تریلر جدید Atlas Fallen مبارزات، اسلحه‌ها، شخصی‌سازی‌ها و موارد دیگر را به‌تصویر می‌کشد

منبع: گیمفا

5

1402/4/30

13:30


Deck13 و شرکت فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainmen) با انتشار تریلری به نمایش جزئیات اسلحه‌ها، مبارزات و بسیاری از موارد دیگرِ بازی Atlas Fallen پرداخته‌اند.

تریلر جدید Atlas Fallen مبارزات، اسلحه‌ها، شخصی‌سازی‌ها و موارد دیگر را به‌تصویر می‌کشد

Deck13 و شرکت فوکوس اینترتینمنت (Focus Entertainmen) با انتشار تریلری به نمایش جزئیات اسلحه‌ها، مبارزات و بسیاری از موارد دیگرِ بازی Atlas Fallen پرداخته‌اند.

هر تریلر جدیدی که منتشر می‌شود، Atlas Fallen بیش از پیش زیبا به نظر می‌رسد و یکی از چندین مواردی که این بازی را جذاب جلوه می‌دهد، مبارزات سریع و نفس‌گیر آن هستند؛ و نکته جالب می‌تواند این باشد که مبارزات این عنوان نسبت به ساخته‌های قبلی Deck13 در سال‌های اخیر، بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. در تریلری که اخیراً منتشر شده، توسعه‌دهندگان جزئیات بیشتری از چیزهایی که قرار است در این بازیِ اکشنِ نقش‌آفرینی تجربه کنیم را با ما به اشتراک گذاشته‌اند.

در مبارزات Atlas Fallen، ابزار اصلی شما Divine Gauntlet است که این قابلیت را دارد که شن را به اَشکال مختلف، تغییر شکل دهد. با استفاده از این دستکش، می‌توانید سه اسلحه متفاوت داشته باشید که البته فقط می‌توان از دوتای آن‌ها به صورت همزمان در مبارزات به‌کار برد. این اسلحه‌ها شامل پتک، شلاقی شنی برای استفاده در مبارزات راه دور و نیز مشت‌های قدرتمندی که از شن ساخته شده‌اند، می‌شوند. هرچقدر که در بازی بیشتر پیشروی کنید، خواهید توانست تا سلاح‌های خود را ارتقاء داده و آن‌ها را بزرگ‌تر و مرگبارتر کنید.

همچنین قابلیتی به نام Momentum در بازی وجود دارد که هرچقدر حمله‌های موفقیت آمیز شما ادامه پیدا کند، مقدار آن بیشتر پُر خواهد شد و به دنبال این اتفاق می‌توانید امکان استفاده از حمله‌ها و قابلیت‌های قدرتمندی را به‌دست آورید. البته قرار نیست همه‌چیز همیشه به نفع شما باشد چراکه مکانیک ریسک به پاداش در گیم‌پلی تعبیه شده است و هرچقدر که اسلحه شما به خاطر افزایش Momentum قدرتمندتر شود، میزان آسیب‌پذیری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

جُدا از اکشن لحظه به لحظه Atlas Fallen، این بازی در زمینه شخصی‌سازی نیز امکانات جالبی به شما می‌دهد. در دنیای Atlas Fallen مجموعه زره‌های متفاوتی برای پیدا کردن وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های منحصربفردی دارند و صد البته، قابل ارتقاء هستند. ضمناً بیش از ۱۵۰ عدد آیتمِ Essence Stone در جهانِ بازی پخش شده‌اند که با پیدا کردن آن‌ها می‌توانید از ویژگی‌های مختلفی مانند حمله‌های مخصوص و یا ارتقاء قابلیت‌های خود، استفاده کنید. همچنین جزئیات بیشتری وجود دارند که در ویدیوی پائین قابل‌مشاهده هستند.

علاوه‌ بر موارد بالا، این تریلر درباره دشمنان مختلف بازی، از کوچک‌ترینِ آن‌ها گرفته تا باس‌های بزرگ و رعب‌آور هم اطلاعات جالبی به‌دست می‌دهد. همانند Monster Hunter، در این بازی نیز می‌توانید با ضربه زدن به قسمت‌های مختلف بدنِ دشمنان، آن‌ها را از حمله‌های مخصوصی که به وسیله آن بخش از بدنِ خود انجام می‌دهند، باز دارید و لوت‌های منحصربفردی دریافت کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی جدید Atlas Fallen را مشاهده و دریافت کنید:


Atlas Fallen در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ (۱۰ آگوست ۲۰۲۳ میلادی) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر علاقه دارید اطلاعات بیشتری از داستان و مبارزات بازی به‌دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تریلری که هفته گذشته از این عنوان منتشر شد را نیز مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو