واکنش لیلا اوتادی به حکم حبس زندان + جزئیات کشف حجاب

منبع: شبونه

3

1402/4/27

22:41


حکم 10 ماه زندان و حبس برای لیلا اوتادی به دلیل کشف حجاب بازتاب زیادی در فضای مجازی به همراه داشته است بازیگری که معتقد است کشف حجاب نکرده و کلاه بر سر داشته است اما شعبه ۱۰۸۸ دادگاه کیفری سمنان معتقد است که این بازیگر زن کشف حجاب کرده و باید مجازات شود. واکنش …

حکم 10 ماه زندان و حبس برای لیلا اوتادی به دلیل کشف حجاب بازتاب زیادی در فضای مجازی به همراه داشته است بازیگری که معتقد است کشف حجاب نکرده و کلاه بر سر داشته است اما شعبه ۱۰۸۸ دادگاه کیفری سمنان معتقد است که این بازیگر زن کشف حجاب کرده و باید مجازات شود.

واکنش لیلا اوتادی به حکم حبس زندان

لیلا اوتادی هنوز واکنشی به این حکم نداده است ولی احتمالا از طرف وکیلش به این حکم اعتراض زده است اما در فضای مجازی و رسانه ای هیچگونه واکنشی به این حکم نشان نداده که پرونده اش بد پیش نرود همچنین رسانه های معاند برایش دردسر درست نکنند.

واکنش لیلا اوتادی به حکم حبس زندان + جزئیات کشف حجاب

طبق حکمی که برای لیلا اوتادی صادر شده است:

۲ سال ممنوعیت از فعالیت در رسانه‌های فراگیر از جمله پلتفرم‌های داخلی و خارجی فعالیت‌های نمایشی و بازیگری و تبلیغ‌گری در فضای حقیقی و مجازی

۲ سال ممنوعیت خروج از کشور

۵ سال ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی به صورت مستقیم یا با واسطه

مطالعه و خلاصه نویسی یک کتاب ظرف یک ماه

۱۰ ماه حبس تعزیری در یکی از زندانهای استان سمنان که ۶ ماه آن به مدت ۵ سال تعلیق شده است.

واکنش لیلا اوتادی به حکم حبس زندان + جزئیات کشف حجاب

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شده اسـت. او زمانی کـه تنها هفت سال داشت بـه بازیگری علاقه مند شد، بـه گونه اي کـه بارها جلوی آینه نقش بازی میکرد و بازیگری را تمرین می‌کرد. از این رو در همین سنین بود کـه برای ایفای نقش در فیلم «کیمیا» بـه کارگردانی آقای درویش انتخاب شد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل لیلا اوتادی و خرس (بوسه و لیس زدن چندش آور)

لیلا اوتادی نیما نکیسا یکی از کراش های ما بود +فیلم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو