زیرساختهای گردشگری دزفول برای اربعین در حال اصلاح است

منبع: همگردی

3

1402/4/28

22:38


ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، زیرساختهای گردشگری دزفول برای اربعین در حال اصلاح است.

جمال عامری نسب در بازدید از روند آماده سازی زیرساختهای گردشگری دزفول افزود: تعمیر و اصلاح نمازخانه ها، مجتمع های خدماتی و سرویس های بهداشتی بین راهی دزفول به منظور ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به زائران اربعین حسینی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ارتقای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با تعمیر، اصلاح و بهبود زیرساختهای گردشگری در شهرهای مسیر حرکتی زائران اربعین به صورت اولویت در حال پیگیری است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به ظرفیتهای گردشگری دزفول گفت: سرمایه گذاری خوبی در گردشگری آبی، اماکن و اقامتگاه ها و سفره خانه های سنتی در دزفول انجام شده است.

وی مهمترین دغدغه سرمایه گذاران دزفول را اعطا نکردن تسهیلات بانکی دانست و افزود: پیگیری هایی برای رفع این مشکل در دستور کار است که امیدوارم اعطای تسهیلات بانکی به علاقمندان برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دزفول از سر گرفته شود.

عامری نسب شهرستان دزفول را نوک پیکان ورودی به خوستان دانست و اظهار کرد: دزفول دارای ظرفیتهای بی نظیر تاریخی و باستانی است که معرفی ظرفیتهای گردشگری این شهر در جذب گردشگران به خوزستان نقش بی بدیلی دارد.

وی افزود: زیرساختهای گردشگری دزفول شامل گردشگری آبی، اقامتگاه ها، هتل ها و رستوران های سنتی از نظر بهداشت، پاکیزگی شهری و تأسیساتی بی نظیر هستند.

زیرساختهای گردشگری دزفول برای اربعین در حال اصلاح است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو