فصل سوم سریال The Witcher در صدر پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس قرار گرفت

منبع: گیمفا

7

1402/4/21

15:34


سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های خودش را منتشر کرده که فصل سوم سریال The Witcher در صدر قرار دارد.

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های خودش را منتشر کرده که فصل سوم سریال The Witcher در صدر قرار دارد.

دومین هفته از پخش فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) روی سرویس آنلاین نتفلیکس می‌گذرد و همانند هفته قبل، این فصل از این سریال محبوب توانسته در صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های هفته سرویس آنلاین نتفلیکس قرار بگیرد.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی نتفلیکس، فصل سوم این سریال فانتزی و تحسین شده بار دیگر صدر جدول برترین سریال‌های انگلیسی زبان این سرویس را برای دومین هفته متوالی به خودش اختصاص داده است. این فصل بیش از ۱۳٫۸ میلیون بیننده داشته که معادل ۶۶٫۵ میلیون ساعت تماشای سریال است.

در جایگاه دوم پر بیننده‌ترین سریال‌های این هفته سرویس آنلاین نتفلیکس، فصل دوم سریال وکیل لینکلن (Lincoln Lawyer) قرار دارد. این سریال که تنها سه روز از پخش آن می‌گذرد، توانسته بیش از ۷٫۴ میلیون بیننده داشته باشد.

با وجود اینکه فصل سوم سریال «ویچر» توانسته در صدر پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی زبان سرویس آنلاین نتفلیکس قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد که میزان بیننده این سریال نسبت به فصل‌های قبلی کاهش داشته است. دلایل مختلفی برای کاهش بیننده‌های این اثر وجود دارد و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، خروج هنری کویل از این نقش پس از پایان فصل سوم است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو