دریافت کارت اعتباری 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 3 ساله | وام فوری با شرایط استثنایی برای همه

4

1402/4/14

23:35


دریافت کارت اعتباری 200 میلیون تومانی با بازپرداخت 3 ساله | وام فوری با شرایط استثنایی برای همه

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 این کارت اعتباری تنها برای اشخاص حقیقی صادر می‌شود. مبلغ کارت بر اساس معدل حساب فرد تعیین می‌شود. اگر دارنده کارت در یک ماه کم‌تر از ۱۰ درصد مبلغ کل کارت را خرج کند، باید میزان بدهی پس از تنفس ۷ روزه در پایان دوره تسویه شود. اما چنانچه بیش از ۱۰ درصد مبلغ کارت خرج شود، بدهی در پایان دوره قسط‌بندی می‌شود.

در این نوع پرداخت نیز اقساط پس از تنفس ۷ روزه شروع می‌شوند. حداکثر زمان برای پرداخت اقساط ۳۶ ماه بوده و اعتبار کارت صادر شده ۱۲ ماه است. کارت اعتباری را تنها می‌توان برای خرید کالا و خدمات و از طریق پذیرنده‌‌ها و درگاه‌های پرداخت استفاده کرد.

وام فوری

این طرح به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان بانک تجارت از برند مذکور و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک ارائه شده است.

مشتریان حقیقی بانک تجارت به منظور استفاده از وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اسنوای این مجموعه باید به یکی از نمایندگی‌های گروه انتخاب الکترونیک به صورت حضوری مراجعه کنند و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، برای تسهیلات مذکور در یکی از شعب بانک تجارت درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. نرخ سود این وام ۲۳ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. وثیقه اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور براساس رتبه اعتباری مشتریان تعیین می‌شود. متقاضیان دارای رتبه اعتباری آ و بی به منظور دریافت این وام کافی است تنها چک یا سفته ارائه دهند. اما افراد با رتبه اعتباری سی و دی یا بدون رتبه اعتباری باید علاوه بر ارائه چک، یک ضامن معتبر نیز داشته باشند.

لازم به ذکر است در صورت تکمیل بودن مدارک متقاضیان، ظرف مدت پنج روز کاری بررسی‌های لازم صورت گرفته و در صورت واجد شرایط بودن آن‌ها اعطای تسهیلات انجام خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۹۷۲ تومان است. جمع کل اقساط، ۱۳۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۸ تومان و سود کل آن، ۳۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۸ تومان خواهد بود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

غلامرضا دوستی در نشست هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و نیز بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: به منظور رفع بخشی از مشکلات بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین رسالت و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به استان‌ها به‌صورت مجزا پرداخت خواهد شد این نشست به منظور هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین جهت بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص برگزار شده ایت تا بیماران نیازمند بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند./ایسنا

دوستی با بیان اینکه بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان تحویل دهند تا از این تسهیلات استفاده کنند، اضافه کرد: مبلغ این تسهیلات حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید فاکتور دارو ممهور به مهر داروخانه و یا صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه‌های درمانی مورد نیاز پرداخت شده از سوی متقاضی را به همراه خلاصه پرونده بیمارستانی ارائه دهند.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط افراد متقاضی، مراحل مددکاری و طرح در کمیته وام مربوطه انجام خواهد شد و افراد واجد شرایط به بانک‌ عامل معرفی می شوند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت شده در سامانه سخا و داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده‌های محترم آن‌ها که نیازمند هزینه‌های دارویی و درمانی هستند در اولویت این طرح قرار دارند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو