وام فوری 200 میلیون تومانی با تحویل یکروزه | وام قرض الحسنه فوری با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت طولانی مدت

4

1402/4/18

12:34


وام فوری 200 میلیون تومانی با تحویل یکروزه | وام قرض الحسنه فوری با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت طولانی مدت

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است.

در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری توسط دولت پرداخت خواهد شد. وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد به کارکنان دارای چهار فرزند شهرداری تهران در قالب بسته خرسند ساز خبر داد.

محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه تقدیر از کارکنان دارای چهار فرزند شهرداری تهران که پیش از ظهر امروز و با حضور باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد، تامین حفظ و ارتقاء سطح معیشت و سلامت نیروی انسانی را از عوامل موثر در افزایش بهره وری منابع انسانی دانست و گفت: رونمایی از بسته خرسند ساز در همین راستا و با هدف ارائه خدمات و تسهیلات معیشتی به کارکنان به عنوان یک استراتژی مهم مدیریتی صورت گرفت که خوشبختانه تاکنون رضایت حداکثری جامعه هدف را به دنبال داشته است.

وی یکی از مهمترین بخش‌های بسته خرسند ساز را ارائه تسهیلات تشویقی فرزندآوری در جهت تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و افزود: بر اساس محور نوبهار به محض ارائه گواهی ولادت فرزند، تمامی کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری تهران می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده برخوردار شوند.

وام فوری

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت وام فوری، بدون ضامن و کم بهره ۵۰ میلیون تومانی به فرزند اول و دوم و ۱۰۰ میلیون تومانی به فرزند سوم به عنوان بخشی از تسهیلات فرزندآوری یاد کرد و گفت: بسته هدیه شامل اقلام بهداشتی، البسه و تغذیه ویژه مادر تسهیلات دیگری است که به محض تولد نوزاد به کارکنان مشمول اعطاء می‌شود.

بنی حسن تعداد فرزندان متولد شده در خانواده بزرگ شهرداری تهران از زمان رونمایی از بسته خرسند ساز تا به امروز را در ۴۳۵ نفر ذکر کرد و یادآور شد: وام فرزندآوری به حساب برخی از کارکنان مشمول واریز شده و سایر کارکنان نیز به محض ارائه مدارک از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی فرزند چهارم و ۱۰۰ میلیون تومانی ویژه فرزند سوم به کارکنانی که تاریخ تولد فرزندان آن‌ها پس از رونمایی از بسته خرسند ساز بوده همزمان با عید سعید غدیر خم پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: انشاالله به زودی و با رونمایی از دومین بسته خرسند ساز خدمات بیشتری به کارکنان ارائه خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو