دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads [+ آموزش پست گذاشتن در تردز]

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads [+ آموزش پست گذاشتن در تردز]


منبع: تکراتو

4

1402/4/27

10:32


دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads به‌راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید در تردز نیز با همان فالوورها و فالویینگ‌های خود در اینستاگرام تعامل داشته باشید.

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads [+ آموزش پست گذاشتن در تردز]

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads به‌راحتی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید در تردز نیز با همان فالوورها و فالویینگ‌های خود در اینستاگرام تعامل داشته باشید.

اپلیکیشن تردز که در این چند وقت توانست سر و صدای زیادی به پا کند، اکنون بسیار محبوب شده است و کاربران بسیاری به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند. کار کردن با این برنامه راحت است و اگر شما با سایر شبکه‌های اجتماعی مخصوصا توییتر آشنا باشید، می‌توانید به‌راحتی از  اینستاگرام تردز نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن Threads که توسط شرکت متا ارائه شده، دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی است که باعث شده کاربران بیشتر به سمت آن کشیده شوند. مقایسه توییتر و تردز نشان می‌دهد این شبکه اجتماعی جدید در مرحله اول محدودیت‌های توییتر را ندارد. توییتر محدودیت تماشای پست را در این پلتفرم فعال کرده بود و فقط کاربران وریفای این محدودیت را ندارند که البته آنها هم باید هزینه ماهانه پرداخت کنند. این موضوع باعث شد تا کاربران زیادی از آن قطع امید کرده و به دنبال پلتفرم جدید باشند.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام تردز چیست ؛ آنچه باید درباره رقیب توییتر بدانید

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز ؛ نحوه دانلود، نصب، لاگین و پست گذاشتن در تردز

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads

یکی از ویژگی‌های اپلیکیشن تردز ، عضویت آسان است. اگر شما از کاربران اینستاگرام هستید، لازم نیست برای ورود به اپلیکیشن تردز دوباره ثبت نام کنید. بلکه فقط کافی است با اکانت اینستاگرام خود در تردز هم لاگین کنید. در مورد پیدا کردن دوستان و افزایش فالوور نیز نگران نباشید، زیرا دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در تردز نیز امکان‌پذیر است. یعنی شما می‌توانید همان فالوورها و دوستانی را که در اینستاگرام دارید، در تردز هم داشته باشید و دوستی خود را با آنها ادامه دهید.

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads

شما می‌توانید به‌راحتی در اپلیکیشن Threads عضو شوید و به دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در تردز هم ادامه دهید. این ویژگی جذاب به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد تا در تردز هم با دوستان اینستاگرامی خود همراه شوند و پست، تصویر، ویدیو و … را به اشتراک بگذارند. اگر مایل هستید با این ویژگی جالب بیشتر آشنا شوید، همراه ما باشید. اما قبل از آن، بد نیست مختصری درباره نحوه ورود به اینستاگرام تردز توضیح دهیم.

عضویت و ورود به اینستاگرام Threads

در ابتدای کار، برای عضویت و ورود به برنامه تردز لازم است این برنامه را از گوگل‌پلی یا اپ استور دانلود کرده و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. بعد از نصب، برنامه را اجرا کنید و اطلاعات خود را در قسمت‌های مشخص شده بنویسد. اگر اکانت اینستاگرام دارید، برای ورود به اینستاگرام تردز لازم نیست اکانت جدید بسازید، بلکه می‌توانید از همان اطلاعات اکانت اینستای خود استفاده کنید. این ویژگی بسیار جذاب است و توانسته نظر کاربران بسیاری را جلب کند.

اما نکته مهمی که باید در نظر بگیرید، این است که در این حالت، اکانت تردز شما با اکانت اینستاگرام شما به هم وابسته هستند و حذف اکانت تردز باعث حذف اکانت اینستاگرام خواهد شد. در ابتدای انتشار این شبکه اجتماعی، بسیاری از کاربران از این موضوع بی‌اطلاع بودند و همین باعث شد اکانت اینستای تعدادی از افراد حذف شود. یکی از مدیران تردز وعده داده که با انتشار آپدیت جدید، این مشکل به‌زودی برطرف خواهد شد. البته شما می‌توانید اکانت تردز خود را غیرفعال کنید که در این صورت،‌ اکانت اینستاگرام حذف نمی‌شود.

اگر با همان اکانت اینستاگرام خود به برنامه تردز وارد شده‌اید، نیازی به پیدا کردن و دنبال کردن دوستان جدید ندارید و می‌توانید به دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads ادامه دهید و با دوستان قدیمی خود در تردز هم همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

دسترسی به تردز در اروپا با فیلترشکن هم غیرممکن شد!

کاهش استقبال کاربران از تردز ؛ افت زودهنگام رقیب پرسروصدای توییتر!

نحوه دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads چگونه است؟

شما می‌توانید در تردز دنبال کنندگان یکسانی با اینستاگرام داشته باشید. قابلیتی که اینستاگرام تردز دارد این است که به شما اجازه می‌دهد با دوستان خود در اینستاگرام دوست بمانید. یعنی دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با همان دوستان خود صحبت کنید و پست (متن، ویدیو، عکس) به اشتراک بگذارید. با وجود این ویژگی مهم، دیگر لازم نیست به دنبال پیدا کردن دوست و افزایش فالوورهای خود در تردز باشید.

هنگامی که برای اولین بار وارد تردز می‌شوید، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید افرادی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را در اپلیکشن تردز هم دنبال کنید و با آنها دوست بمانید؟ حق انتخاب با شماست. شما امکان این را دارید که هر کدام از افرادی را که می‌خواهید، دنبال کنید، حذف کنید و یا با زدن دکمه Follow all به صورتی کلی همه دنبال شوندگان خود در اینستاگرام را در تردز هم داشته باشید.

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در تردز

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در تردز

نحوه پیدا کردن دوستان جدید در اینستاگرام Threads

اینستاگرام Threads با لیست دوستان نزدیک شما در اینستاگرام هم کار می‌کند. علاوه بر اینکه دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در تردز هم امکان‌پذیر است و می‌توان با همان دوستان اینستاگرام همراه بود، باید گفت که امکان پیدا کردن دوستان جدیدی نیز در اپلیکیشن Threads وجود دارد. اگر فهرستی ندارید، می‌توانید هنگام دانلود برنامه، آن را در Threads تنظیم کنید.

برای این منظور ابتدا برنامه Threads را باز کنید و روی صفحه اصلی در بالا ضربه بزنید. در ادامه روی منوی سه خطی که در بالا و سمت چپ قرار دارد ضربه بزنید. گزینه Close Friends را انتخاب کرده و در کنار نام دوست خود ضربه بزنید تا دوستان شما انتخاب شده و به لیست اضافه شوند. در پایان کار لازم است که روی Done ضربه بزنید. پس از آن، لیست دوستان خود را مشاهده خواهید کرد.

نحوه گذاشتن پست در اینستاگرام تردز

تا این بخش در مورد عضویت و ورود به تردز، دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads و پیدا کردن دوستان جدید در این شبکه اجتماعی صحبت کردیم. در اینجا قصد داریم در مورد نحوه پست گذاشتن در این پلتفرم جدید صحبت کنیم.

گذاشتن پست یا نوشتن یک ترد جدید در این شبکه اجتماعی بسیار آسان است. برای این منظور باید بر روی آیکون نوشتن پست در نوار پایین کلیک کنید و سپس پست خود را که می‌تواند متن، عکس و یا ویدیو باشد، به اشتراک بگذارید.

دکمه وسط در نوار ابزار تردز را لمس کرده و وارد صفحه نوشتن ترد جدید شوید. در اینجا می‌توانید متن دلخواهی بنویسید و یا به ترد خود، تصویر اضافه کنید. (با انتخاب علامت گیره کاغذ، می‌توانید به ترد خود عکس، ویدیو یا فایل گیف اضافه کنید.)

امکان دیگری که باید در اینجا به آن اشاره کرد، این است که بعد از گذاشتن پست می‌توان مشخص کرد که چه کسانی بتوانند به پست یا ترد ما پاسخ دهند. با لمس گزینه Anyone can reply می‌توان تنظیمات لازم را انجام داد.

  • همه کاربران – Anyone
  • فقط افرادی که فالو می‌کنید – Profiles you follow
  • فقط افرادی که منشن کرده‌اید – Mentioned only

هنگام پست گذاری به محدودیت تعداد کاراکتر توجه کنید، زیرا پست‌های طولانی قابل قبول نیستند. در تردز هر پست نهایتا می‌تواند تا ۵۰۰ کاراکتر داشته باشد. مورد بعدی این است که شما در هر پست می‌توانید تا نهایتا ۱۰ عکس را اضافه کنید. در واقع غیر از متن می‌توان پستی منتشر کرد که عکس و ویدیو هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مهاجرت کارمندان توییتر به تردز ؛ طغیان علیه رئیس جنجالی!

علت ممنوعیت فعالیت تردز در اروپا چیست؟

روش‌هایی برای افزایش فالوور در اپلیکیشن Threads

با وجود اینکه دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads امکان‌پذیر است، اما شاید فالوورهای شما کافی نباشند و مایل باشید تعداد فالوورها و دوست‌های خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهید. داشتن فالوور بالا برای همه مهم است و بیشتر افراد همواره به دنبال راهی هستند تا بتوانند از طریق آن دوستان و فالوورهای خود را افزایش دهند. برای افزایش فالوور در شبکه اجتماعی تردز هم راه‌هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی و معرفی آنها می‌پردازیم.

اپلیکیشن Threads

اپلیکیشن Threads

تولید محتوای جذاب

یکی از بهترین‌ روش‌ها برای افزایش فالوور تردز، تولید محتوای جذاب است. تولید محتوا موثرترین راه برای این است که بتوانید مخاطبین واقعی را برای فالو کردن پیج تردز خود ترغیب کنید. بهتر است محتوایی تولید کنید که بیشترین میزان کامنت را دریافت کند. به این ترتیب وارد یک جریان تعاملی می‌شوید و کاربران زیادی را جذب پیج می‌کنید.

تولید محتوای قابل اشتراک‌گذاری

تولید محتوای قابل اشتراک‌گذاری یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور در شبکه اجتماعی تردز است. اگر دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads را انجام داده‌اید، ولی تعداد آنها کم است می‌توانید پستی را منتشر کنید که برای مثال 20 تا 30 نفر بتوانند آن را در پیج خود ری‌شیر کنند. به این ترتیب با انتشار یک پست جذاب، پروفایل شما برای هزاران نفر نمایش داده می‌شود و احتمالا چندین نفر از آن‌ها، شما را فالو خواهند کرد.

استفاده از چالش‌های جذاب

چالش‌ها یکی دیگر از روش‌هایی هستند که این روزها، ادمین‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی متفاوت از آن‌ها استفاده می‌کنند تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند. برای مثال برخی پیج‌ها از مخاطبین خود می‌خواهند ابتدا دوستانشان را به پیج دعوت کنند تا بتوانند در چالشی برای برنده شدن یک جایزه شرکت کنند.

اگر شما هم می‌خواهید از چالش‌های فضای مجازی برای افزایش فالوورهای خود در پیج تردز اینستاگرام استفاده کنید، می‌توانید از چالش‌های رایجی مثل نظرسنجی درباره عکس‌های استایل مخاطبین پیج، پاسخ به یک سوال و دریافت بیشترین لایک و کامنت و مواردی مثل این‌ها استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری محتوای پلتفرم تردز در اینستاگرام

اگرچه دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads راهی برای افزایش اولیه فالوور اینستاگرام است، اما با اشتراک‌گذاری محتوای پلتفرم تردز در اینستاگرام هم می‌توان نسبت به افزایش فالوور و دوستان اقدام کرد. یکی از قابلیت‌هایی که شبکه اجتماعی تردز دارد، این است که کاربران می‌توانند پست‌هایی را که در این اپلیکیشن منتشر می‌کنند، در پیج اینستاگرام هم استوری کنند.

در اینصورت فالوورهای اینستاگرام می‌توانند با لمس روی پست، مستقیما به اپلیکیشن تردز منتقل شوند و پست را به صورت کامل ببینند. به این ترتیب می‌توانید از این قابلیت هم برای افزایش فالوور تردز استفاده کرده و فالوورهای اینستاگرام را جذب پروفایل خود در این شبکه اجتماعی کنید.

کامنت گذاشتن زیر پست‌ دیگران

یکی از روش‌هایی که تاثیر زیادی در جذب فالوور در شبکه‌های اجتماعی مثل تردز و توییتر دارد، کامنت گذاشتن در زیر پست‌های دیگر پیج‌هاست. اگر بتوانید کامنت‌های جالب فان و همچنین تخصصی در زیر پست‌های سایر پیج‌ها قرار دهید، مخاطبین آن‌ها را برای بازدید از پیجتان ترغیب خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

مسدودسازی لینک‌های تردز توسط توییتر ؛ نزاع وارد مرحله جدیدی‌ شد!

حمایت طالبان از توییتر در مقابل تردز ؛ «توییتر محمل آزادی بیان است!»

تبلیغات در تردز

تبلیغات در پیج‌های دیگر تردز هم جزو روش‌هایی به شمار می‌رود که کاربران می‌توانند از آن برای بالا بردن تعداد فالوورهای پیج خود استفاده کنند. می‌توانید از پیج‌های همکار و هم‌زمینه خود بخواهید که در پست‌های خود، پیج شما را معرفی کنند. بهتر است تبلیغات در تردز را به نحوی انجام دهید که مخاطبین پیج‌های دیگر متوجه رسمی بودن تبلیغات نشوند.

اپلیکیشن Threads

اشتراک‌گذاری اطلاعات پیج تردز در سایر پلتفرم‌ها

یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای افزایش فالوور تردز استفاده کنید، به اشتراک‌گذاری پروفایل در شبکه‌های اجتماعی دیگر است. برای مثال اگر در یوتیوب، تلگرام یا در شبکه‌های اجتماعی دیگر کانالی دارید، می‌توانید پروفایل خود را در این کانال‌ها با کاربران خود به اشتراک بگذارید تا بخشی از آن‌ها جذب پیج تردز شما شوند.

خرید فالوور برای تردز

یکی از سریع‌ترین راه‌های افزایش فالوور در شبکه اجتماعی تردز، این است که برای پروفایل تردز خود تعداد زیادی فالوور خریداری کنید. با خرید فالوورهای شما بیشتر خواهند شد. البته ما این روش را توصیه نمی‌کنیم، چون همیشه پلتفرم‌ها با الگوریتم‌های جدید، فالوورهای فیک را شناسایی می‌کنند و این موضوع می‌تواند به اعتبار حساب شما آسیب بزند.

جمع‌بندی

داشتن فالوور بالا در هر شبکه اجتماعی و پلتفرمی مهم است و تمامی کاربران همواره به دنبال راهی برای افزایش آن هستند. جدا از اینکه شما در یک شبکه اجتماعی چه فعالیتی دارید، می‌توانید به روش‌های مختلف نسبت به افزایش فالوور اقدام کنید. در شبکه اجتماعی تردز شرایط اندکی متفاوت است. البته داشتن فالوور بالا در تردز هم مهم است، اما ویژگی مهمی که این پلتفرم دارد این است که از طریق آن، دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads امکان پذیر است؛ یعنی شما می‌توانید فالوورهای پلتفرم اینستاگرام را در شبکه اجتماعی تردز هم داشته باشید و با آنها دوست بمانید. پس در تردز هیچ نگرانی بابت تعداد فالوور ندارید.

سوالات متداول

آیا دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در تردز امکان‌پذیر است؟

بله، کاربرانی که عضو اینستاگرام هستند می‌توانند با همان اکانت خود وارد اپلیکیشن Threads شوند و نیازی به ساخت اکانت جدید ندارند. در این حالت تمامی فالوورهایی که کاربران در اینستا دارند در اینستاگرام Threads نیز خواهند داشت. البته این شما هستید که انتخاب می‌کنید با دوستان اینستاگرامی خود در تردز هم همراه باشید یا نه. در ابتدای ورود به اینستاگرام Threads در این مورد از شما سوال پرسیده می‌شود.

آیا حذف اکانت تردز باعث حذف اکانت اینستاگرام می‌شود؟

بله؛ در صورتی که با همان حساب کاربری اینستاگرام وارد تردز شوید،‌ در زمان حذف حساب کاربری تردز، متاسفانه حساب کاربری اینستگرام هم حذف می‌شود. البته شما می‌توانید اکانت تردز را غیرفعال کنید که در این صورت، مشکلی برای حساب کاربری اینستاگرام به وجود نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو