جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول از نگاه سایت فیگار

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

5

1402/4/24

01:17


برخی از فناوری ها در دنیای مارول طرفداران بسیاری را دارد. در ادامه می خواهیم جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم.

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول از نگاه سایت فیگار

برخی از فناوری ها در دنیای مارول طرفداران بسیاری را دارد. در ادامه می خواهیم جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم.

دنیای مارول مملو از ابزارهای عالی است که از Star-Lord’s Element Gun گرفته تا لباس پنهانی مرد عنکبوتی شامل می‌شود. اما جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول کدام است؟ دنیای مارول کامیکس پر از تجهیزات با فناوری‌های خارق‌العاده است. حتی بدون در نظر گرفتن واقعیت‌های جایگزین یا آینده احتمالی، جریان اصلی Earth-616 دارای طیفی از تکنولوژی پیشرفته‌ای است. منطقی است که دنیایی پر از نابغه‌ها، جادوگران و ماموران مخفی دولت دارای انبوهی از وسایل شگفت انگیز و پیشرفته هستند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

  • جذاب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

در ادامه قرار است جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

شخصیت‌های کتاب‌های مصور دائماً در حال مواجه با جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول هستند. برخی از این آیتم‌ها حتی امکان پذیر هستند یا توسط علم واقعی پشتیبانی می‌شوند، در حالی که برخی دیگر کاملاً تخیلی هستند و فقط می‌توانند در داخل یک کمیک ابرقهرمانی وجود داشته باشند. اما کدام یک از این تجهیزات، نمادین‌ترین و جذاب‌ترین تکه‌ای از فناوری هستند که هر طرفداری دوست دارد آن را امتحان کند؟

Web-Shooters

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

پرطرفدارترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

احتمالاً اساسی‌ترین بخش شخصیت مرد عنکبوتی که جزء پرطرفدارترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول قرار دارد، Web-Shooters که پیتر پارکر طراحی کرده است، شکل اصلی حمل‌ونقل او و اولین گزینه برای از بین بردن افراد شرور خواهد بود (مخصوصاً به این دلیل که او به اندازه کافی قوی است که بتواند یک انسان بدون قدرت را با یک مشت بکشد.) پیتر پارکر جوان که توسط یک عنکبوت تغییر یافته ژنتیکی گاز گرفته شد و به مرد عنکبوتی تبدیل شد، تیراندازهای وب و سیال وب مربوط به آن‌ها را طراحی کرد.

این دستگاه‌ها با اعمال سطح خاصی از فشار به مکانیسم ماشه فعال می‌شوند و باعث شلیک تارهای مصنوعی خواهد شد. اگرچه پیتر از آن زمان تا کنون به طور انبوهی از تیراندازهای وب را ارتقا داده است. زمانی که بودجه او اجازه می‌دهد تا با واقعاً فناوری پیشرفته روبرو شود، با یک ارتقای قابل توجه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ردیاب‌های عنکبوتی را شلیک کنند که با حس عنکبوتی او تعامل دارند و به او اجازه می‌دهد تا شروران خود را به راحتی ردیابی کند.

اگرچه پیتر معمولاً به فرمول استاندارد سیال وب خود که از فولاد قوی‌تر است اعتماد دارد؛ اما این تکنولوژی تخریب پذیر است که نسخه‌های مختلف دیگری از جمله تارهای اسیدی، تارهای یخی و حتی تارهای صوتی را برای نام بردن از چند مورد توسعه داد. پیتر همچنین در استفاده از تارهای خود تسلط دارد و می‌تواند از آن‌ها برای ایجاد نه تنها رشته‌های منفرد، بلکه شبکه‌ها و اشکال پیچیده استفاده کند. مرد عنکبوتی با تارهایش آنقدر ماهر است که با صرف زمان کافی، حتی می‌تواند با آن‌ها مجسمه بسازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی

بهترین کمیک بوک های عاشقانه

The Multisect

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

قویترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

Multisect یکی از قویترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول بوده که توسط Reed Richards ساخته شده است. Multisect که در Chip Zdarsky و Marvel 2-In-One #1 از Jim Cheung معرفی شد، به Multiverse دسترسی پیدا کرد. ریچاردز آن را ایجاد کرد تا در صورت مرگ او، سایر اعضای Fantastic Four بتوانند به کاوش خود در Multiverse ادامه دهند. Multisect این وظیفه را با دادن دسترسی به Multiplane، پیوندی برای جهان‌های به ظاهر نامتناهی، انجام داد. متأسفانه، زمانی که یک نسخه جایگزین از Sandman در آینده به دنیای اصلی مارول رسید، زمانی که Human Torch از آن برای بازگرداندن Sandman به واقعیت اصلی خود استفاده کرد و Multisect نابود شد.

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

Element Gun/s

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

بهترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

اسلحه‌های عنصری استار لرد را می‌توان به شکل‌های مختلفی از سلاح گرم ترکیب یا جدا کرد؛ اما آن‌ها معمولاً تپانچه‌های دوقلویی هستند که می‌توانند چهار عنصر کلاسیک را شلیک کنند. اگرچه نسخه Star-Lord در دنیای سینمایی مارول از «Quad Blasters» استفاده می‌کند. با طراحی مشابه با همتایان خود در کتاب‌های مصور، سلاح‌های استفاده شده توسط پیتر کویل از کمیک‌ها بسیار قوی‌تر هستند. در حقیقت این فناوری بسیار عجیب است، جیمز گان، کارگردان محافظان کهکشان اظهار داشت که این اسلحه برای فیلمی که قبلاً دارای اجزای خارق‌العاده‌ای مانند درخت سخنگو و راکون انسان‌نما است که ستاره‌ها را با هم می‌پیماید بسیار زیاد است.

در نگهبانان کهکشان Al Ewing، اسلحه کویل زمانی که از آن برای نابود کردن خدایان دوباره متولد شده المپیک استفاده کرد، بسیار شگفت‌انگیزتر شد. کویل از Element Gun خود برای جذب انرژی پانتئون خروشان یونان استفاده کرد و ظاهراً خود را در این فرآیند قربانی کرد. در واقع، کویل جان سالم به در برد و کشف کرد که سلاح خود به طور قابل توجهی تغییر کرده است. کویل با تمرین با سلاح‌های خود متوجه شد که تسلط بر طیف وسیع‌تری از عناصر، به او قدرت‌های فوق العاده متفاوت و غیرقابل توصیفی می‌دهد.

بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان

Ant-Man Helmet

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

در حالی که قدرت کوچک شدن Ant-Man از Pym Particles ناشی می‌شود که تعریف گجت را گسترش می‌دهد، کلاه ایمنی او کاملاً موضوع دیگری است که جزء بهترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول قرار گرفته است. هنک پیم کلاه Ant-Man را طراحی کرد تا به کاربر خود اجازه دهد تا با زندگی حشرات ارتباط برقرار کند، مهارتی که دارندگان این عنوان بعداً برای ایجاد پیوندی واقعی با بیگانگان و ملکه‌های حشرات سرزمین ما قبل تاریخ وحشی استفاده کردند و به دنیای واقعی منتهی شدند. لباس حشره غول پیکر Ant-Man Scott Lang توانست بسازد. نه از طریق ابرقدرت‌ها، بلکه از طریق ارتباط با حیوانات این قدرت را به کابران نشان می‌دهد. این کلاه همچنین حاوی یک آزمایشگاه مینیاتوری و کاملاً کاربردی است که اگر نتوانید به آن دسترسی پیدا کنید، کار را برای شما سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مرد مورچه ای

قوی ترین نسخه های مرد مورچه ای

Big Time Stealth Suit

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

جذاب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

اسپایدی اولین بار در Amazing Spider-Man #650 دن اسلات و هامبرتو راموس به عنوان بخشی از قوس داستانی Big Time که در آن پیتر در نهایت توانست منابع واقعی را آزمایش کند، لباس مخفیانه خود را برای مقابله با هابگوبلین جدید ساخت که جزء جذاب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول قرار گرفت. پس از دو بار شکست توسط این توانایی، مرد عنکبوتی به عقب می‌افتد و قبل از ساخت لباس بیان خواهد کرد که نور و صدا را منحرف می‌کند که نه تنها او را نامرئی شد بلکه در برابر امواج صوتی نیز محفوظ ماند.

مرد عنکبوتی با گربه سیاه همکاری کرد تا هابگوبلین را شکست دهد و Reverbium که دزدیده بود را بازیابی کند. در حالی که لباس‌های تقویت‌کننده قوی‌تری مانند زره مرد آهنی وجود دارد، مرد عنکبوتی نشان داده است که مناطقی وجود دارد که با تونی استارک به عنوان مخترع تجهیزات پیشرفته برابری می‌کند. لباس مخفی کاری یک تکه از فناوری منحصر به فردی است که برای یک هدف عالی ساخته شد.

Thing Suit

جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

پرطرفدارترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول

هنگامی که بن گریم، با نام مستعار Thing، پس از جذب بیش از حد تشعشعات هالک، قدرت خود را از دست داد، مستر فانتستیک یک لباس خارجی بر اساس قدرت‌ها و ظاهر اصلی بن طراحی کرد که جزء پرطرفدارترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول قرار گرفت. رید امیدوار بود که این لباس حداقل توانایی Thing را تا سطح لوک کیج افزایش دهد؛ اما در واقع به بن اجازه داد تا به حدود 90٪ از قدرت اصلی خود دسترسی داشته باشد.

این لباس همچنین به طرز شگفت انگیزی بادوام بود و می‌توانست در برابر انفجار Galactus مقاومت کند. بن در صورت لزوم از لباس استفاده کرد تا زمانی که به دست ستاره موسیقی پاپ دارلا دیرینگ افتاد. زمانی که مستر فانتستیک متوجه شد که قدرت‌هایش رو به زوال است، مرد مورچه‌ای (اسکات لانگ) را به عنوان رهبر موقت چهار شگفت‌انگیز منصوب کرد، در حالی که رید به امید بازیابی قدرت و سلامتی او، مولتی‌ورس را طی می‌کردند. قرار بود هر یک از اعضای اصلی Fantastic Four جایگزین خود را پیدا کند؛ اما جانی استورم تا آخرین ثانیه صبر کرد و بنابراین نامرد دارلا را منصوب کرد. از آنجایی که دارلا هیچ قدرتی از خود نداشت، لباس ارتقا یافته را به عنوان Miss Thing پوشید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جالب ترین تکنولوژی ها در کمیک های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو