XBOX Series X/S

بازی Redfall XBOX یک گیم اکشن جدید و جذاب است که توسط شرکت Arkane Studios ساخته شده است. این بازی در دنیایی تاریک و مرموز اتفاق می افتد که شهری را در برابر نیروهای مرموز و مخرب محافظت می کنید. در این بازی شما نقش یک قهرمان را بازی می کنید که باید با موجودات خطرناک مبارزه کرده و شهر را از تهدیدات نجات دهید.

داستان بازی Redfall در شهری خیالی به نام Redfall رخ می دهد. در این شهر، افرادی با قدرت های خارق العاده به دنبال کنترل شهر هستند. این افراد، با قدرت های خود، موجودات خطرناک و نیروهای مخرب را به دنبال خود دارند. در این شهر، شما به عنوان یکی از قهرمانان باید با این افراد و موجودات مبارزه کنید و شهر را نجات دهید.

گیم پلی بازی Redfall

Redfall یک بازی اکشن محور است و شما در آن باید با موجودات خطرناکی مبارزه کنید. در بازی شما می توانید از تفنگ ها، اسلحه ها و قدرت های خاص استفاده کنید تا با موجودات مختلف مبارزه کنید. همچنین در بازی Redfall شما می توانید با چندین بازیکن دیگر آنلاین بازی کنید و با هم موجودات خطرناک را شکست دهید.

گرافیک بازی Redfall بسیار زیبا و دقیق است و باعث می شود بازیکنان به شهر Redfall فرو برند. از طراحی شهر و محیط های آن تا طراحی موجودات و اسلحه ها، همه بخش های بازی به شکلی زیبا و جذاب طراحی شده اند که باعث می شود بازیکنان بیشتر به بازی مشتاق شوند. گرافیک بازی Redfall با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و قدرتمند طراحی شده است و همه جزئیات با دقت و شکوفایی بسیار بالا پیاده سازی شده اند.

در بازی Redfall، شما نقش یک شخصیت بازی که تحت نام Jacob را بازی می کنید. این شخصیت به صورت یک جنگجوی تجربه‌دار از مأموریتی برای نجات شهر Redfall شروع به کار می‌کند. در این شهر، مردم با عاملی عجیب و غریب در تماس هستند و شما باید به آنها کمک کنید تا از دست این عامل ناشناخته فرار کنند.

شما در بازی Redfall می‌توانید با چند نفره دیگر به صورت آنلاین بازی کنید و به صورت تیمی به کنترل عامل و پایگاه‌هایش برسید. در صورتی که بازی را تنها انجام دهید، همچنین دستیاری به نام Emily در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در کنار شما به مبارزه با عامل بپردازد. هرکدام از شخصیت‌های بازی نیز دارای قابلیت‌های خاص و منحصر به فردی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی عامل را شکست دهید.

در هنگام پیشروی در بازی Redfall، شما می‌توانید از تسلیحات مختلفی که در طول بازی به دست می‌آورید، استفاده کنید. همچنین با پیشرفت در بازی، توانایی‌های شخصیت خود را بهبود بخشید و قابلیت‌های جدیدی را برای خود به دست آورید. با انجام مأموریت‌های جانبی نیز می‌توانید امتیازات بیشتری برای خود کسب کنید و قابلیت‌های جدیدتری را باز کنید.

بازی Redfall به عنوان یک بازی اول شخص تیراندازی، با شیوه‌ی بازی کردن جذاب و محیطی بسیار زیبا و جذاب، توانسته است نظر بسیاری از بازیکنان را جلب کند.

دانلود

دانلود نسخه اورجینال بازی Redfall برای XBOX | حجم: 91GB

قابل نصب در ایکس باکس XBOX Series X/S

ورژن بازی: v1.101.1.0

Game ID: 04A044C8-5DEC-4200-A6B7-FFCDE14441F7

# حجم سرور پی سی دی
1 4GB DOWNLOAD
2 4GB DOWNLOAD
3 4GB DOWNLOAD
4 4GB DOWNLOAD
5 4GB DOWNLOAD
6 4GB DOWNLOAD
7 4GB DOWNLOAD
8 4GB DOWNLOAD
9 4GB DOWNLOAD
10 4GB DOWNLOAD
11 4GB DOWNLOAD
12 4GB DOWNLOAD
13 4GB DOWNLOAD
14 4GB DOWNLOAD
15 4GB DOWNLOAD
16 4GB DOWNLOAD
17 4GB DOWNLOAD
18 4GB DOWNLOAD
19 4GB DOWNLOAD
20 4GB DOWNLOAD
21 4GB DOWNLOAD
22 4GB DOWNLOAD
23 2GB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– جهت تبادل نظر و دریافت کمک به گروه مخصوص XBOX در پیام رسان تلگرام بپیوندید: @p30day_xbox
 
– جهت خرید اشتراک اورجینال XBOX Game Pass و اکانت بازی ها به فروشگاه پی سی دی در تلگرام مراجعه کنید: @p30day_shop_xbox
تصاویر
راهنمای نصب
 
توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
اطلاعات
⬇ نوع دانلود: رایگان و نیم بها
🎮 نوع بازی: اورجینال
🗜️ نسخه فشرده: ندارد
📆 تاریخ انتشار بازی:  01/05/2023
📆 تاریخ انتشار جدیدترین ورژن:  01/05/2023
🎦 ژانر: اکشن,ماجراجویی
🏢 شرکت توسعه دهنده: Arkane Austin
🏢 شرکت انتشار دهنده: Bethesda Softworks
🔞 رده سنی مجاز: 16 سال به بالا
تریلر
Trailer
گیمپلی
Gameplay

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو