معرفی سریال حیثیت گمشده | تاریخ انتشار + خلاصه داستان سریال جدید سجاد پهلوان زاده

معرفی سریال حیثیت گمشده | تاریخ انتشار + خلاصه داستان سریال جدید سجاد پهلوان زاده


منبع: پلازا

4

1402/4/22

22:51


معرفی سریال حیثیت گمشده | تاریخ انتشار + خلاصه داستان سریال جدید سجاد پهلوان زاده

سریال حیثیت گمشده یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی فیلیمو محسوب می‌شود که این روزها توجه‌ها را به خود معطوف کرده است. از این رو در مقاله پیش‌رو با معرفی کامل سریال ایرانی حیثیت گمشده همراه شما هستیم‌.

سجاد پهلوان‌زاده از آن دسته کارگردان‌های جوان ایرانی است که ذهن خلاقی دارد و می‌توان گفت آینده درخشانی نیز در انتظار اوست. این کارگردان دست روی موضوعاتی می‌گذارد که بیان آنها به صورت یک اثر تصویری مانند فیلم و سریال، چالش‌هایی را به همراه خواهد داشت. نمونه بارز آن سریال سقوط است که با موضوع رعب‌آور و غم‌انگیز خود توانست تاثیرگذار باشد.

سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری ساخته شده است‌. همچنین محمدحسین مهدویان به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این اثر حضور دارد‌. فیلمنامه سریال به دست احمد سلگی نوشته شده و به صورت مینی سریال از فیلیمو پخش خواهد شد‌. در ادامه این مقاله پلازا با معرفی سریال حیثیت گمشده همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال حیثیت گمشده

در این قسمت قرار است به اینکه سریال حیثیت کی پخش میشود بپردازیم. ابتدا باید ذکر کنیم که ژانر سریال حیثیت گمشده اجتماعی، درام، ملودرام و هیجانی است. این اثر از تاریخ 23 تیر 1402 در روزهای جمعه ساعت 8 صبح بر روی بستر فیلیمو قرار می‌گیرد. اگر کنجکاو هستید تا بدانید سریال حیثیت گمشده چند قسمت است، باید بگوییم که به گفته سازندگان تعداد قسمت های سریال حیثیت گمشده کمتر از 10 قسمت و در قالب مینی سریال خواهد بود.

داستان سریال حیثیت گمشده

داستان سریال حیثیت گمشده

در این بخش با خلاصه سریال حیثیت گمشده همراه شما هستیم. هنوز خلاصه داستان این اثر به طور کامل مشخص نشده است. تنها می‌دانیم که با داستانی هیجانی درباره حیثیت روبه‌رو هستیم، حیثیتی که حاصل زخمی عمیق‌تر از انزواست.

بازیگران سریال حیثیت گمشده

حال نوبت به آن رسیده با هنرپیشه‌های این سریال آشنا شویم. در ادامه ابتدا با بیوگرافی بازیگران اصلی و سپس معرفی سایر هنرپیشگان همراه شما هستیم.

مهدی حسینی نیا

بازیگران سریال حیثیت گمشده

  • سن: 41 سال
  • محل تولد: تهران

مهدی حسینی‌نیا بازیگر ایرانی در 28 شهریور 1360 به دنیا آمد. او بازیگری را از 1389 و نقش کوتاهی در فیلم اینجا بدون من شروع کرد. این بازیگر کار خود را در سینما ادامه دارد و در سال 1393 با سریال پرده نشین به تلویزیون ورود پیدا کرد. آقای حسینی‌نیا علیرغم استعداد فوق‌العاده خود، اکثرا در نقش‌های مکمل بازی می‌کرد. اخیرا نیز او در فیلم‌هایی نظیر متری شیش و نیم، شنای پروانه، برادران لیلا و سریال یاغی حضوری موثر داشته است و اکنون در نقش اصلی سریال و مردی به نام امیر بازی می‌کند.

بهاره افشاری

هنرپیشه های سریال حیثیت گمشده

  • سن: 39 سال
  • محل تولد: شاهرود

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 است. او بازیگری را از سال 1381 و فیلم ناف شروع کرد اما معروفیتش تا سال 1384 و سریال او یک فرشته بود، طول کشید. او یک فرشته بود قدم بلند و چالش‌‌برانگیزی برای خانم افشاری بود که هم برای او پیامدهایی منفی و هم مثبت داشت. بازی در نقش شیطان باعث شد، خانم افشاری از لحاظ بازیگری تحسین شود اما او را به عنوان یک نقش منفی به مخاطب معرفی کرد و طبعا خیلی‌ از افراد بهاره افشاری را در آن زمان دوست نداشتند. اما این اتفاق باعث نشد که خانم بازیگر متوقف شود. او در سال 1389 باری دیگر نقش منفی بیتا را در سریال فاصله‌ها بازی کرد.

پس از آن نیز در دهه 90 نقش‌هایی در فیلم‌های سینمایی همچون: معراجی‌ها، گشت ارشاد 2 و روز ششم حضور داشت. خانم افشاری اخیرا در برنامه‌های رئالیتی شو مهمی همچون شب‌های مافیا و پدرخوانده حضور پیدا کرد و یکی از بهترین بازیکنان آن بود. او در سریال نیوکمپ نیز حضور داشته است. سریال حیثیت بهاره افشاری جدیدترین اثر او به شمار می‌آید.

الناز حبیبی

زمان پخش سریال حیثیت گمشده

  • سن: 34 سال
  • محل تولد: تهران

الناز حبیبی بازیگر ایرانی متولد 21 مرداد سال 1367 است. او بازیگری را از سال 1386 با فیلم رفیق بد و روزگار قریب شروع کرد. این بازیگر سپس در سریال‌های پربیننده‌ای همچون فاصله‌ها و سی امین روز حضور پیدا کرد اما این مجموعه تلویزیونی دودکش 1 و دردسرهای عظیم بودند که باعث شناخته شدن این هنرپیشه شدند. خانم حبیبی در فیلم‌هایی همچون زاپاس، ژن خوک، تورنادو و فیلم پرطرفدار فسیل حضور پیدا کرد و اخیرا در سریال سیاه‌چاله نیز حضور داشت.

امیر نوروزی

ژانر سریال حیثیت گمشده

  • سن: 36 سال
  • محل تولد: تهران

امیر نوروزی بازیگر اهل ایران در 30 مهر 1365 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1382 با تئاتر شروع کرد و سرانجام با فیلم مصلحت پشت دوربین رفت. این هنرپیشه سپس در فیلم مامان حضور پیدا کرد و برای ایفای نقش در آن کاندیدای سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول جشنوراه فجر نیز شد. او با سریال‌هایی همچون می‌خواهم زنده بمانم و مردم معمولی به شهرت رسید و سریال پرطرفدار روزی روزگاری مریخ نیز حضور داشت. آقای نوروزی از بازیگران کلیدی این سریال است.

سایر هنرپیشه های سریال حیثیت گمشده عبارتند از:

  • مهدی زمین پرداز
  • ستاره پسیانی
  • امیر نوروزی
  • بهزاد خلج
  • رحمان باقریان
  • نادر فلاح
  • آرشیدا درستکار
  • و…

نقد سریال ایرانی حیثیت گمشده

هنوز سریال حیثیت سجاد پهلوان زاده منتشر نشده است و نمی‌توانیم به بررسی آن بپردازیم اما باید به چند نکته درباره این اثر اشاره کنیم. آقای پهلوان‌زاده این بار برخلاف سقوط به سراغ ژانر ملودرام رفته است اما از محتوای فیلم پیداست که در این اثر موضوعی چالش برانگیز رفته و قصد دارد مخاطب را شوکه کند. بازیگران سریال نیز گلچینی از افرادی هستند که این روزها چه بر روی پرده سینما و چه در شبکه نمایش خانگی می‌درخشند.

اما از طرف دیگر می‌بینیم که این کارگردان با انتخاب فضایی بسیار متفاوت‌تر از قسمت قبل تصمیم دارد ریسک کند و باید ببینیم با این ریسک نمرات سریال ایرانی حیثیت گمشده چگونه خواهند بود.

کلام آخر

نقد سریال ایرانی حیثیت گمشده

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال ایرانی حیثیت گمشده همراه شما بودیم. این سریال قرار است از پلتفرم فیلیمو پخش شود و باید ببینیم چقدر مورد استقبال قرار می‌گیرد. همچنین نام اولیه حیثیت گمشده در ابتدا حیثیت بود که به دلیل شباهت به نام اثری دیگر تغییر کرد. به نظر شما ساخته جدید سجاد پهلوان‌زاده تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد؟ از همراهی شما تا پایان این مطلب متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو