وام قرض الحسنه یکروزه 300 میلیونی بدون بهره و فقط با کارمزد 2 درصد | وام قرض الحسنه فوری برای متقاضیان

4

1402/4/28

23:34


وام قرض الحسنه یکروزه 300 میلیونی بدون بهره و فقط با کارمزد 2 درصد | وام قرض الحسنه فوری برای متقاضیان

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​ وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

حدود شش ماه از تصویب وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری توسط دولت پرداخت خواهد شد. وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است.

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

وام قرض الحسنه

شرایط تسهیلات و امتیاز وام قرض الحسنه 

برای دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال ۱۴۰۲

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

شرکت

بانک قرض‌الحسنه رسالت

سود

۲ %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام

۳۰۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

۳ ماه

حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

۱۰۰

۱۰۰% به ازای ۶ ماه خواب سپرده در بازپرداخت ۱۲ ماهه

هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه

۶۰ ماه برای وام به میزان ۲۰% معدل حساب

۴۸ ماه برای وام به میزان ۴۰% معدل حساب

۳۶ ماه برای وام به میزان ۶۰% معدل حساب

۲۴ ماه برای وام به میزان ۸۰% معدل حساب

۱۲ ماه برای وام به میزان ۱۰۰% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده ۲ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام

۵,۴۵۴,۵۴۵ تومان

کل سود وام

۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مجموع رقم وام و سود

۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سپرده جداگانه

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو