آیفون 15 پرو مکس با قیمت بالاتری نسبت‌به نسل قبل عرضه خواهد شد

منبع: ترنجی

5

1402/4/18

18:02


به‌گفته‌ی جف پو، تحلیلگر فناوری در شرکت سرمایه‌گذاری Haitong International Securities واقع در هنگ‌کنگ، نسل بعدی آیفون 15 پرو مکس اپل احتمالاً با قیمت بیشتری نسبت‌به مدل‌های فعلی پرو مکس عرضه خواهد شد.

آیفون 15 پرو مکس با قیمت بالاتری نسبت‌به نسل قبل عرضه خواهد شد

به‌گفته‌ی جف پو، تحلیلگر فناوری در شرکت سرمایه‌گذاری Haitong International Securities واقع در هنگ‌کنگ، نسل بعدی آیفون 15 پرو مکس اپل احتمالاً با قیمت بالاتر نسبت‌به مدل‌های فعلی پرو مکس عرضه خواهد شد.

قیمت آیفون 15 پرو مکس

در آخرین یادداشت تحقیقاتی خود، Pu پیش‌بینی کرد که مدل بزرگتر آیفون 15 پرو مکس افزایش قیمت بالاتر از قیمت اولیه 1099 دلاری آیفون 14 پرو مکس فعلی را شاهد خواهد بود. Pu قبلاً افزایش قیمت را برای مدل‌های iPhone 15 Pro پیشنهاد کرده بود، اما این اولین بار است که Pro Max را به‌عنوان قیمت بیشتر اعلام می‌کند.

Pu مشخص نمی‌کند که چرا، اما جدا از باتری و نمایشگر بزرگتر، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس یک تفاوت عمده دیگر نیز در مقایسه با آیفون 15 پرو 6.1 اینچی داشته باشد: لنز پریسکوپی. هر دو مدل پرو دارای فناوری لنز تله‌فوتو به‌عنوان بخشی از آرایه دوربین سه‌گانه خود خواهند بود، اما آیفون 15 پرو مکس احتمالاً منحصراً دارای لنز پریسکوپی است که زوم اپتیکال 5 تا 6 برابری را فراهم می‌کند که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت‌به زوم 3 برابری در آیفون 14 پرو مکس می‌باشد.

قیمت آیفون 15 پرو مکس

قیمت آیفون 15 پرو مکس

سیستم لنز پریسکوپی معمولاً از یک لنز اولیه برای ثبت عکس استفاده می‌کند، با یک منشور زاویه‌دار که نور را 90 درجه به سمت لنز دوم منعکس می‌کند و سپس آن را به سنسور تصویر می‌فرستد. حسگر تصویر و لنز ثانویه در کنار گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند تا فاصله کانونی را افزایش دهند و سطح با ارزشی را اشغال می‌کند.

در آخرین یادداشت خود، Pu همچنین گفت که انتظار دارد سری آیفون 15 در مردادماه وارد تولید انبوه شود که مطابق با سال‌های گذشته است. Pu معتقد است که اپل حدود 84 میلیون دستگاه را برای نیمه دوم سال 2023 تولید خواهد کرد و احتمالاً دو مدل پرو در چند ماه اول پس از عرضه، محبوب‌ترین دستگاه‌ها درمیان این سری خواهند بود.

شایعه شده است که هر چهار مدل آیفون 15 دارای درگاه USB-C، جزیره پویا و قاب کمی خمیده‌تر هستند، درحالی‌که ویژگی‌ها و تغییرات بیشتری برای مدل‌های پرو نیز شایعه شده است.

دیدگاه شما پیرامون افزایش قیمت iPhone 15 Pro‌ Max چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو