بهترین سگ برای متولدین هر ماه

بهترین سگ برای متولدین هر ماه


منبع: تالاب

4

1402/4/24

17:02


هر فردی تعریف متفاوتی از زیباترین نژاد سگ دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از انتخاب بین یک سگ کوچک و مو بلند یا یک سگ نگهبان می‌شود. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین سگ ها خانگی برای متولدن هر ماه را منتشر کرده ایم.   بهترین نژاد سگ […]

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

هر فردی تعریف متفاوتی از زیباترین نژاد سگ دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از انتخاب بین یک سگ کوچک و مو بلند یا یک سگ نگهبان می‌شود. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین سگ ها خانگی برای متولدن هر ماه را منتشر کرده ایم.

 

بهترین نژاد سگ برای همه 12 علامت فال

هیچ نژاد سگ کاملی وجود ندارد، اما برخی از نژادهای سگ برای برخی افراد مناسب تر از سایرین هستند. قبل از اینکه اولین سگ بامزه ای را که با آن برخورد می کنید به خانه بیاورید، در مورد این نژاد به طور کامل تحقیق کنید. 

 

هر سگی شخصیت مخصوص به خود را دارد، اما نژادهای سگ دارای ویژگی‌های ارثی هستند که همه چیز را از سطح انرژی و تمایل به پارس کردن تا میزان ریزش موی آنها تعیین می‌کند. برخی از نژادها محبت آمیز هستند، در حالی که برخی دیگر بیشتر گربه مانند هستند. بر اساس علامت ماه تولد شما، اینها بدترین نژادهای سگ ممکنی هستند که می توانید به خانه بیاورید.

 

فروردین: داچشاند

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

فروردین به داشتن سرسخت و مستقیم معروف هستند – گاهی اوقات دردناک است. آنها اعتماد به نفس دارند و آن را همانطور که هست می گویند. این می تواند کمی خشن باشد، اما آنها معتقدند که اصالت برای یک رابطه ارزشمندتر از رها کردن همه چیز به آرامی است. به همین دلیل است که بزرگ‌ترین هجوم حیوان خانگی آنها معمولاً پرخاشگری منفعل است.

 

داچشوندها در این کار استاد هستند. آیا شخص جدیدی را بدون اطلاع قبلی چند روزه دعوت کردید؟ در نظر بگیرید که کفش‌هایتان ادرار می‌کنند. در عجله و کشیدن افسار؟ وقت آن است که بنشینید و از حرکت امتناع کنید. فروردین معمولا صبورترین افراد نیست، و شخصیت سرسخت داششوند حتی سرسخت ترین فروردین را نیز به دنبال پول خود می کند.

 

اردیبهشت: جک راسل تریر

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

جک راسل بی صبر است، که برای یک اردیبهشت ماهی عالی نیست. اردیبهشت یک علامت زمین است، و آنها کمی شبیه به خود زمین عمل می کنند: توده های خشکی حرکت می کنند، اما آنها این کار را با سرعت خود انجام می دهند. عجله کردن آنها بی فایده است. زمانی که بخواهند حرکت می‌کنند و تحت فشار قرار دادن آنها برای تغییر جهت یا عجله کردن، وقت تلف کردن است.

 

جک راسل به همان اندازه سرسخت اما از نظر رویکرد مخالف است. آنها می خواهند بروند. هر چه سریعتر، بهتر است. اون سنجاب رو میبینی؟ الان باید تعقیبش کنیم شام باید اکنون سرو شود، پیاده روی باید در حال حاضر انجام شود، و اگر والدین حیوان خانگی این کار را انجام ندهند، جک راسل تریر احتمالاً نارضایتی خود را روی کوسن های کاناپه از بین می برد.

 

اردیبهشت هم سطح سر و عملی است. آنها مستقر هستند و دوست دارند از قبل برنامه ریزی کنند. این تضاد شدید با تکانشگری تریرها است. از جک راسل بگذرید و چیزی شبیه به یک سگ شکاری باست بگیرید. آنها آرام و یکنواخت هستند، درست مانند ثور.

 

خرداد: چوپان استرالیایی

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

خردادی ها جمعیتی هستند که به شدت طرفدار جریان هستند. آنها سرگرمی های زیادی دارند و دوست دارند برنامه ای را به اندازه کافی باز نگه دارند تا جایی برای خودانگیختگی باقی بگذارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند از برنامه‌های سخت‌گیرانه خودداری کنند، که باعث می‌شود احساس کلاستروفوبیک و کم‌مدیریت کنند. این باعث می شود آنها احساس کنند که استقلال آنها به سرقت رفته است.

 

نگاه کردن به چوپان های استرالیایی خیره کننده است و آنها یکی از باهوش ترین نژادهای سگ در تاریخ هستند. اما آنها به ساختار روزانه نیاز دارند تا به آنها احساس هدفمندی بدهد. آنها زمانی که کاری را با انتظارات روشن انجام دهند، پیشرفت می کنند. آنها علاقه ای به سفر به فروشگاه صنایع دستی و قدم زدن متفکرانه در پارک ندارند. آن‌ها می‌خواهند مستقیماً به تجارت برسند، و احتمالاً خردادی ها آن‌ها را بیش از حد سخت‌گیر و پرکار می‌دانند که نمی‌توانند با هم کنار بیایند.

 

تیر: شیبا اینوس

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

تیر ماهی نشانه همدلی و محبت است. آنها عاشق بخشش هستند و یکی از بزرگترین ناراحتی های حیوان خانگی آنها بی تفاوتی است. آنها فقط می خواهند مورد قدردانی قرار گیرند، بنابراین شخصیت اغلب گربه مانند شیبه رواقی مناسب نیست.

 

شیبا اینوس هوشیار و با اعتماد به نفس هستند و پیوندهای محکمی با صاحبان خود ایجاد می کنند. گفته می شود، آنها همچنین کاملاً مستقل هستند. آنها سرسخت هستند و از انجام هر کاری که نمی خواهند انجام دهند خودداری می کنند، و این شامل پیاده روی در صورت عدم خلق و خوی آنها نیز می شود. تیر ماهی ها بهتر است به جای آن یک گلدن رتریور خوش شانس انتخاب کنند.

 

مرداد: گلدندودلز

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

مردادی ها برای آداب معاشرت و احترام ارزش قائل هستند. اگر کسی حوصله سلام کردن را نداشته باشد یا رفتار بی ادبانه ای داشته باشد، به راحتی اذیت می شوند. آنها برای رفتارهای خوب ارزش قائل هستند، و اینجاست که ناسازگاری با doodle به میان می آید.

 

این بدان معنا نیست که آنها قصد دارند بی ادب باشند، اما آنها از دیدن شما آنقدر چسبیده و هیجان زده هستند که احتمالاً از جای خود می پرند، صورت شما را لیس می زنند و روی پیراهن تازه اتو شده شما آثار گل آلودی بر جای می گذارند. گلدودل ها را می توان با صبر و استقامت آموزش داد، اما مرداد ماهی ممکن است نخواهد با هرج و مرج مرحله توله سگ کنار بیاید.

 

شهریور: سنت برناردز

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

اگر شهریور ها از یک چیز متنفر باشند، این یک چیز آشفته است. ظروف ریخته شده روی میز، کاغذهای روی میز و انبوهی از کفش های کثیف که به طور تصادفی کنار در لگد می شوند، همه راه های مطمئنی برای آزار یک شهریور هستند. آنها از بهم ریختگی و هرج و مرج متنفرند و این در کل خانه و حیوانات خانگی آنها صدق می کند.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، بدیهی است که سنت برنارد بهترین انتخاب نیست. آنها انبوهی از عشق هستند که هولناک هستند. آنها عشق خود را سخاوتمندانه نشان می دهند، در سرتاسر زمین، کاناپه و هر تکه لباس مشکی که دارید. یا شهریور ها می توانند از برنی جدید خود به عنوان تمرینی برای رها کردن همه چیز استفاده کنند، یا می توانند یک نژاد ضد آلرژی تمیز و مرتب مانند یک سگ پودل مینیاتوری انتخاب کنند.

 

مهر: پامرانیا

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

مهرها از شاکیان متنفرند. آن‌ها پروانه‌های اجتماعی برون‌گرا هستند که می‌خواهند خوش بگذرانند، و اگر شما اهل هیجان نیستید، نمی‌خواهند در اطراف شما باشند. به همان اندازه که خوش بین هستند، ناله کردن را به خوبی تحمل نمی کنند.

 

پامرانین ها در مورد سرگرمی در یک نقطه قرار می گیرند، اما آنها به قدری بالا هستند که نمی توانند با ترازو هماهنگ شوند. شاید به این دلیل باشد که 90 درصد خز دارند، اما احساس می کنند مجبورند با جسارت سگی 15 برابر اندازه آنها در زندگی قدم بردارند.

 

آنها رویکرد «اول پارس کن، بعداً سؤال بپرس» نسبت به سایر سگ ها، افراد و هر چیزی که حرکت می کند دارند. ممکن است یک برگ در آن کوبیده شود. مامور پست قطعا این کار را خواهد کرد. مهر ماهی ها مطمئناً می توانند پوم ها را از لیست نژاد سگ خود حذف کنند.

 

آبان: ویزلاس

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

آبان یک علامت مرموز است که حریم خصوصی و استقلال را ارزشمند می داند. آنها نمی توانند افراد فضولی را که دائماً در زندگی شخصی خود فضولی می کنند تحمل کنند. آنها احتمالاً اگر بتوانند چنین افرادی را از زندگی خود کاملاً کنار بگذارند. برخی از آبان ها ممکن است سگ ها را استثنایی از قاعده بی سر و صدا بدانند. اما برای کسانی که هنوز آن را با نیش ها اجرا می کنند، از ویسلا دوری کنند.

 

Vizslas شبیه سگ های لپ تاپ معمولی به نظر نمی رسد، اما آنها تمام تلاش خود را می کنند تا مانند یک سگ رفتار کنند. فریب بیان جدی و ساختار شیک آنها را نخورید. آنها در بالای لیست سگ های نوار چسب قرار دارند. آنها از تنها ماندن متنفرند. آنها ترجیح می دهند همه جا از صاحبان خود پیروی کنند. آنها در کنار حمام نگهبانی خواهند داد و نیمه شب شما را به سمت حمام دنبال می کنند.

 

اگر دوست ندارید کسی در کار شما فعال باشد، ویسلا نگیرید. شما بسیار ایمن خواهید بود – اما بسیار اذیت می شوید.

 

آذر: بولداگ

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

 

آذر ماهی ها فرزندان پوستر آزادی و خودانگیختگی هستند. آنها بامزه و اهل معاشرت هستند و تا جایی که می توانند وقت خود را صرف معاشرت با دوستان همفکر خود می کنند. اینطور نیست که یک آذر ماهی از یک بولداگ متنفر باشد، اما احتمالاً از داشتن یک بولداگ خسته می شود.

 

حالت پیش فرض یک بولداگ خواب آلود است. آنها مهربان و صمیمی هستند، اما ترجیح می دهند یک روز استراحت کنند تا اینکه در یک قرار ناهار یا سفر به پارک سگ ها به صاحبشان بپیوندند. از آنجایی که آذر ماهی ها به طور طبیعی به راحتی خسته می شوند و تمایل دارند از تعهد اجتناب کنند، بولداگ مناسب نیست. تریر بوستون ظاهری مشابه با خلق و خوی بسیار سرزنده دارد که انرژی یک ساگ را با سه راهی مطابقت می دهد.

 

دی: چیهواهوا

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

دی ماهی زمینگیر و محفوظ است. آنها بیشتر به سمت جدی این طیف متمایل می شوند و به افراد تحصیلکرده مرجع با اصول قوی نگاه می کنند. بزرگ‌ترین مزاحمت حیوان خانگی آن‌ها وقاحت است در حالی که شایسته آن نیست. اعتماد به نفس برای آنها آزاردهنده نیست، اما غرور به دست نیامده است. آنها رویاهای بزرگی دارند و از تلاش برای رسیدن به آنها نمی ترسند. هر کس که تمام حرفش را می زند و راه نمی رود، فوراً از یک دی ماهی یک نگاه تحقیرآمیز دریافت می کند.

 

چیهواهواهای کوچک و آتشین وقت خود را با فشار دادن دکمه های دی ماهی تلف نمی کنند. آنها فکر می کنند که همه اینها هستند، حتی اگر 2 پوند وزن دارند و سوار شدن در کالسکه را به پیاده روی مانند یک سگ واقعی ترجیح می دهند. دی ماهی ترجیح می دهد که یک سگ کوچک خودش را همان طور که هست بپذیرد تا اینکه مانند سرسخت ترین چوپان آلمانی در شهر قدم بزند. چیهواهواها هرگز این کار را نمی کنند، بنابراین دی ماهی هرگز نباید یکی از آنها را دریافت کنند.

 

بهمن: کورگیس

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

هیچ چیز مثل قضاوت شدن یک بهمن ماهی را دیوانه نمی کند. آدم های دلو بدون عذرخواهی خودشان هستند، و هرکسی که به خاطر آن به آنها به چشم تحقیر نگاه کند، می تواند خودش را بیرون ببیند.

 

متأسفانه کورگی ها ذاتاً بدبین هستند. آنها ورزشکار، سرزنده و مهربون هستند، اما اگر فکر می کنند شما عجیب و غریب هستید، در دادن چشم کنار شما تردید نخواهند کرد. سگ‌های ماده بیشتر از سگ‌های نر شما را قضاوت می‌کنند و این مورد حمایت علم است.

 

از آنجایی که کورگی‌ها به طور طبیعی به نظر می‌رسند که ترجیح می‌دهند برای صرف چای بعدازظهر بنشینند تا با مجموعه‌ای متنوع از دوستانتان، آن‌ها را به خانواده سلطنتی بسپارید و به‌جای آن، یک توله سگ مقبول‌تر انتخاب کنید.

 

اسفند: هاسکی

بهترین سگ برای متولدین هر ماه

برای اسفند ماهی ها، هیچ چیز آزاردهنده تر از تحت فشار قرار گرفتن نیست، چه به دلیل مشغله کاری یا دوستی که نمی تواند جواب منفی بدهد. سگ‌های هاسکی قطعاً در دسته «نمی‌توان جواب نه را قبول کرد» قرار می‌گیرند. آنها زیاد پارس نمی کنند، اما حرف می زنند.

 

صاحبان هاسکی به اتفاق آرا قبول دارند که آنها یکی از پرحرف ترین نژادهای سگ هستند و با یک سری زوزه های متقاعد کننده به طور فزاینده بحث می کنند تا زمانی که به راه خود برسند. برای اسفند ماهی هایی که ترجیح می‌دهند عجله نکنند، نگرش طلبکارانه هاسکی بدخواه و بداخلاقی یک تغییر بزرگ است.

 

در پایان

پیش از آوردن توله مورد نظر خود بـه منزل باید انرا از هر نظر اماده سازید. بخاطر داشته باشید شـما موجودی کنجکاو را بـه خانه می اورید و از این نظر باید هر نوع اسباب و یا وسائلی را کـه می‌توانند بـه توله شـما اسیب برسانند از معرض او دور کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو